2 Οκτωβρίου 2025

Η Γερμανία απειλεί να απαγορεύσει την κυκλοφορία αυτοκινήτων τα Σαββατοκύριακα

Τελευταία Άρθρα

Κόβεται το κάπνισμα σε 4 βήματα; Η μέθοδος που «δουλεύει»

Ο James Clear, συγγραφέας του βιβλίου «Προσωπικές συνήθειες», παρουσιάζει μια μέθοδο για να βοηθήσει τους ανθρώπους να απαλλαγούν από τις κακές συνήθειες τ

Ο Giorgio Armani και η αφοσίωσή του στη μόδα

Στα 89 του ο Giorgio Armani εξακολουθεί να είναι το απόλυτο αφεντικό στον κόσμο της μόδας. Με το μεγάλο του σόου με τίτλο "One Night Only Venice", ο διάσημ

Στην Kinsen-Europcar Greece το βραβείο «Network Development Award 2022»

Η εταιρεία Kinsen-Europcar Greece ανακήρυξεται νικήτρια του βραβείου «Network Development Award 2022» στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο του Europcar Mobility G

Κοιμάστε με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια; Υπάρχει λόγος (και καλά κάνετε)

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να κοιμούνται με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια τους, προκαλώντας γέλιο ή και... θέμα με τον αριθμό των μαξιλαριών που χρειάζοντ

8 καταπληκτικά Airbnb για τη Βουδαπέστη

Η Βουδαπέστη είναι ένας πολύ δημοφιλής προορισμός για city breaks, γνωστή για τον πολιτισμό, την εκπληκτική γαστρονομία και τη νυχτερινή διασκέδαση. Είναι

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Οι αυτοκινητόδρομοι της Γερμανίας θα παραμείνουν κλειστοί τα Σαββατοκύριακα, σύμφωνα με τις απειλές του υπουργείου Μεταφορών της χώρας, με σκοπό την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων για το κλίμα. Η πρόταση αυτή, ωστόσο, έχει αντιμετωπιστεί με σκεπτικισμό από πολλές πλευρές και έχει προκαλέσει αντιδράσεις.

Ουσιαστικά, η πρόταση του υπουργού Μεταφορών, Φόλκερ Βίσινγκ, να απαγορευθεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων τα Σαββατοκύριακα, έχει θεωρηθεί αναποτελεσματική και ως μια προσπάθεια του υπουργού να αποσπάσει την προσοχή από τις αποτυχίες του. Ειδικότερα, η περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace κατηγορεί τον Βίσινγκ ότι προσπαθεί να αποσπάσει την προσοχή με ανακρίβειες και αυταπάτες, προκειμένου να αποφύγει την ευθύνη για την αποτυχία της πολιτικής του για το κλίμα.

Η Greenpeace επισημαίνει ότι αντί για απαγόρευση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, η προσοχή πρέπει να επικεντρωθεί στην επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των δημόσιων συγκοινωνιών και των σιδηροδρομικών συνδέσεων. Αυτή η προσέγγιση θα βοηθήσει στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων στον τομέα των μεταφορών, που επανειλημμένα έχει υπερβεί τα προκαθορισμένα όρια εκπομπής του διοξειδίου του άνθρακα.

Παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης, μέχρι στιγμής δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία για την υιοθέτηση συγκεκριμένων νόμων. Οι ισχύοντες κανόνες ορίζουν ότι οι εκπομπές καυσαερίων πρέπει να μειωθούν κατά 65% έως το 2030 σε σχέση με το 1990. Ωστόσο, υπάρχει ανάγκη για ένα πιο συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσης, που θα επεκτείνει τις πολιτικές προσπάθειες για τη μείωση των εκπομπών στον τομέα των μεταφορών.

Η κρίση του κλίματος είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις παγκοσμίως, και όλες οι χώρες πρέπει να συνεργαστούν για να βρουν λύσεις. Η Γερμανία πρέπει να αναλάβει την ευθύνη της και να προωθήσει αποτελεσματικές πολιτικές για το κλίμα, ώστε να πετύχουμε βιώσιμη και αειφόρο ανάπτυξη. Απαγορεύοντας την κυκλοφορία των αυτοκινήτων τα Σαββατοκύριακα δεν είναι η απάντηση. Πρέπει να ενθαρρύνουμε την χρήση πιο βιώσιμων μέσων μεταφοράς και να επενδύσουμε περισσότερο στις δημόσιες συγκοινωνίες. Αυτό θα έχει πραγματική επίδραση στη μείωση των εκπομπών και θα μας βοηθήσει να προστατεύσουμε το περιβάλλον μας για τις μελλοντικές γενιές.