9 Μαΐου 2025

«Νέοι πολιτισμοί, νέοι ταξιδιώτες: Πολιτισμός και τουρισμός στην εποχή του σήμερα»

Τελευταία Άρθρα

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τις επικίνδυνες καρκινογόνες ουσίες σε προϊόντα καθημερινής χρήσης”

Ο αριθμός των επικίνδυνων χημικών ουσιών που περιέχονται σε προϊόντα καθημερινής χρήσης είναι ανησυχητικά υψηλός, σύμφωνα με μια νέα έρευνα. Από προσωπικά πρ

Νέοι τρόποι προστασίας από τον πρόωρο τοκετό και οι επιπλοκές που μπορεί να προκαλέσει

Πρόωρος τοκετός είναι όταν ο τοκετός πραγματοποιείται πριν από την 37η εβδομάδα της εγκυμοσύνης και αφορά το 8% των κυήσεων. Ο πρόωρος τοκετός αποτελεί ένα α

Από τον κορυφαίο ψυχοθεραπευτή του κόσμου: 20 κανόνες για μια αλλαγή ζωής που θα σε εκπλήξει”

Η ευτυχία μπορεί να μην έχει ένα μοναδικό μυστικό που να αφορά τους πάντες, αλλά ο κορυφαίος ψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής, Michail Litvak, έχει δώσει ορισμένε

Νέες διατάξεις για τις απουσίες λόγω ιογενών λοιμώξεων στα σχολεία

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε νέες οδηγίες σχετικά με τις απουσίες λόγω ιογενών λοιμώξεων, προσφέροντας μια ευκαιρία ανακούφισης σε μαθητές και γονείς. Σύ

Ψυχολογικός τρόμος στην εικονική πραγματικότητα: Η σκοτεινή πλευρά του Metaverse

Σεξουαλική επίθεση - Metaverse: Βιασμός στην εικονική πραγματικότητα, αληθινό τραύμα στην ψυχή του παιδιού *Γράφει η Ζωή Σιούτη, M.Sc. & M.Ed., Κλινική και Σ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Μια συναρπαστική συζήτηση για τη σχέση του πολιτισμού και του τουρισμού πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο συνέδριο του Travel.gr. Ο διευθυντής του Μουσείου Uffizi, Eike Schmidt και η Γενική Διευθύντρια του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Άννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, απάντησαν στις ερωτήσεις της Τίνας Μανδηλαρά και προσέφεραν τη δική τους σκοπιά για το πώς μπορούν δύο από τα πιο αξιοσημείωτα μουσεία παγκοσμίως να διατηρήσουν την αξία τους και να ελκύσουν νέους ανθρώπους.

«Συνεργαζόμενοι με νέους ταξιδιώτες»

Το 2021, η γκαλερί Uffizi ανέβηκε στην κορυφή του πολιτιστικού πανθεώνα στην Ιταλία, χαρίζοντας σε αυτούς που την επισκέφθηκαν αξέχαστες εμπειρίες, ξεπερνώντας ακόμα και τα αρχαιολογικά αξιοθέατα της χώρας, όπως το Κολοσσαίο. Απαντώντας στην ερώτηση της Τίνας Μανδηλαρά σχετικά με το πώς κατάφερε αυτή η τεράστια αλλαγή στο προφίλ του μουσείου Uffizi να συμβεί μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα, ο κ. Schmidt εξήγησε: «Θεωρώ ότι το σημαντικότερο ήταν η απόφαση να συνεργαστούμε με νέους ταξιδιώτες για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Ξεκινήσαμε την παρουσία μας στο TikTok κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με στόχο να φέρουμε πιο κοντά τα νέα παιδιά στον πολιτισμό. Ανακαλύψαμε ότι αν και αρχικά είχαν αμφιβολίες για την επίσκεψη σε ένα μουσείο, μπορούσαν να γίνουν παθιασμένοι επισκέπτες. Τα μέλη της νέας γενιάς έχουν πολλές ιδιαιτερότητες και κάθε μία είναι ένας ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις προτιμήσεις τους. Προσπαθούμε να συνεργαστούμε μαζί τους, ακόμα και με νεαρούς influencers και σεφ, ένα πράγμα που ίσως φαινόταν εκκεντρικό πριν. Ωστόσο, η εξωτικότητα αποτελεί την καλύτερη πύλη για να βρούμε αυτό που τους αρέσει. Επιπλέον, μέσα στα τελευταία χρόνια, καταφέραμε να διπλασιάσουμε σχεδόν την έκταση της γκαλερί Uffizi, εκμεταλλευόμενοι τους υπάρχοντες χώρους και μεταφέροντας γραφεία και αποθήκες σε νέες τοποθεσίες. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να έχουμε περισσότερες αίθουσες με περισσότερα έργα τέχνης. Επίσης, δημιουργήσαμε έναν όμορφο καφέ χώρο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν ένα ποτό ή ένα γεύμα και να ξεκουραστούν πριν συνεχίσουν την περιήγησή τους στο μουσείο».