Η Honda Motor ανακοίνωσε την απόφασή της να διπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και τον τομέα του software, στο πλαίσιο του δεκαετούς πλάνου ανάπτυξής της έως το 2030. Με συνολικό κόστος περίπου 65 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Honda έχει στόχο να δαπανήσει 10 τρισεκατομμύρια γιεν για την ηλεκτροκίνηση και το software. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Τοσιχίρο Μίμπε, ανέφερε ότι η αύξηση αυτή προκύπτει από τη συνειδητοποίηση ότι το αρχικό ποσό δεν ήταν αρκετό για την ανάπτυξη του λογισμικού.
Στο πλαίσιο αυτό, η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες από το 2026, τα οποία θα έχουν αυτονομία 300 μιλίων ή περισσότερο. Ο Μίμπε δήλωσε ότι τα αυτοκίνητα θα είναι εξοπλισμένα με ένα εξαιρετικά λεπτό πακέτο μπαταριών και μια πρόσφατα αναπτυγμένη συμπαγή ηλεκτρονική αξονική μονάδα.
Με στόχο να μειώσει το κόστος προμήθειας μπαταριών και τα έξοδα παραγωγής, η Honda σχεδιάζει να επιτύχει μείωση άνω του 20% έως το 2030 και περίπου 35% αντίστοιχα. Επιπλέον, η εταιρεία επικεντρώνεται στην ενοποίηση των ανταλλακτικών για να επιτύχει αυτούς τους στόχους.
Παρά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Tesla και οι κινεζικές εταιρείες, η Honda επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της να εξελίξει τη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της. Σε παγκόσμιο επίπεδο, προγραμματίζει να λανσάρει επτά μοντέλα EV έως το 2030. Ωστόσο, η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη έχει επιβραδυνθεί μετά την προηγούμενη αύξηση.
Εν τέλει, η Honda έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες για την κατασκευή νέων εργοστασίων παραγωγής EV και μπαταριών, προσαρμοζόμενη στις ανάγκες της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο, η Honda επιδιώκει να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά της Βόρειας Αμερικής και να εμποδίσει την περαιτέρω μείωση των πωλήσεών της.