4 Δεκεμβρίου 2025

Η Honda προχωρά σε μεγάλες επενδύσεις στα ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Honda Motor ανακοίνωσε την απόφασή της να διπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και τον τομέα του software, στο πλαίσιο του δεκαετούς πλάνου ανάπτυξής της έως το 2030. Με συνολικό κόστος περίπου 65 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Honda έχει στόχο να δαπανήσει 10 τρισεκατομμύρια γιεν για την ηλεκτροκίνηση και το software. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Τοσιχίρο Μίμπε, ανέφερε ότι η αύξηση αυτή προκύπτει από τη συνειδητοποίηση ότι το αρχικό ποσό δεν ήταν αρκετό για την ανάπτυξη του λογισμικού.

Στο πλαίσιο αυτό, η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες από το 2026, τα οποία θα έχουν αυτονομία 300 μιλίων ή περισσότερο. Ο Μίμπε δήλωσε ότι τα αυτοκίνητα θα είναι εξοπλισμένα με ένα εξαιρετικά λεπτό πακέτο μπαταριών και μια πρόσφατα αναπτυγμένη συμπαγή ηλεκτρονική αξονική μονάδα.

Με στόχο να μειώσει το κόστος προμήθειας μπαταριών και τα έξοδα παραγωγής, η Honda σχεδιάζει να επιτύχει μείωση άνω του 20% έως το 2030 και περίπου 35% αντίστοιχα. Επιπλέον, η εταιρεία επικεντρώνεται στην ενοποίηση των ανταλλακτικών για να επιτύχει αυτούς τους στόχους.

Παρά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Tesla και οι κινεζικές εταιρείες, η Honda επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της να εξελίξει τη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της. Σε παγκόσμιο επίπεδο, προγραμματίζει να λανσάρει επτά μοντέλα EV έως το 2030. Ωστόσο, η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη έχει επιβραδυνθεί μετά την προηγούμενη αύξηση.

Εν τέλει, η Honda έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες για την κατασκευή νέων εργοστασίων παραγωγής EV και μπαταριών, προσαρμοζόμενη στις ανάγκες της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο, η Honda επιδιώκει να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά της Βόρειας Αμερικής και να εμποδίσει την περαιτέρω μείωση των πωλήσεών της.