Η Φίβη Φίλο πάντα προτιμούσε να παραμένει στο παρασκήνιο, ακόμα και όταν η δουλειά της στα brands Chloe και Celine την έκανε διάσημη. Ωστόσο, μετά από την αναπάντεχη αποχώρησή της το 2017, η Φίλο ανέκαμψε από την αφάνεια την περασμένη χρονιά, ανακοινώνοντας την επιστροφή της με τη δική της ετικέτα. Έτσι, η σχεδιάστρια γνωστή και ως Φιμπ, η “Σανέλ της γενιάς της”, εμφανίστηκε τον περασμένο Οκτώβριο με ένα φόντο ικανό να διώξει την απελπισία των “Philophiles” και να δημιουργήσει ανυπομονησία για την πρώτη της συλλογή, την A1. Αυτή η συλλογή αποτελείται από 150 κομμάτια που δεν παρουσιάστηκαν σε πασαρέλα, δεν διαφημίστηκαν και δεν πωλήθηκαν σε κανένα φυσικό κατάστημα. Όπως δήλωσε η Φίλο, ήθελε να μιλήσει μέσω των ρούχων της και να προσφέρει μια πρόταση ένδυσης για γυναίκες με σύνθετη προσωπικότητα και ανεξάρτητο ύφος
Η αισθητική της Φίλο είναι ξεκάθαρα παρούσα σε αυτήν τη συλλογή. Ψηλόμεσα, φαρδιά παντελόνια, στρατιωτικά παλτό με επωμίδες, ογκώδη δερμάτινα τζάκετ, κασμιρένια πανωφόρια με διπλά ανοίγματα στην πλάτη, ασύμμετρα μπλουζάκια από μεταξωτό σατέν, μοκασίνια με τετραγωνισμένη μύτη, oversized t-shirts από πυκνό βαμβακερό ζέρσεϊ, μεγάλες δερμάτινες τσάντες και ένας μεταξωτός γιακάς-μαξιλάρι. Όλα αυτά τα κομμάτια αποτελούν μια απλή και αστόλιστη πολυτέλεια που αντανακλά τον χαρακτήρα της σχεδιάστριας. Όπως λέει η ίδια, δεν ενδιαφέρεται για τη δημιουργία μιας “αφήγησης” γύρω από τη δουλειά της. Της αρέσει η άμεση προσέγγιση. Η απλότητα και η σπανιότητα αποτελούν ίσως τα πιο chic στοιχεία σε αυτήν τη συλλογή
Ωστόσο, η ηθική που καθοδηγεί τη συλλογή της Φίλο είναι εξίσου σημαντική. Η σχεδιάστρια έχει σαν στόχο να παράγει λιγότερα από όσα ζητά η αγορά. Αυτό σημαίνει ότι η Φίλο θα παρουσιάζει επιλεγμένες συλλογές σε περιορισμένες ποσότητες και θα διανέμει τα κομμάτια μέσω online καταστήματος. Η αγορά της μόδας αλλάζει και η Φίλο επιχειρεί να προσαρμοστεί σε αυτήν. Παρόλα αυτά, η διασύνδεσή της με τον κόσμο της μόδας πρέπει να γίνει πιο σταθερή και ευέλικτη. Μέσω αυτής της κίνησης, η Φίλο θα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με την ευρύτερη κοινότητα και να δημιουργήσει μια μεγαλύτερη βάση πελατών. Πιθανώς να είναι ο δρόμος για την ίδρυση των δικών της καταστημάτων
Παρά την ανυποθυμία και την επιδερμική εικόνα που παρουσιάζει, η Φίβη Φίλο δεν είναι βέβαιη για το ρίσκο που ανέλαβε με την επιλογή των online συλλογών και την περιορισμένη διαθεσιμότητα. Η αποδοχή και η κριτική για τις υπάρχουσες συλλογές διχάζουν το κοινό. Έτσι, η Φίλο αναζητά νέους τρόπους να συνδεθεί με τον κόσμο της μόδας και να απευθυνθεί σε μια ευρύτερη κοινότητα. Οι δικές της μπουτίκ μπορεί να είναι ο επόμενος βήματος. Προηγουμένως, όμως, πρέπει να μετρήσει τις δυνάμεις της σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο. Οι συλλογές της είναι όμορφες και δυναμικές, αλλά για να ξαναγίνουν cult προϊόντα, χρειάζεται κάτι περισσότερο από μια γοητευτική προσωπικότητα.