2 Οκτωβρίου 2025

Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας

Τελευταία Άρθρα

Προτεινόμενα Airbnb στη Μαδρίτη

Η Μαδρίτη είναι μια συναρπαστική πόλη με εντυπωσιακή αρχιτεκτονική και σημαντικά μουσεία. Εδώ ο επισκέπτης μπορεί να απολαύσει τη γαστρονομία, τις επιλογές

Ένα δώρο για του Αγίου Βαλεντίνου, απαραίτητο σε κάθε ταξίδι

Κάθε χρόνο πλησιάζει η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και όπως πάντα βρισκόμαστε σε αναζήτηση για το τέλειο δώρο που θα κάνουμε στον αγ

Χρειαζόμαστε περισσότερες σχεδιάστριες μόδας

Οι δύο κορυφαίες επιδείξεις της σεζόν, το show της Comme des Garçons από την Rei Kawakubo και η τελευταία συλλογή της Sarah Burton για τον Alexander McQuee

Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Πρόσφατα, το εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου της Vogue προκάλεσε μεγάλο ενθουσιασμό. Το εξώφυλλο απεικονίζει τεσσάρα από τα πιο αξεπέραστα supermodels

6 κομψά και οικονομικά Airbnb στο Παρίσι – Από 20 ευρώ

Το Παρίσι είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς του κόσμου και αγαπημένος των Ελλήνων ταξιδιωτών. Ωστόσο, η διαμονή σε αυτή την πόλη μπορεί να εί

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Google αποκαλύπτει τις επιτυχημένες προσπάθειές της κατά την επιβολή των πολιτικών της εταιρείας στις διαφημίσεις, μέσα από το νέο Ads Safety Report που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα. Μέσω της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων, η Google κατάφερε να μπλοκάρει ή να αφαιρέσει πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίαζαν τις πολιτικές της.

Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική παρέμβαση από την εταιρεία, καθώς κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Με περισσότερες από 9.000 παρεμβάσεις ανά λεπτό, η Google αναγνωρίζει τη σημασία της ταχύτητας και της ακρίβειας στην επιβολή των πολιτικών της. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων, όπως το Gemini, προσφέρει πιο αποτελεσματικές και ισχυρές δυνατότητες για την αντιμετώπιση των παραβιάσεων.

Επιπλέον, η Google περιόρισε πάνω από 6,9 δισεκατομμύρια διαφημίσεις και ανέστειλε περισσότερους από 12,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών που είχαν παραβιάσει τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό αντιπροσωπεύει σχεδόν διπλάσιο αριθμό σε σύγκριση με το 2022, καθιστώντας σαφές ότι η Google δεν ανεχεί παραβιάσεις των κανονισμών της.

Επιπλέον, η Google αφαίρεσε διαφημίσεις από περισσότερες από 2,1 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες, επιβεβαιώνοντας έτσι την προσήλωσή της στην ασφάλεια των διαδικτυακών χώρων. Τέλος, η εταιρεία πρόσθεσε ή ενημέρωσε 31 πολιτικές που άπτονται τόσο των διαφημιζόμενων όσο και των εκδοτών, για να διασφαλίσει τη συμμόρφωση με τους νέους τομείς προβληματισμού του 2023.

Η κίνηση αυτή είναι ανοικτή απόδειξη της δέσμευσης της Google στην προστασία των χρηστών από παραβιάσεις και απατεώνες στη διαδικτυακή της πλατφόρμα. Η χρήση τεχνολογικών εργαλείων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, αποτελεί ισχυρό σύμμαχο για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Με αυξημένη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, η Google προσφέρει ένα ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον για τη διαφήμιση. Είναι σημάδι ότι η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην τεχνολογική της υποδομή για την αντιμετώπιση μελλοντικών προκλήσεων και για την εξασφάλιση ενός ισχυρού συστήματος προστασίας.