5 Οκτωβρίου 2025

Μια γλυκόπικρη και ανατρεπτική εκστρατεία για την προώθηση της δωρεάς οργάνων

Τελευταία Άρθρα

Η εγκυμοσύνη δεν είναι λαμπερή για όλους τους ανθρώπους

Συχνά συνδέουμε την εγκυμοσύνη με αγάπη, χαρά και ευτυχία: Μια σημαντική κορύφωση αγάπης και ευδαιμονίας μεταξύ δύο συντρόφων, με το απόλυτο αποτέλεσμα ένα

Το μεγάλο δώρο της ζωής μου

Ο ηθοποιός Μιχάλης Οικονόμου μίλησε σε μια νέα συνέντευξη για την τηλεοπτική σειρά "Καλύτερά μας Χρόνια" και την οικογενειακή του ζωή, που αντιμετωπίζει κα

Το νέο VW ID.5

Η Volkswagen παρουσιάζει το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, το VW ID.5, το οποίο αποτελεί την coupe-crossover εκδοχή του ID.4. Η εταιρεία έχει ως στόχο

9 ανησυχίες που έχουν οι περισσότερες γυναίκες πριν την πρώτη εγκυμοσύνη

Κάθε μέλλουσα μαμά έχει τις ίδιες αγωνίες και φοβίες πριν την πρώτη της εγκυμοσύνη. Είτε πρόκειται για μια επιθυμητή εγκυμοσύνη είτε για μια απρογραμμάτιστ

Μετακίνηση Βρεφών από Δημόσια Μαιευτήρια σε Ανάδοχες Οικογένειες

Με σκοπό να εξαλείψει ή τουλάχιστον να μειώσει το πρόβλημα της εγκατάλειψης βρεφών στα μαιευτήρια, ξεκίνησε το πρόγραμμα μετακίνησης βρεφών από τα δημόσια

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Στα πλαίσια της επιμορφωτικής καμπάνιας που διεξάγεται από το Ίδρυμα Ωνάση, η Ogilvy παρουσιάζει μια φρέσκια και πρωτότυπη προσέγγιση στο ευαίσθητο θέμα της δωρεάς οργάνων. Μεταφέροντας ένα αστείο και συγχρόνως συναισθηματικό μήνυμα, η καμπάνια διηγείται την ιστορία ενός ροκά που απεχθάνεται τη λαϊκή μουσική και ενός λαϊκού τραγουδιστή που απαρνείται το ροκ. Παρά τις αντιθέσεις τους, αυτό που τους ενώνει είναι η αξία της ζωής και ο κοινός τους δεσμός μέσω της δωρεάς οργάνων. Μέσα από μία ατυχή σύμπτωση που παίζει με τα συναισθήματα των θεατών, η καμπάνια αποτυπώνει γλυκά και χιουμοριστικά την υπεροχή της δωρεάς οργάνων. Η παραγωγή της ταινίας ανήκει στη Foss Productions, ενώ ο Γιάννης Αγγελόπουλος επιμελήθηκε την πρωτότυπη μουσική και ο Μπάμπης Μακρίδης ανέλαβε τη σκηνοθεσία. Η καμπάνια υλοποιήθηκε υπό την επιστημονική αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και του Ωνασείου.