2 Οκτωβρίου 2025

Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών

Τελευταία Άρθρα

Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Πρόσφατα, το εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου της Vogue προκάλεσε μεγάλο ενθουσιασμό. Το εξώφυλλο απεικονίζει τεσσάρα από τα πιο αξεπέραστα supermodels

6 κομψά και οικονομικά Airbnb στο Παρίσι – Από 20 ευρώ

Το Παρίσι είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς του κόσμου και αγαπημένος των Ελλήνων ταξιδιωτών. Ωστόσο, η διαμονή σε αυτή την πόλη μπορεί να εί

Η Όπερα του Παρισιού γίνεται Airbnb για ένα βράδυ

Για να γιορτάσει την παγκόσμια επιτυχία του μιούζικαλ που έσπασε κάθε ρεκόρ, το Palais Garnier θα ανοίξει τις πόρτες του για μια μαγευτική διαμονή στο πολυ

Κατανάλωση Βλαβερών Τρανς Λιπαρών

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), περίπου πέντε δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως συνεχίζουν να καταναλώνουν τρανς λιπαρά,

Το Smarthink: Καλύτερη ποιότητα ζωής, χαμηλότερος λογαριασμός ρεύματος

Η εταιρεία «Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας», που είναι ο παλαιότερος πάροχος ενέργειας στην Ελλάδα, πρωτοπορεί με τη χρήση της τεχνολογίας της Τε

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της καινοτομίας, δεν διστάζει να επενδύει για να βελτιώσει συνεχώς την εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της. Αυτή τη φορά, με υπερηφάνεια παρουσιάζει την «Χαρά», το νέο της Chatbot που καταφέρνει να συνδυάσει ταχύτητα, ποιότητα και 24ωρη εξυπηρέτηση. Σχεδιασμένη για να προσφέρει άμεση εμπειρία στον χρήστη, η «Χαρά» ανακατεύεται σε ολόκληρο το «ταξίδι» του πελάτη, και προσαρμόζει ακόμα και τη συνομιλία ανάλογα με τα συναισθήματα του
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Επικρατώντας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η «Χαρά» ήταν υποψήφια και κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), κατακτώντας το βραβείο Customer Service Distinction Award». Επιπλέον, αναδείχθηκε στα E-volution Awards 2024 με το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Omnichannel Experience για την Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου»
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Η διευθύντρια του τομέα πελατών και ψηφιακού μετασχηματισμού της ERGO, κα Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, δήλωσε ενθουσιασμένη: «Με τη ψηφιακή αλλαγή, η σχέση μεταξύ πελάτη και ασφαλιστικής εταιρείας μετατρέπεται σε καθημερινή επικοινωνία, και εμείς θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Με την ψηφιακή βοηθό «Χαρά», που είναι διαθέσιμη 24/7, η ERGO κατάφερε να είναι πάντα δίπλα στους πελάτες μας. Οι διακρίσεις μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και στα E-volution Awards 2024 αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας για την πελατοκεντρικότητα»
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Η ψηφιακή βοηθός «Χαρά» που αναπτύχθηκε από την EBO.ai με την υποστήριξη της Microsoft, συνεχίζει να βελτιώνεται και να εκπαιδεύεται για νέες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας έτσι ακόμα καλύτερες πληροφορίες για τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας.