3 Οκτωβρίου 2025

Γιατί δεν στεριώνει με τίποτα η μικροκινητικότητα στην Αθήνα;

Τελευταία Άρθρα

Το πιο θερμό Σεπτέμβριο που έχει καταγραφεί ποτέ

Σύμφωνα με το ευρωπαϊκό παρατηρητήριο Copernicus, ο προηγούμενος μήνας Σεπτέμβριος κατέγραψε ένα νέο θερμοκρασιακό ρεκόρ. Με μέση θερμοκρασία 16,38°C, ξεπέ

Γιατί δεν στεριώνει με τίποτα η μικροκινητικότητα στην Αθήνα;

Βρισκόμασταν στα μέσα του Οκτωβρίου του 2022 όταν η γνωστή υπηρεσία μετακίνησης Beat αλλάξε την επωνυμία της σε Free Now. Μαζί με την αλλαγή της ονομασίας

Αυτοκίνητο: Μειώθηκαν οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση νερού στην ΕΕ

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έχουν καταγραφεί σημαντικές μειώσεις τόσο στην κατανάλωση νερού όσο και στις συνολικές εκπομπές CO2 ανά επιβατικό αυτοκίνητο από το 2

Το μουστακαλίδικο τσολιαδάκι με την ηπειρώτικη ντοπιολαλιά

Ο μεγαλύτερος πλούτος μίας χώρας είναι η ποικιλομορφία της. Σε αυτήν την πολυμορφία περιλαμβάνονται και οι ντοπιολαλιές, εκφράσεις που αντικατοπτρίζουν τη

Ανταρκτική: Οι πάγοι συρρικνώθηκαν φέτος περισσότερο από ποτέ

Η έκταση των πάγων στην Ανταρκτική φέτος έχει φθάσει σε νέο αρνητικό ρεκόρ, σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Δεδομένων Χιονιού και Πάγου (NSIDC) στις ΗΠΑ. Συγκε

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Βρισκόμασταν στα μέσα του Οκτωβρίου του 2022 όταν η γνωστή υπηρεσία μετακίνησης Beat αλλάξε την επωνυμία της σε Free Now. Μαζί με την αλλαγή της ονομασίας, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει επίσης δυνατότητα νοικίασης ηλεκτρικών ποδηλάτων μέσω συνεργασίας με την Ride Movi, μια ιταλική εταιρεία μικροκινητικότητας. Παρ’ όλα αυτά, οι ελπίδες για την επιτυχία του προγράμματος διαψεύστηκαν γρήγορα. Μόλις έναν μήνα μετά την έναρξη των δοκιμαστικών εκτός αθηναϊκού κέντρου, η Ride Movi ανακοίνωσε την αναστολή του προγράμματος λόγω αυξημένων κλοπών και βανδαλισμών
Γιατί δεν στεριώνει με τίποτα η μικροκινητικότητα στην Αθήνα;

Αυτό δεν είναι το πρώτο πρόγραμμα μίσθωσης ηλεκτρικών ποδηλάτων που αποτυγχάνει στην Αθήνα. Προηγούμενα προγράμματα όπως τα πατίνια της Lime και της Hive είχαν παρόμοια τύχη, με αποτέλεσμα να αποσυρθούν από την αγορά. Παρόλα αυτά, πολλές εταιρείες εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για την Ελλάδα και την προώθηση της μικροκινητικότητας. Η Αθήνα όμως, δυστυχώς, δεν φαίνεται να είναι ευνοημένη από τις συνθήκες και την κουλτούρα της για να υιοθετήσει αυτές τις υπηρεσίες. Μια πιθανή αιτία έγκειται στην κακή κατάσταση των δρόμων της πόλης και την ανεπαρκή υποδομή για τα ποδήλατα
Γιατί δεν στεριώνει με τίποτα η μικροκινητικότητα στην Αθήνα;

Είναι σημαντικό να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα ασφάλειας και να δημιουργηθούν ασφαλείς χώροι στάθμευσης για τα ποδήλατα στην Αθήνα. Επίσης, απαιτείται περαιτέρω ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των οδηγών και των ποδηλατών, καθώς και η ανάπτυξη μιας πολιτικής υποστήριξης από τις αρχές. Αν αυτά τα ζητήματα αντιμετωπιστούν με επιτυχία, τότε το μέλλον της μικροκινητικότητας στην Αθήνα μπορεί να γίνει ελπιδοφόρο