Η κολοσσιαία εταιρεία fast fashion Temu, που έχει κερδίσει μεγάλη αναγνώριση και έχει περισσότερους από 75 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έρχεται αντιμέτωπη με μια «βροχή» καταγγελιών. Η πανευρωπαϊκή οργάνωση καταναλωτών BEUC έχει καταθέσει παράπονο στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατηγορώντας την Temu για πιθανή παραβίαση των κανόνων διαδικτυακού περιεχομένου. Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατηγορείται για το ότι δεν παρέχει στους καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τους πωλητές και την ασφάλεια των προϊόντων της.
Η καταγγελία αναφέρει επίσης ότι η Temu χρησιμοποιεί πρακτικές χειραγώγησης για να επηρεάσει τις αγορές των καταναλωτών, παρακινώντας τους να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα από αυτά που θα ήθελαν. Η BEUC και 17 μέλη της σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ιταλία και η Ολλανδία έχουν υποβάλει καταγγελίες στις εθνικές τους αρχές.
Ο νόμος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ψηφιακές υπηρεσίες απαιτεί από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διαδικτυακές αγορές να καταπολεμούν το παράνομο και επιβλαβές περιεχόμενο, καθώς και τα πλαστά προϊόντα. Συνεπώς, η Temu είναι υποχρεωμένη να συμμορφώνεται με αυτούς τους κανόνες και να παρέχει ασφαλή προϊόντα στους καταναλωτές της.
Από την πλευρά της, η Temu έχει δηλώσει ότι προσαρμόζει τις υπηρεσίες της για να ευθυγραμμίζονται με τις τοπικές πρακτικές και προτιμήσεις και ότι δεσμεύεται για την πλήρη συμμόρφωση με τους νόμους και τους κανονισμούς των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται. Η εταιρεία έχει δηλώσει επίσης ότι λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη την καταγγελία της BEUC και ελπίζει σε συνεχή διάλογο με τους αρμόδιους φορείς για τη βελτίωση των υπηρεσιών της προς τους καταναλωτές.