17 Μαρτίου 2025

Η Διαδικτυακή Τρίτη: Μια Νέα Στροφή στον Ηλεκτρονικό Εμπορίο

Τελευταία Άρθρα

8 προειδοποιητικά σημάδια για τοξικές σχέσεις

Οι σχέσεις που διατηρούμε με τους συνανθρώπους μας μπορούν να είναι είτε θετικές είτε αρνητικές. Κάποιοι άνθρωποι μπορεί να μας ενισχύουν και να μας κάνουν κ

Έρευνα σε δείγματα χαβιαριού αποκαλύπτει την κατάχρηση και την παραβίαση των κανονισμών

Διαπιστώσεις μιας πρόσφατης έρευνας δείχνουν ότι το μισό από τα προϊόντα χαβιαριού που ελέγχθηκαν σε ευρωπαϊκές χώρες ήταν παράνομα. Επίσης, μεγάλο ποσοστό τ

Τα vegan junk foods είναι ίδια ή χειρότερα από τα κοινά junk foods

Οι αλλαγές στην διατροφή προωθούνται συνεχώς, με νέες τάσεις που εμφανίζονται και αλλάζουν τις διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων. Πρόσφατα, η αύξηση της δημο

Πρωινό: Πείτε «όχι» στα αυγά και μειώστε αυτόν τον κίνδυνο για την υγεία – Τι να προτιμήσετε

Νέα επιστημονική έρευνα συσχετίζει την κατανάλωση αυγών με τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά προβλήματα. Ωστόσο, πρόσφατη ανάλυση προτείνει μια υγιεινή εναλλακτικ

Φυτά που λατρεύουν οι μέλισσες και πώς να τις βοηθήσουμε

Οι μέλισσες διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στα οικοσυστήματα και στην παραγωγή τροφίμων, καθώς εξασφαλίζουν την αναπαραγωγή των φυτών μέσω της επικονίασης. Περίπ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Διαδικτυακή Τρίτη (Cyber Monday) αναδύθηκε ως ένας νεοσύστατος εμπορικός όρος στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχετίζεται με τη Δευτέρα που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Μαύρη Παρασκευή (Black Friday). Σε αυτήν την ημέρα, οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου (online shopping). Η δημοτικότητα της Γκρετέλ Μπέργκερ-ντγκολμί βοήθησε στην καθιέρωση της Διαδικτυακής Τρίτης το 2005 (συγκεκριμένα στη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου), και μέσα σε λίγα χρόνια κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση.

Ο όρος “Διαδικτυακή Τρίτη” προέκυψε την εποχή που το διαδίκτυο δεν είχε τις ταχύτητες που γνωρίζουμε σήμερα. Οι Αμερικανοί επέστρεφαν στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις μετά το εορταστικό τετραήμερο της Ημέρας των Ευχαριστιών, και το διαδίκτυο του χώρου εργασίας ήταν πολλαπλάσιο ταχύτερο από αυτό του σπιτιού τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές μπορούσαν πολύ ευκολότερα να πραγματοποιήσουν αγορές online. Η Διαδικτυακή Τρίτη στις Ηνωμένες Πολιτείες διαρκώς αναπτύσσεται, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία. Το ποσό των 600 εκατομμυρίων δολαρίων που καταγράφηκε το 2006, φαίνεται εντυπωσιακά μικρό έναντι των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανήθηκαν από τους Αμερικανούς καταναλωτές το 2018. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, η Διαδικτυακή Τρίτη του 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου.