2 Οκτωβρίου 2025

Η Ελλάδα: Το Δημοφιλές Ταξιδιωτικό Προορισμός Της Ευρώπης Για Το 2024

Τελευταία Άρθρα

«Hijarbie»: Η Barbie με τη μαντίλα επιστρέφει

Μετά από ένα διάλειμμα έξι ετών, δημοσιεύτηκε στο Instagram η φωτογραφία μιας κούκλας που φοράει ένα ροζ φόρεμα και μια μαντίλα, ποζάροντας μπροστά σε ένα

ΜΙΚΙΟ: Ένα εντυπωσιακό σπίτι στο Ρέθυμνο μόλις 53 τετραγωνικά

Το "Μικιό" είναι ένα μικροσκοπικό σπίτι που βρίσκεται στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου. Ανήκει στον κτιριακό όγκο του 19ου αιώνα και έχει ανακαινισ

Κοριοί: Ταξιδεύουν, κρύβονται και απειλούν – Τα τσιμπήματα, τα συμπτώματα, η θεραπεία

Το Παρίσι βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού για τους κοριούς και η ζοφερή κατάσταση αρχίζει να προκαλεί ανησυχία και στη χώρα μας. Αν και είχαμε να ασχοληθ

Πώς να βγάζετε καλύτερες φωτογραφίες στα ταξίδια σας

Για να αφομοιώσετε πλήρως έναν προορισμό που ονειρευόσασταν, θα πρέπει να αφιερώσετε πολλές ώρες και μέρες ταξιδιού με αεροπλάνα, τρένα ή πλοία, οδηγώντας

7 υπέροχα Αirbnb για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Το επερχόμενο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος είναι η ιδανική ευκαιρία για απόδραση και χαλάρωση. Αν εξακολουθείς να αναζητείς κατάλυμα, δεν χρειάζεται να ανη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Ελλάδα συνεχίζει να είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς για τις μεγάλες αγορές του εξωτερικού στην Ευρώπη. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει λόγω της γεωγραφικής απόστασης, η Ελλάδα συνεχίζει να ελκύει την προσοχή των ταξιδιωτών. Αυτό αποτελεί το βασικό συμπέρασμα της νέας μελέτης που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων με τίτλο “Το προφίλ σημαντικών αγορών του ελληνικού τουρισμού”.

Οι ταξιδιώτες από γερμανόφωνες χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ισπανία, φαίνεται ότι σχεδιάζουν να επισκεφθούν την Ελλάδα το επόμενο διάστημα. Πάνω από το 70% των Γερμανών, των Βρετανών και των Ισπανών, καθώς και το 60% των Γάλλων, έχουν ήδη ξεκινήσει τον προγραμματισμό για τα ταξίδια τους τους επόμενους 12 μήνες.

Παρόλο που η πλειοψηφία των Ευρωπαίων ταξιδιωτών προτιμούν ταξίδια μικρής διάρκειας, με διάρκεια έως και τρεις ώρες, η Ελλάδα δεν υστερεί σε δημοτικότητα. Παρά το γεωγραφικό της μειονέκτημα, η χώρα παραμένει ένας δημοφιλής προορισμός, λόγω του ισχυρού brand της και των μοναδικών προσόντων της.

Σε ό,τι αφορά τις προγραμματιζόμενες δαπάνες, οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες δείχνουν έναν αυξημένο ενθουσιασμό για ταξίδια στην Ευρώπη, παρά τις οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ξοδέψει όσα ξοδεύει συνήθως ή ακόμα και περισσότερα. Ειδικότερα, το 50% των Γερμανών, το 47% των Γάλλων, το 51% των κατοίκων του Ηνωμένου Βασιλείου και το 44% των Ισπανών προτίθενται να ξοδέψουν όσα ξοδεύουν συνήθως, ενώ το 31% των Γερμανών, το 29% των Γάλλων, το 29% των κατοίκων του Ηνωμένου Βασιλείου και το 36% των Ισπανών σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα.

Για τους ταξιδιώτες που σκοπεύουν να κάνουν διακοπές στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες, η απόλαυση και η χαλάρωση είναι τα κύρια κίνητρα. Επίσης, η επιθυμία να ανακαλύψουν νέα μέρη και πολιτισμούς είναι έντονη. Η Ελλάδα προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία εμπειριών, από τις όμορφες παραλίες της χώρας έως τους φυσικούς καταλύτες και τα λαμπρά αξιοθέατα. Η προσωρινή αποχή από τα ταξίδια λόγω της πανδημίας έχει μόνο αυξήσει την επιθυμία των ταξιδιωτών να επιστρέψουν στον κόσμο και να απολαύσουν τις στιγμές χαλάρωσης και αυθορμητισμού που παρέχει ένα ταξίδι.

Συνοψίζοντας, η Ελλάδα συνεχίζει να είναι ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός για τις μεγάλες αγορές της Ευρώπης. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν την Ελλάδα για τον πλούτο των εμπειριών που προσφέρει, τον πολιτισμό της και τις μοναδικές παραλίες της. Στο επόμενο διάστημα, αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο ο αριθμός των ταξιδιωτών που επισκέπτονται την Ελλάδα, καθώς η ξεπερασμένη πανδημία επιτρέπει στους ανθρώπους να επανασυνδεθούν με τη φύση και τις άλλες κουλτούρες.