Η Ford ανακοίνωσε πρόσφατα ότι προχωρά σε μείωση των παραγγελιών μπαταριών από τους προμηθευτές της, με στόχο να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες απώλειες που αντιμετωπίζει στα αμιγώς ηλεκτρικά της οχήματα. Παράλληλα, η εταιρεία μειώνει τις φιλοδοξίες της σε μια αγορά που επιβραδύνεται για τα plug-in μοντέλα. Παρόλα αυτά, η Ford συνεχίζει τις συνεργασίες της μεταξύ άλλων με τις SK On και LG Energy Solution της Νότιας Κορέας, καθώς και με την κινεζική CATL
Οι απώλειες που αντιμετωπίζει η Ford ανέρχονται σε ποσό άνω των 100.000 δολαρίων ανά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ξεπερνώντας το διπλάσιο των περσινών ελλειμμάτων. Αυτό οφείλεται στην πτώση των τιμών των ηλεκτρικών οχημάτων και τη χαλάρωση της ζήτησης. Η δυσκολία στην προμήθεια μπαταριών έχει επηρεάσει επίσης την αλυσίδα εφοδιασμού, μεταξύ άλλων τις τιμές των πολύτιμων γαιών όπως το λίθιο, το κοβάλτιο και το νικέλιο
Η Ford έχει ανακοινώσει την επιτάχυνση της ανάπτυξης μικρών ηλεκτρικών οχημάτων που θα κοστίζουν περίπου 25.000 δολάρια και θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο τέλος του 2026. Στόχος είναι να επιτύχουν την κερδοφορία από το πρώτο έτος κυκλοφορίας τους και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί έναντι της Tesla. Η εύρεση ενός κερδοφόρου μοντέλου ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί κρίσιμη προϋπόθεση για τη μακροπρόθεσμη επιβίωση της εταιρείας, σύμφωνα με ανώτερο στέλεχος της Ford
Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προκλήσεις, αλλά η Ford πιστεύει ότι με τη σωστή στρατηγική και συνεργασίες με αξιόπιστους προμηθευτές μπαταριών θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς και να αποτελέσει σημαντικό παίκτη στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.
