2 Οκτωβρίου 2025

Αφιερωμένοι στη ζωή: Μια νέα ιστορία για την αιμορροφιλία

Τελευταία Άρθρα

Προτεινόμενα Airbnb στη Μαδρίτη

Η Μαδρίτη είναι μια συναρπαστική πόλη με εντυπωσιακή αρχιτεκτονική και σημαντικά μουσεία. Εδώ ο επισκέπτης μπορεί να απολαύσει τη γαστρονομία, τις επιλογές

Ένα δώρο για του Αγίου Βαλεντίνου, απαραίτητο σε κάθε ταξίδι

Κάθε χρόνο πλησιάζει η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και όπως πάντα βρισκόμαστε σε αναζήτηση για το τέλειο δώρο που θα κάνουμε στον αγ

Χρειαζόμαστε περισσότερες σχεδιάστριες μόδας

Οι δύο κορυφαίες επιδείξεις της σεζόν, το show της Comme des Garçons από την Rei Kawakubo και η τελευταία συλλογή της Sarah Burton για τον Alexander McQuee

Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Πρόσφατα, το εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου της Vogue προκάλεσε μεγάλο ενθουσιασμό. Το εξώφυλλο απεικονίζει τεσσάρα από τα πιο αξεπέραστα supermodels

6 κομψά και οικονομικά Airbnb στο Παρίσι – Από 20 ευρώ

Το Παρίσι είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς του κόσμου και αγαπημένος των Ελλήνων ταξιδιωτών. Ωστόσο, η διαμονή σε αυτή την πόλη μπορεί να εί

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ένα νέο σενάριο αναπτύσσεται στην εκστρατεία “Unwrap Haemophilia” του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ), σε συνεργασία με τη Novo Nordisk Hellas. Το καθήκον του είναι να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει τα άτομα με αιμορροφιλία, ώστε να ξεπεράσουν τους περιορισμούς και να απολαύσουν μια πλήρη και φορτισμένη με ευτυχία ζωή!

Μια καταπληκτική ιδέα προέρχεται από ένα παιδί, το οποίο βρίσκει τη δύναμη να επικοινωνήσει με τον κόσμο μέσω ενός προστατευτικού φυσαλιδώδους περιτυλίγματος που το περιβάλλει, προστατεύοντάς το από τους κινδύνους. Έτσι, γίνεται κατανοητή σε πρώτη φάση η σημασία της πραγματικής προστασίας που μπορεί να προσφέρει η πρόληψη και η σωστή θεραπεία για την αιμορροφιλία, αντί των “όχι” και “μη” που περιορίζουν τις δραστηριότητές του. Η επιθυμία της καμπάνιας είναι να ξετυλίξει την αλήθεια για την αιμορροφιλία, με το μήνυμα ότι η καλύτερη προστασία είναι η συνειδητοποίηση και η ενημέρωση!

Εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, η εκστρατεία περιλαμβάνει μια πλήρη σειρά δράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με κορυφαίο κλειδί λέξης το “bubble wrap”, η καμπάνια αυτή τρέχει σε όλα τα Social Media του ΣΠΕΑ και της Novo Nordisk Hellas, με hashtags #UnwrapHaemophilia και #WHD2023, καθώς και στους ιστότοπους www.hemophiliasociety.gr και www.changinghaemophilia.gr. Η δημιουργική ταυτότητα της καμπάνιας φέρει την υπογραφή της Magiq Doorz, ενώ η παραγωγή της ταινίας αναλαμβάνεται από την The Stripes Productions, με παραγωγό τον Κωστή Κατσαρό και σκηνοθέτη τον Βασίλη Τσαπόπουλο. Πρωταγωνιστής της ταινίας είναι ο μικρός Φοίβος Φραγκογιάννης, που με την ερμηνεία του λαμπρύνει την οθόνη.

Αυτή η νέα ιστορία μας δίνει μια δυνατότητα να εισέλθουμε σε έναν κόσμο, να εκτιμήσουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αιμορροφιλία και να αγκαλιάσουμε το μήνυμα της ελπίδας και της δύναμης που μας δίνεται μέσω της προληπτικής θεραπείας και της κατανόησης. Παράλληλα, μάθαινουμε να είμαστε πιο αποδοτικοί στην προστασία των άλλων και να προάγουμε την αλληλεγγύη και τη συνείδηση για τα ιατρικά ζητήματα που επηρεάζουν πολλούς ανθρώπους της κοινότητάς μας.

Ας δημιουργήσουμε μια κοινωνία που να αντιμετωπίζει με σεβασμό και αγάπη την αιμορροφιλία, προωθώντας την κατανόηση και τη στήριξη για τους ανθρώπους που ζουν με αυτήν την πάθηση. Ας γίνουμε το πρότυπο για μια κοινωνία που αντιμετωπίζει την αιμορροφιλία με ενδιαφέρον και αίσθηση ευθύνης, και πάνω απ ‘όλα, με αγάπη για τον άλλον.