Τα ηλεκτρικά hypercars δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν τη δημοτικότητα που ίσως θα περιμέναμε να έχουν. Παρόλο που έχουν εντυπωσιακή εμφάνιση, υπερβολικά πολλούς ίππους και εξαιρετικές επιδόσεις, η περιορισμένη απήχηση τους είναι γεγονός. Ένα παράδειγμα αυτού είναι το Nevera της κροατικής εταιρείας Rimac, με τιμή 2 εκατομμυρίων ευρώ. Παρόλο που ο ιδιοκτήτης της εταιρείας ανακοίνωσε ότι αναμένει να πουληθούν 150 μονάδες της εντός τριετίας, μέχρι σήμερα έχουν πωληθεί μόνο 50. Αντίθετα, hypercars με συμβατικούς κινητήρες, με αντίστοιχη ή ακόμα και υψηλότερη τιμή, γίνονται ανάρπαστα μετά την παρουσίασή τους. Ο λόγος για αυτήν την αντίφαση πρέπει να αναζητηθεί στην λογική και τη νοοτροπία των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα τέτοιο όχημα. Αυτοί οι άνθρωποι επιθυμούν όχι μόνο να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο με εντυπωσιακά αριθμητικά, αλλά να έχουν και την προστιθέμενη αξία που προσφέρει η παράδοση μιας μάρκας και το συναίσθημα που τη συνοδεύει. Αυτή η προστιθέμενη αξία δεν μπορεί προς το παρόν να προσφερθεί από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τον Rimac, αυτή η κατάσταση δεν αναμένεται να αλλάξει σύντομα. Αυτός είναι ο λόγος που η Bugatti, η οποία ανήκει στον ίδιο όμιλο με τη Rimac και είναι στενά συνδεδεμένη με την Volkswagen, επέλεξε να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο hypercar με έναν καινούργιο V16 κινητήρα, αντί για ένα ηλεκτρικό μοντέλο ως διάδοχο της Chiron. Ο νέος κινητήρας διαθέτει επίσης εντυπωσιακό ήχο, κάτι που επίσης απουσιάζει από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό γίνεται ανεξάρτητα από τους ίππους και τις επιδόσεις που προσφέρουν τα ηλεκτρικά οχήματα.