3 Οκτωβρίου 2025

Η Διαδικτυακή Τρίτη: Μια Νέα Στροφή στον Ηλεκτρονικό Εμπορίο

Τελευταία Άρθρα

Ανταρκτική: Οι πάγοι συρρικνώθηκαν φέτος περισσότερο από ποτέ

Η έκταση των πάγων στην Ανταρκτική φέτος έχει φθάσει σε νέο αρνητικό ρεκόρ, σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Δεδομένων Χιονιού και Πάγου (NSIDC) στις ΗΠΑ. Συγκε

Lego: Απέτυχε το σχέδιό της να κατασκευάσει τουβλάκια από πλαστικά μπουκάλια

Η εταιρεία παιχνιδιών, Lego, αποφάσισε τελικά να εγκαταλείψει το σχέδιό της να κατασκευάζει τουβλάκια από ανακυκλώσιμα μπουκάλια, καθώς ανακάλυψε ότι δεν μ

Γεννήθηκε σπάνιος θηλυκός ρινόκερος της Σουμάτρας

Σε εθνικό πάρκο στην Ινδονησία γεννήθηκε ένας σπάνιος ρινόκερος Σουμάτρας. Πρόκειται για ένα είδος που απειλείται με εξαφάνιση. Σύμφωνα με μια ανακοίνωση π

Επτά γύπες από την Ισπανία αφέθηκαν ελεύθεροι στην Κύπρο

Σήμερα, επτά γύπες από την Ισπανία απελευθερώθηκαν στη φύση της Κύπρου. Τα πουλιά τοποθετήθηκαν με συσκευές παρακολούθησης, με στόχο να επιβιώσουν τα απει

Τα highlights του Plissken Festival 2023

Το Plissken Festival επιστρέφει για δύο ημέρες γεμάτες μουσική! Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου και έχει πολλές αλλαγές φέτος, σ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Διαδικτυακή Τρίτη (Cyber Monday) αναδύθηκε ως ένας νεοσύστατος εμπορικός όρος στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχετίζεται με τη Δευτέρα που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Μαύρη Παρασκευή (Black Friday). Σε αυτήν την ημέρα, οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου (online shopping). Η δημοτικότητα της Γκρετέλ Μπέργκερ-ντγκολμί βοήθησε στην καθιέρωση της Διαδικτυακής Τρίτης το 2005 (συγκεκριμένα στη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου), και μέσα σε λίγα χρόνια κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση.

Ο όρος “Διαδικτυακή Τρίτη” προέκυψε την εποχή που το διαδίκτυο δεν είχε τις ταχύτητες που γνωρίζουμε σήμερα. Οι Αμερικανοί επέστρεφαν στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις μετά το εορταστικό τετραήμερο της Ημέρας των Ευχαριστιών, και το διαδίκτυο του χώρου εργασίας ήταν πολλαπλάσιο ταχύτερο από αυτό του σπιτιού τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές μπορούσαν πολύ ευκολότερα να πραγματοποιήσουν αγορές online. Η Διαδικτυακή Τρίτη στις Ηνωμένες Πολιτείες διαρκώς αναπτύσσεται, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία. Το ποσό των 600 εκατομμυρίων δολαρίων που καταγράφηκε το 2006, φαίνεται εντυπωσιακά μικρό έναντι των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανήθηκαν από τους Αμερικανούς καταναλωτές το 2018. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, η Διαδικτυακή Τρίτη του 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου.