4 Δεκεμβρίου 2025

Αποκάλυψη: Τα αυτοκίνητα “ψεύδονται” για τις καταναλώσεις τους

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Μια σημαντική αποκάλυψη έχει έρθει στο φως σχετικά με την πραγματική κατανάλωση καυσίμου των αυτοκινήτων και έχει προκαλέσει σοκ στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτή η αποκάλυψη, παρεμπιπτόντως, αναφέρεται στα γεγονότα του Dieselgate. Οι εκθέσεις του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποκαλύπτουν σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ των επίσημων εργαστηριακών μετρήσεων κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 και των πραγματικών επιδόσεων των βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων και υβριδικών αυτοκινήτων τύπου plug-in. Κατά το 2022, οι πρώτες διαθέσιμες πληροφορίες δείχνουν ότι η παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP) αναφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 23,7% για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και 18,1% για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Επιπλέον, παρατηρήθηκε ότι τα υβριδικά plug-in αυτοκίνητα έχουν μέσο όρο 23% καλύτερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, οι μετρήσεις στον πραγματικό κόσμο αποκάλυψαν ότι τα PHEV δεν φορτίζονται τόσο συχνά όσο υποδεικνύει το σύστημα WLTP. Αυτή η αποκάλυψη προέρχεται από τη χρήση των ενσωματωμένων συσκευών παρακολούθησης της κατανάλωσης καυσίμου (OBFCM), την οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει από το 2021. Ενώ η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι επιφυλακτική, αναμένοντας μια ευρύτερη ανάλυση των δεδομένων, το Ελεγκτικό Συνέδριο απαιτεί αλλαγές στους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων έως το 2026. Οι πιθανές επιπτώσεις αυτής της αποκάλυψης είναι σημαντικές, σηματοδοτώντας μια ακόμη σεισμική αλλαγή στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης και δημιουργώντας ανησυχία για το γεγονός ότι οι Κινέζοι είναι έτοιμοι να παρέχουν τις απαραίτητες λύσεις στις ευρωπαϊκές αγορές με τα ηλεκτρικά τους οχήματα.