5 Δεκεμβρίου 2025

Μια γλυκόπικρη και ανατρεπτική εκστρατεία για την προώθηση της δωρεάς οργάνων

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Στα πλαίσια της επιμορφωτικής καμπάνιας που διεξάγεται από το Ίδρυμα Ωνάση, η Ogilvy παρουσιάζει μια φρέσκια και πρωτότυπη προσέγγιση στο ευαίσθητο θέμα της δωρεάς οργάνων. Μεταφέροντας ένα αστείο και συγχρόνως συναισθηματικό μήνυμα, η καμπάνια διηγείται την ιστορία ενός ροκά που απεχθάνεται τη λαϊκή μουσική και ενός λαϊκού τραγουδιστή που απαρνείται το ροκ. Παρά τις αντιθέσεις τους, αυτό που τους ενώνει είναι η αξία της ζωής και ο κοινός τους δεσμός μέσω της δωρεάς οργάνων. Μέσα από μία ατυχή σύμπτωση που παίζει με τα συναισθήματα των θεατών, η καμπάνια αποτυπώνει γλυκά και χιουμοριστικά την υπεροχή της δωρεάς οργάνων. Η παραγωγή της ταινίας ανήκει στη Foss Productions, ενώ ο Γιάννης Αγγελόπουλος επιμελήθηκε την πρωτότυπη μουσική και ο Μπάμπης Μακρίδης ανέλαβε τη σκηνοθεσία. Η καμπάνια υλοποιήθηκε υπό την επιστημονική αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και του Ωνασείου.