Η ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της καινοτομίας, δεν διστάζει να επενδύει για να βελτιώσει συνεχώς την εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της. Αυτή τη φορά, με υπερηφάνεια παρουσιάζει την «Χαρά», το νέο της Chatbot που καταφέρνει να συνδυάσει ταχύτητα, ποιότητα και 24ωρη εξυπηρέτηση. Σχεδιασμένη για να προσφέρει άμεση εμπειρία στον χρήστη, η «Χαρά» ανακατεύεται σε ολόκληρο το «ταξίδι» του πελάτη, και προσαρμόζει ακόμα και τη συνομιλία ανάλογα με τα συναισθήματα του
Επικρατώντας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η «Χαρά» ήταν υποψήφια και κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), κατακτώντας το βραβείο Customer Service Distinction Award». Επιπλέον, αναδείχθηκε στα E-volution Awards 2024 με το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Omnichannel Experience για την Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου»
Η διευθύντρια του τομέα πελατών και ψηφιακού μετασχηματισμού της ERGO, κα Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, δήλωσε ενθουσιασμένη: «Με τη ψηφιακή αλλαγή, η σχέση μεταξύ πελάτη και ασφαλιστικής εταιρείας μετατρέπεται σε καθημερινή επικοινωνία, και εμείς θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Με την ψηφιακή βοηθό «Χαρά», που είναι διαθέσιμη 24/7, η ERGO κατάφερε να είναι πάντα δίπλα στους πελάτες μας. Οι διακρίσεις μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και στα E-volution Awards 2024 αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας για την πελατοκεντρικότητα»
Η ψηφιακή βοηθός «Χαρά» που αναπτύχθηκε από την EBO.ai με την υποστήριξη της Microsoft, συνεχίζει να βελτιώνεται και να εκπαιδεύεται για νέες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας έτσι ακόμα καλύτερες πληροφορίες για τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας.