4 Δεκεμβρίου 2025

Μία επαίσχυντη παρουσίαση της Ελλάδας στη Eurovision: Οι απόλυτα ακατάλληλοι συμμετέχοντες και η προβοκατόρικη αντιπρόσωπος

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

ΟΚ, ας το παραδεχτούμε, η φετινή Eurovision δεν ήταν ακριβώς αυτό που περιμέναμε. Τον μεγάλο τελικό κέρδισε ο Nemo για την Ελβετία και η προσπάθεια της Ελλάδας με το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι, το “Ζάρι”, δεν κατάφερε να πείσει την Ευρώπη. Όμως, αυτό που δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Μπογδάνος επέλεξε να πει στην κάμερα του Πρωινού του ΑΝΤ1, ήταν απλά εξευτελιστικό. Και όχι μόνο προς τον διαγωνισμό, αλλά και προς την εκπρόσωπο της Ελλάδας, Μαρίνα Σάττι.

“Στείλαμε μέσω της ΕΡΤ σε ένα φεστιβάλ τοξικοεξαρτημένων, ανώμαλων και ξεκ…ων, διότι δεν είναι πλέον διαγωνισμός τραγουδιού ξεκάθαρα, μια κυρία η οποία ήθελε να μας παρουσιάσει ως την χώρα της μπίχλας και της παρακμής. Την πληρώσαμε μέσα από τους φόρους μας και καταλήξαμε να κάνει στο τέλος εξωτερική πολιτική. Λοιπόν, άι σιχτίρ! Όχι Μαρίνα, δεν αγαπάμε πραγματικά την Τουρκία. Η Τουρκία πρέπει να φύγει από την Κύπρο και… μετά μπορούμε να μιλήσουμε για αγάπη”, δήλωσε ο Μπογδάνος.

Αν και είμαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, δεν μπορώ παρά να καταδικάσω αυτήν την ανεύθυνη και προκλητική δήλωση του Μπογδάνου. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να προσβάλλουμε και να προκαλούμε χωρίς λόγο, ιδίως όταν πρόκειται για έναν διαγωνισμό τραγουδιού που είναι γνωστό ότι έχει πολιτικές και γεωπολιτικές πτυχές.

Είναι απαράδεκτο να κατηγορείται η Μαρίνα Σάττι για την εκπροσώπηση της Ελλάδας, όταν εκείνη προσπάθησε να προβάλει την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας μας. Μάλιστα, να υπονοείται ότι η Ελλάδα είναι χώρα της μπίχλας και της παρακμής είναι απαράδεκτο. Η παρουσία μας στην Eurovision θα έπρεπε να είναι η ευκαιρία να παρουσιάσουμε τον πολιτισμό μας, την μουσική μας και την ομορφιά της χώρας μας στον υπόλοιπο κόσμο.

Δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι δεν ακούγονται ανησυχητικές φωνές στην ευρωπαϊκή μουσική σκηνή. Είναι αλήθεια ότι οι τελευταίες χρονιές υπάρχει μια τάση προς το άφυλο και την αποδυνάμωση της ανδροκρατούμενης παρουσίας στη μουσική. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσβάλλουμε και να προκαλούμε άλλους ανθρώπους, ειδικά όταν πρόκειται για ερμηνείς και δημιουργούς που απλά προσπαθούν να εκφράσουν τον εαυτό τους και να μοιραστούν τη μουσική τους με τον κόσμο.

Η Eurovision δεν είναι μόνο ένας διαγωνισμός τραγουδιού, αλλά και ένας τρόπος να συνδεθούν οι λαοί και να αναδειχθεί η πολυμορφία της ευρωπαϊκής κουλτούρας. Όλοι πρέπει να σεβόμαστε τις διαφορές μας και να αντιμετωπίζουμε τους συμμετέχοντες με αξιοπρέπεια και σεβασμό.

Είναι κρίμα που κάποιοι δημοσιογράφοι επιλέγουν να εστιάζουν στην προκλητική και αναίτια κριτική, αντί να αξιολογήσουν την ποιότητα της μουσικής και την προσπάθεια των καλλιτεχνών. Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον θα υπάρξει μεγαλύτερη αντικειμενικότητα και σεβασμός στην ευρωπαϊκή μουσική σκηνή.