30 Απριλίου 2025

Η Διαδικτυακή Τρίτη: Μια Νέα Στροφή στον Ηλεκτρονικό Εμπορίο

Τελευταία Άρθρα

Καρδιά: Το κοινό ρόφημα που την «θωρακίζει»

Έχετε ένα υπέροχο καφεδάκι με το πρωινό σας και απολαμβάνετε αυτή τη ρουτίνα; Μάλιστα, ο καφές μας προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά ενέργεια και συγκέντρω

Τουρισμός στη Μεσόγειο: Νέα ελπίδα για το 2024

Ο τουρισμός στη Μεσόγειο συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία και το 2024 φαίνεται να επιφέρει νέες επιτυχίες για τις χώρες που της ανήκουν. Μετά από ένα δύσκολ

Η φύση των γκρίζων μαλλιών και ο πως να τα αντιμετωπίσετε

Για πολλούς ανθρώπους, τα γκρίζα μαλλιά είναι αναπόφευκτο μέρος της διαδικασίας γήρανσης. Ωστόσο, μπορεί να υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την

Καλώς να ήρθετε στην εποχή του stress eating: Πώς να νικήσετε το άγχος με θετικές συνήθειες

Καλώς να ήρθετε στην εποχή του stress eating: Πώς να νικήσετε το άγχος με θετικές συνήθειες Ο χρόνος μετρά αντίστροφα μετά την Πρωτοχρονιά για να προλάβετε έ

Εντυπωσιακοί φιόγκοι στα μαλλιά: Η Mandy Moore αποδεικνύει ότι είναι μια διαχρονική τάση

Οι φιόγκοι και οι κορδέλες στα μαλλιά επιστρέφουν για να μείνουν και η Mandy Moore είναι μία ακόμα διάσημη που τους αγκάλιασε. Αυτή η αριστοκρατική τάση είνα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Διαδικτυακή Τρίτη (Cyber Monday) αναδύθηκε ως ένας νεοσύστατος εμπορικός όρος στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχετίζεται με τη Δευτέρα που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Μαύρη Παρασκευή (Black Friday). Σε αυτήν την ημέρα, οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου (online shopping). Η δημοτικότητα της Γκρετέλ Μπέργκερ-ντγκολμί βοήθησε στην καθιέρωση της Διαδικτυακής Τρίτης το 2005 (συγκεκριμένα στη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου), και μέσα σε λίγα χρόνια κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση.

Ο όρος “Διαδικτυακή Τρίτη” προέκυψε την εποχή που το διαδίκτυο δεν είχε τις ταχύτητες που γνωρίζουμε σήμερα. Οι Αμερικανοί επέστρεφαν στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις μετά το εορταστικό τετραήμερο της Ημέρας των Ευχαριστιών, και το διαδίκτυο του χώρου εργασίας ήταν πολλαπλάσιο ταχύτερο από αυτό του σπιτιού τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές μπορούσαν πολύ ευκολότερα να πραγματοποιήσουν αγορές online. Η Διαδικτυακή Τρίτη στις Ηνωμένες Πολιτείες διαρκώς αναπτύσσεται, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία. Το ποσό των 600 εκατομμυρίων δολαρίων που καταγράφηκε το 2006, φαίνεται εντυπωσιακά μικρό έναντι των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανήθηκαν από τους Αμερικανούς καταναλωτές το 2018. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, η Διαδικτυακή Τρίτη του 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου.