28 Απριλίου 2025

Η Κίνα: Ο ηγέτης της αυτόνομης οδήγησης στον κόσμο έως το 2035

Τελευταία Άρθρα

Η αλλαγή και η ευτυχία: Ένα ταξίδι προς την αυθεντικότητα και την ικανοποίηση

Ο φόβος για το νέο και η αντίσταση στην αλλαγή είναι συναισθήματα που συνόδευαν συχνά το ταξίδι προς την ευτυχία. Αλλά τι συμβαίνει όταν αγκαλιάζουμε το άγνω

Ρένη Πιττακή: Μια ζωή αφιερωμένη στο θέατρο και στο τώρα”

Εκτίθεται στη ζωή, αποκρυπτογραφεί τη ψυχή της και αφήνει ένα αποτύπωμα της σε κάθε ρόλο που υποδύεται. Η Ρένη Πιττακή, μετά από εξήντα περίπου χρόνια στο ελ

Γυμναστική κατά την εγκυμοσύνη: Η επίδραση στις κινητικές δεξιότητες του μωρού

Η γυμναστική κατά την εγκυμοσύνη έχει μια νέα προσθήκη στη λίστα με τα οφέλη της άσκησης: βοηθά στην ανάπτυξη των κινητικών δεξιοτήτων του μωρού σας. Μια μελ

8 φυσικοί τρόποι να αντιμετωπίσετε τη δυσπεψία

Βρίσκεστε στην εποχή των γιορτών και οι συχνές οικογενειακές συγκεντρώσεις και εξορμήσεις σίγουρα επηρεάζουν τις διατροφικές συνήθειές μας. Η κατανάλωση λιπα

Νέες αποδείξεις αναιρούν τους μύθους για την ανάπτυξη των παιδιών”

Ποτέ άλλοτε οι γονείς δεν είχαν τόσες πολλές πληροφορίες στα χέρια τους για την ανάπτυξη των παιδιών, την ψυχολογία τους και τα περίφημα milestones. Η μαμά κ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Κίνα βρίσκεται σε δρόμο για να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την S&P Global Mobility. Η εταιρεία συμβούλων προβλέπει ότι η Κίνα θα καταφέρει να προσελκύσει τη μεγαλύτερη κίνηση πωλήσεων αυτοκινήτων από οποιαδήποτε άλλη περιοχή έως το 2035, ειδικά στον τομέα των ρομποτικών ταξί
Η Κίνα: Ο ηγέτης της αυτόνομης οδήγησης στον κόσμο έως το 2035
Η ανάπτυξη της Κίνας φαίνεται να ακολουθεί μια διαφορετική πορεία σε σύγκριση με την πιο σκεπτικιστική προσέγγιση που ακολουθείται αλλού στον κόσμο. Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί γενικώς για την πλήρη αυτονομία των αυτοκινήτων, η Κίνα δείχνει αισιοδοξία και δεν δείχνει σημάδια ανησυχίας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα αυτοκίνητα των επιπέδων 2 και 3 αυτοματισμού, τα οποία παραμένουν στο επίκεντρο της ανάπτυξης της βιομηχανίας παγκοσμίως, σύμφωνα με το S&P. Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι σε θέση να ενσωματώσουν περισσότερα αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά στα νεότερα μοντέλα τους, επειδή έχουν αρχίσει να σχεδιάζουν ηλεκτρικά οχήματα από το μηδέν
Η Κίνα έχει αναπτύξει μια συνολική εθνική στρατηγική για την αυτόνομη οδήγηση, με πολλές εταιρείες να συνεργάζονται με τις κυβερνήσεις των πόλεων και των περιφερειών για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας βασισμένης στην αυτονομία. Παράδειγμα αυτού είναι η εταιρεία Baidu που έχει κλιμακώσει γρήγορα την παρουσία της στην πόλη Γουχάν. Αυτή η πόλη είναι μία από τις τέσσερις κινεζικές πόλεις όπου η Baidu προσφέρει ρομποτικά ταξί
Παρόλ’ αυτά, υπάρχουν ακόμα προκλήσεις στην ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης σε παγκόσμιο επίπεδο, με την τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού να παραμένει ακριβή. Σύμφωνα με την έκθεση, το 63% των πωλήσεων αυτοκινήτων το 2035 δεν θα περιλαμβάνει τέτοια τεχνολογία, ενώ μόνο το 31% θα επιτρέπει την οδήγηση χωρίς την επέμβαση του οδηγού
Παρά τις προκλήσεις αυτές, η Κίνα δείχνει πρόοδο και αποφασιστικότητα, καθώς η αλυσίδα εφοδιασμού της χώρας αναπτύσσεται ραγδαία. Οι εταιρείες ημιαγωγών, οι προμηθευτές αισθητήρων και οι εταιρείες λογισμικού έχουν δημιουργήσει μια ευρεία αλυσίδα εφοδιασμού που υποστηρίζει την αυτόνομη οδήγηση
Η Κίνα είναι έτοιμη να ηγηθεί της επόμενης γενιάς της αυτόνομης οδήγησης και να αναδειχθεί ως παγκόσμιος ηγέτης σε αυτόν τον τομέα έως το 2035. Με την εθνική στρατηγική, τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και τη συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας, η Κίνα αναμένεται να δημιουργήσει μια νέα εποχή για την αυτοκινητοβιομηχανία και τη μελλοντική κινητικότητα.
Πηγή