2 Οκτωβρίου 2025

Αποκάλυψη: Τα αυτοκίνητα “ψεύδονται” για τις καταναλώσεις τους

Τελευταία Άρθρα

Αναμονή για χειρουργεία στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Οι λίστες αναμονής των ασθενών που περιμένουν για προγραμματισμένες χειρουργικές επεμβάσεις αυξάνονται καθημερινά στα νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγε

Tips για ευκολότερη μετάβαση σε vegan διατροφή

Σκέφτεσαι να γίνεις vegan; Tips για πιο εύκολη μετάβαση Η μετάβαση σε μια plant-based διατροφή έχει πολλαπλά οφέλη γι

Η σημασία της προστασίας από τον ήλιο

Σε έναν κόσμο όπου όλα αλλάζουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, το καλοκαίρι παραμένει αναλλοίωτο και ο κώδικας του καλοκαιριού περιλαμβάνει τις λέξεις "ήλιος", "θά

Φαγητό και ποτό με θέα στο διάστημα – Όλα όσα φανταζόμασταν είναι σήμερα πραγματικότητα

Οι ταξιδιώτες στο διάστημα μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τροφή και ποτό με μια εκπληκτική θέα. Η εταιρεία Space Perspective δημιούργησε το εσωτερικό Space

5 Airbnb στα Ιωάννινα

Προσέχοντας τις γιορτές, η αναζήτηση καταλυμάτων για τις αποδράσεις μας γίνεται ολοένα και πιο εντατική. Τα Ιωάννινα αποτελούν έναν δημοφιλή προορισμό για

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Μια σημαντική αποκάλυψη έχει έρθει στο φως σχετικά με την πραγματική κατανάλωση καυσίμου των αυτοκινήτων και έχει προκαλέσει σοκ στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτή η αποκάλυψη, παρεμπιπτόντως, αναφέρεται στα γεγονότα του Dieselgate. Οι εκθέσεις του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποκαλύπτουν σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ των επίσημων εργαστηριακών μετρήσεων κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 και των πραγματικών επιδόσεων των βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων και υβριδικών αυτοκινήτων τύπου plug-in. Κατά το 2022, οι πρώτες διαθέσιμες πληροφορίες δείχνουν ότι η παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP) αναφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 23,7% για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και 18,1% για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Επιπλέον, παρατηρήθηκε ότι τα υβριδικά plug-in αυτοκίνητα έχουν μέσο όρο 23% καλύτερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, οι μετρήσεις στον πραγματικό κόσμο αποκάλυψαν ότι τα PHEV δεν φορτίζονται τόσο συχνά όσο υποδεικνύει το σύστημα WLTP. Αυτή η αποκάλυψη προέρχεται από τη χρήση των ενσωματωμένων συσκευών παρακολούθησης της κατανάλωσης καυσίμου (OBFCM), την οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει από το 2021. Ενώ η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι επιφυλακτική, αναμένοντας μια ευρύτερη ανάλυση των δεδομένων, το Ελεγκτικό Συνέδριο απαιτεί αλλαγές στους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων έως το 2026. Οι πιθανές επιπτώσεις αυτής της αποκάλυψης είναι σημαντικές, σηματοδοτώντας μια ακόμη σεισμική αλλαγή στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης και δημιουργώντας ανησυχία για το γεγονός ότι οι Κινέζοι είναι έτοιμοι να παρέχουν τις απαραίτητες λύσεις στις ευρωπαϊκές αγορές με τα ηλεκτρικά τους οχήματα.