2 Οκτωβρίου 2025

Η Νέα Πραγματικότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης στον Τουρισμό – Η Προβολή του Μιχάλη Παρεδράκου στο Συνέδριο του Travel.gr

Τελευταία Άρθρα

Διαμονή μέσα στα βάθη της φύσης – Περνώντας τη νύχτα στις ωραιότερες καλύβες του κόσμου

Αυτό το άρθρο γράφεται για να προβάλλει την ομορφιά και τη γαλήνη της φύσης και να προσφέρει μια εναλλακτική εμπειρία διακοπών σε όσους επιθυμούν να ξεφύγο

Γιατί το Kalesma στη Μύκονο θεωρείται πρότυπο νέο boutique ξενοδοχείο

Το Kalesma στη Μύκονο έχει κερδίσει την προσοχή και τον θαυμασμό πολλών γνωστών media σε όλον τον κόσμο, όπως το Architectural Digest, το Harpers Bazaar, τ

«Hijarbie»: Η Barbie με τη μαντίλα επιστρέφει

Μετά από ένα διάλειμμα έξι ετών, δημοσιεύτηκε στο Instagram η φωτογραφία μιας κούκλας που φοράει ένα ροζ φόρεμα και μια μαντίλα, ποζάροντας μπροστά σε ένα

ΜΙΚΙΟ: Ένα εντυπωσιακό σπίτι στο Ρέθυμνο μόλις 53 τετραγωνικά

Το "Μικιό" είναι ένα μικροσκοπικό σπίτι που βρίσκεται στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου. Ανήκει στον κτιριακό όγκο του 19ου αιώνα και έχει ανακαινισ

Κοριοί: Ταξιδεύουν, κρύβονται και απειλούν – Τα τσιμπήματα, τα συμπτώματα, η θεραπεία

Το Παρίσι βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού για τους κοριούς και η ζοφερή κατάσταση αρχίζει να προκαλεί ανησυχία και στη χώρα μας. Αν και είχαμε να ασχοληθ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ο ταλαντούχος Μιχάλης Παρεδράκος, επικοινωνιακός σύμβουλος και στρατηγικός μάρκετινγκ της κορυφαίας εταιρίας επικοινωνίας Choose, ανέλυσε σε μια αναπνευστική ομιλία στο συνέδριο του Travel.gr, τη μελλοντική εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού και τον ρόλο που πρόκειται να διαδραματίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) σε αυτήν την αναπτυσσόμενη βιομηχανία. Η ομιλία ανέδειξε τους τρόπους με τους οποίους η εξελισσόμενη ΤΝ μπορεί να μετασχηματίσει επαναστατικά τον τουρισμό στη χώρα μας, καθώς και παγκοσμίως. Ο κ. Παρεδράκος αναφέρθηκε στις νέες τάσεις που προβλέπει η ομάδα του και που αναμένεται να αναστατώσουν τον κλάδο του τουρισμού στα επόμενα χρόνια.

Στην ομιλία του, ο κ. Παρεδράκος ανέφερε: “Όλοι γνωρίζουμε τα διάσημα “cookies” που συναντάμε στο διαδίκτυο και μας προβάλλουν απλές διαφημίσεις βάσει των κλικ που πραγματοποιούμε σε έναν ιστότοπο. Ωστόσο, η υπερ-προσαρμογή μέσω της τεχνητής νοημοσύνης θα αλλάξει ριζικά το τοπίο. Πλέον, θα υπάρχουν ηλεκτρονικοί οδηγοί που θα μπορούμε να πούμε: “Θέλω να πάω σε μια παραλία με λευκό βότσαλο” και θα μας κατευθύνουν ακριβώς εκεί. Θα γνωρίζουν το είδος της μουσικής που απολαμβάνουμε και θα μας παραπέμπουν στο κατάλληλο μπαρ. Τα ξενοδοχεία θα γνωρίζουν τη θερμοκρασία που επιθυμούμε στο δωμάτιο, τις διατροφικές μας προτιμήσεις, ακόμα και τα καλλυντικά που επιθυμούμε για το μπάνιο. Τα παραδείγματα είναι πολλά! Ουσιαστικά, μιλάμε για μια ανώτερη εμπειρία εξυπηρέτησης σε κάθε ξενοδοχείο”
Η Νέα Πραγματικότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης στον Τουρισμό - Η Προβολή του Μιχάλη Παρεδράκου στο Συνέδριο του Travel.gr
Αυτές οι εξελίξεις σηματοδοτούν τη νέα εποχή της τουριστικής βιομηχανίας, όπου η ΤΝ έχει τη δυνατότητα να επιφέρει μετασχηματιστικές αλλαγές στην εμπειρία των ταξιδιωτών. Ο ρόλος της ΤΝ θα είναι κρίσιμος, όχι μόνο στην ατομική εξατομίκευση των προτιμήσεων των ταξιδιωτών, αλλά και στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης που παρέχουν τα ξενοδοχεία. Η συμβολή της ΤΝ θα επιτρέψει στη βιομηχανία να αναπτύξει ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο ποιότητας παροχής υπηρεσιών, ενισχύοντας την εικόνα του ελληνικού τουρισμού παγκοσμίως
Εν κατακλείδι, η εκσυγχρονισμένη αυτή εποχή της τεχνητής νοημοσύνης ανοίγει νέους ορίζοντες για τον τουρισμό μας. Ο μαγικός συνδυασμός της ΤΝ με την εξυπηρέτηση προσαρμοσμένη σε κάθε αναγκή του ταξιδιώτη αποτελεί το λιθάρι της νέας τάσης στον τουρισμό, προάγοντας την υπερ-εξατομίκευση και προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία ταξιδίου. Ο ελληνικός τουρισμός απέκτησε ένα ακόμα εργαλείο για να εντυπωσιάζει, να εκπλήσσει και να αφήνει αξέχαστες στιγμές στους επισκέπτες του. Ας καλωσορίσουμε λοιπόν αυτήν την επανάσταση που μας προσφέρει η ΤΝ στο μέλλον του τουρισμού μας.