3 Οκτωβρίου 2025

Η εξαιρετική προσέγγιση μιας Έλληνας εκπαιδεύτριας για την αντιμετώπιση των λαθών των παιδιών

Τελευταία Άρθρα

Κουνούπια, φίδια, μέδουσες και άλλοι απρόσκλητοι επισκέπτες του καλοκαιριού

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μας διακοπών, συχνά αντιμετωπίζουμε την ενόχληση από κουνούπια, φίδια, μέδουσες και άλλα απρόσκλητα επισκέπτες. Οι κ

“Electabaz: «Όσα δεν μπορώ να πω, τα λέω με τη μουσική μου»”

Ο Electabaz, γνωστός και ως Παναγιώτης Μπαζάνης, είναι ένα από τα ανερχόμενα ονόματα στο ελληνικό beatmaking community. Γεννημένος το 1996 στην Καρδίτσα κα

Το νέο venue EON στη βιομηχανική ζώνη του Ελαιώνα

Το επικείμενο event "The Wall of Sound" αναμένεται να φέρει νέες εμπειρίες στην Αθηναϊκή νυχτερινή ζωή. Αυτό το μοναδικό οπτικοακουστικό πρότζεκτ του DVS1,

Οι καφέ αρκούδες κινδυνεύουν λόγω έλλειψης σολομού

Στην Ιαπωνία, ο πληθυσμός των καφέ αρκούδων μειώνεται ανησυχητικά λόγω ασιτίας. Σύμφωνα με έκθεση της εφημερίδας Guardian, 8 στις 10 μικρές αρκούδες που γε

Απεργία: Ακινητοποιημένα τρένα, προαστιακός και πλοία την Τετάρτη

Σήμερα, συνεχίζονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις από φορείς και οργανισμούς της χώρας, διαμαρτυρόμενοι για το δυστύχημα που συνέβη στα Τέμπη. Τα τρένα και

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ένας πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος για την αντιμετώπιση των λαθών από τους δασκάλους αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχημένη εκπαίδευση, καθώς τα λάθη των μαθητών έχουν την δυνατότητα να τους τραυματίσουν και να τους αποθαρρύνουν από το να προσπαθήσουν ξανά. Αντί να θεωρούν οι εκπαιδευτές τα λάθη ως τον απόλυτο εχθρό της εκπαίδευσης, προσφέροντας αμέσως τις σωστές απαντήσεις ή καταδικάζοντας και τιμωρώντας τα λάθη, θα ήταν πολύ πιο εποικοδομητικό να τα αντιμετωπίζουν ως ισχυρά εργαλεία μάθησης. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να ενθαρρύνουν τα παιδιά να αναλαμβάνουν ρίσκα και να κάνουν λάθη, αντί να τα αποτρέπουν από αυτό.

Αυτή η επαναστατική φιλοσοφία υιοθετείται από μια εκπαιδευτικό που διαχειρίζεται τη σελίδα “Μικρά Ανθρωπάκια”, όπου μοιράστηκε μια συναρπαστική ανάρτηση σχετικά με το πώς οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διορθώνουν τα λάθη των μαθητών. Οι κόκκινες διορθώσεις και τα αρνητικά σχόλια έχουν την τάση να αποθαρρύνουν τους μαθητές και να επηρεάζουν αρνητικά την ψυχολογία τους. Αυτή η εκπαιδευτικός προτείνει μια προσέγγιση που ολοκληρώνει μια κενή θέση στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, μια προσέγγιση που θα μπορούσε να βοηθήσει τα παιδιά να μην αισθάνονται ότι τους αφαιρούν τις ευκαιρίες τους με κάθε μη απόλυτα επιτυχημένη προσπάθεια που κάνουν.