9 Μαΐου 2025

Η Κίνα: Ο ηγέτης της αυτόνομης οδήγησης στον κόσμο έως το 2035

Τελευταία Άρθρα

Μια Ασυνήθιστη Προοπτική: Το Θρησκευτικό, Το Πνευματικό και Το Κοσμικό Συναντώνται

Η συλλογή "Το Ανεξήγητο" του Βελγο-Κονγκολέζου φωτογράφου, Λεονάρντ Πόνγκο, αντιπροσωπεύει μια οπτική απόδοση των προσωπικών του εμπειριών στη Λαϊκή Δημοκρατ

Η σχέση της άσκησης με την υγεία του εντέρου: Ένα κλειδί για την ευεξία μας

Το έντερο αποτελείται από τρισεκατομμύρια μικροοργανισμούς που απαρτίζουν το εντερικό μικροβίωμα. Αυτά τα μικρόβια, βακτήρια και ιοί, έχουν πολλούς ρόλους στ

Η θαυματουργή δύναμη της τσουκνίδας για την αντιμετώπιση της ουρικής αρθρίτιδας

Η ουρική αρθρίτιδα είναι μια από τις πιο ενοχλητικές μορφές αρθρίτιδας, καθώς προκαλείται από την υπερβολική συσσώρευση ουρικού οξέος στο αίμα. Για χρόνια, η

Σχέδιο του υπουργείου Υγείας: Εφικτός ο εμβολιασμός κατά του κορωνοϊού στα φαρμακεία

Πολλά από τα φαρμακεία της χώρας μας θα συμμετάσχουν στην προσπάθεια εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, στο πλαίσιο του εμβολιαστικού σχεδίου που εκπονεί το υπο

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τις επικίνδυνες καρκινογόνες ουσίες σε προϊόντα καθημερινής χρήσης”

Ο αριθμός των επικίνδυνων χημικών ουσιών που περιέχονται σε προϊόντα καθημερινής χρήσης είναι ανησυχητικά υψηλός, σύμφωνα με μια νέα έρευνα. Από προσωπικά πρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Κίνα βρίσκεται σε δρόμο για να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την S&P Global Mobility. Η εταιρεία συμβούλων προβλέπει ότι η Κίνα θα καταφέρει να προσελκύσει τη μεγαλύτερη κίνηση πωλήσεων αυτοκινήτων από οποιαδήποτε άλλη περιοχή έως το 2035, ειδικά στον τομέα των ρομποτικών ταξί
Η Κίνα: Ο ηγέτης της αυτόνομης οδήγησης στον κόσμο έως το 2035
Η ανάπτυξη της Κίνας φαίνεται να ακολουθεί μια διαφορετική πορεία σε σύγκριση με την πιο σκεπτικιστική προσέγγιση που ακολουθείται αλλού στον κόσμο. Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί γενικώς για την πλήρη αυτονομία των αυτοκινήτων, η Κίνα δείχνει αισιοδοξία και δεν δείχνει σημάδια ανησυχίας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα αυτοκίνητα των επιπέδων 2 και 3 αυτοματισμού, τα οποία παραμένουν στο επίκεντρο της ανάπτυξης της βιομηχανίας παγκοσμίως, σύμφωνα με το S&P. Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι σε θέση να ενσωματώσουν περισσότερα αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά στα νεότερα μοντέλα τους, επειδή έχουν αρχίσει να σχεδιάζουν ηλεκτρικά οχήματα από το μηδέν
Η Κίνα έχει αναπτύξει μια συνολική εθνική στρατηγική για την αυτόνομη οδήγηση, με πολλές εταιρείες να συνεργάζονται με τις κυβερνήσεις των πόλεων και των περιφερειών για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας βασισμένης στην αυτονομία. Παράδειγμα αυτού είναι η εταιρεία Baidu που έχει κλιμακώσει γρήγορα την παρουσία της στην πόλη Γουχάν. Αυτή η πόλη είναι μία από τις τέσσερις κινεζικές πόλεις όπου η Baidu προσφέρει ρομποτικά ταξί
Παρόλ’ αυτά, υπάρχουν ακόμα προκλήσεις στην ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης σε παγκόσμιο επίπεδο, με την τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού να παραμένει ακριβή. Σύμφωνα με την έκθεση, το 63% των πωλήσεων αυτοκινήτων το 2035 δεν θα περιλαμβάνει τέτοια τεχνολογία, ενώ μόνο το 31% θα επιτρέπει την οδήγηση χωρίς την επέμβαση του οδηγού
Παρά τις προκλήσεις αυτές, η Κίνα δείχνει πρόοδο και αποφασιστικότητα, καθώς η αλυσίδα εφοδιασμού της χώρας αναπτύσσεται ραγδαία. Οι εταιρείες ημιαγωγών, οι προμηθευτές αισθητήρων και οι εταιρείες λογισμικού έχουν δημιουργήσει μια ευρεία αλυσίδα εφοδιασμού που υποστηρίζει την αυτόνομη οδήγηση
Η Κίνα είναι έτοιμη να ηγηθεί της επόμενης γενιάς της αυτόνομης οδήγησης και να αναδειχθεί ως παγκόσμιος ηγέτης σε αυτόν τον τομέα έως το 2035. Με την εθνική στρατηγική, τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και τη συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας, η Κίνα αναμένεται να δημιουργήσει μια νέα εποχή για την αυτοκινητοβιομηχανία και τη μελλοντική κινητικότητα.
Πηγή