4 Δεκεμβρίου 2025

Η Κίνα: Ο ηγέτης της αυτόνομης οδήγησης στον κόσμο έως το 2035

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Κίνα βρίσκεται σε δρόμο για να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την S&P Global Mobility. Η εταιρεία συμβούλων προβλέπει ότι η Κίνα θα καταφέρει να προσελκύσει τη μεγαλύτερη κίνηση πωλήσεων αυτοκινήτων από οποιαδήποτε άλλη περιοχή έως το 2035, ειδικά στον τομέα των ρομποτικών ταξί
Η Κίνα: Ο ηγέτης της αυτόνομης οδήγησης στον κόσμο έως το 2035
Η ανάπτυξη της Κίνας φαίνεται να ακολουθεί μια διαφορετική πορεία σε σύγκριση με την πιο σκεπτικιστική προσέγγιση που ακολουθείται αλλού στον κόσμο. Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί γενικώς για την πλήρη αυτονομία των αυτοκινήτων, η Κίνα δείχνει αισιοδοξία και δεν δείχνει σημάδια ανησυχίας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα αυτοκίνητα των επιπέδων 2 και 3 αυτοματισμού, τα οποία παραμένουν στο επίκεντρο της ανάπτυξης της βιομηχανίας παγκοσμίως, σύμφωνα με το S&P. Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι σε θέση να ενσωματώσουν περισσότερα αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά στα νεότερα μοντέλα τους, επειδή έχουν αρχίσει να σχεδιάζουν ηλεκτρικά οχήματα από το μηδέν
Η Κίνα έχει αναπτύξει μια συνολική εθνική στρατηγική για την αυτόνομη οδήγηση, με πολλές εταιρείες να συνεργάζονται με τις κυβερνήσεις των πόλεων και των περιφερειών για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας βασισμένης στην αυτονομία. Παράδειγμα αυτού είναι η εταιρεία Baidu που έχει κλιμακώσει γρήγορα την παρουσία της στην πόλη Γουχάν. Αυτή η πόλη είναι μία από τις τέσσερις κινεζικές πόλεις όπου η Baidu προσφέρει ρομποτικά ταξί
Παρόλ’ αυτά, υπάρχουν ακόμα προκλήσεις στην ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης σε παγκόσμιο επίπεδο, με την τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού να παραμένει ακριβή. Σύμφωνα με την έκθεση, το 63% των πωλήσεων αυτοκινήτων το 2035 δεν θα περιλαμβάνει τέτοια τεχνολογία, ενώ μόνο το 31% θα επιτρέπει την οδήγηση χωρίς την επέμβαση του οδηγού
Παρά τις προκλήσεις αυτές, η Κίνα δείχνει πρόοδο και αποφασιστικότητα, καθώς η αλυσίδα εφοδιασμού της χώρας αναπτύσσεται ραγδαία. Οι εταιρείες ημιαγωγών, οι προμηθευτές αισθητήρων και οι εταιρείες λογισμικού έχουν δημιουργήσει μια ευρεία αλυσίδα εφοδιασμού που υποστηρίζει την αυτόνομη οδήγηση
Η Κίνα είναι έτοιμη να ηγηθεί της επόμενης γενιάς της αυτόνομης οδήγησης και να αναδειχθεί ως παγκόσμιος ηγέτης σε αυτόν τον τομέα έως το 2035. Με την εθνική στρατηγική, τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και τη συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας, η Κίνα αναμένεται να δημιουργήσει μια νέα εποχή για την αυτοκινητοβιομηχανία και τη μελλοντική κινητικότητα.
Πηγή