17 Δεκεμβρίου 2025

Νέα εποχή για το κατάστημα ΔΕΗ στα Ιωάννινα: Μια εξυπηρέτηση που εξελίσσεται

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ανοίγοντας ξανά τις πόρτες του, το ανακαινισμένο κατάστημα ΔΕΗ στην οδό Χρήστου Κατσάρη 4, στα Ιωάννινα, φέρνει μια νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης για τους επισκέπτες και τους πελάτες του. Με έναν μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και εκτεταμένο ωράριο λειτουργίας, το νέο κατάστημα έχει σχεδιαστεί με έμφαση στον πελάτη και στις ανάγκες του, με σκοπό να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή. Μετά τη μετατροπή του δικτύου της ΔΕΗ σε πάνω από 20 πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία σε όλη την Ελλάδα, ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των καταστημάτων ακολουθεί τις πιο σύγχρονες τάσεις, δημιουργώντας ανοιχτούς και φιλόξενους χώρους με εντυπωσιακό φωτισμό
Νέα εποχή για το κατάστημα ΔΕΗ στα Ιωάννινα: Μια εξυπηρέτηση που εξελίσσεται
Για να εξυπηρετήσει ακόμα καλύτερα τους πελάτες της, το κατάστημα ΔΕΗ προσφέρει υπηρεσίες σε τρεις ζώνες: τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης, τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας και τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint. Στην τελευταία, οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να λάβουν ηλεκτρονική εξυπηρέτηση ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους. Με αυτόν τον τρόπο, η ΔΕΗ προσφέρει στους πελάτες της μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες τους
Νέα εποχή για το κατάστημα ΔΕΗ στα Ιωάννινα: Μια εξυπηρέτηση που εξελίσσεται
Τα νέα καταστήματα ΔΕΗ προσφέρουν επίσης νέες υπηρεσίες και προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να ικανοποιήσουν ακόμα περισσότερο τις ανάγκες των πελατών. Στον νέο χώρο, οι πελάτες μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που προσφέρει η ΔΕΗ, όπως το ΔΕΗ myHome 4All, ένα οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που βοηθά νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν την ενεργειακή τους κατανάλωση ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. Επίσης, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενημερωθούν για νέα εργαλεία όπως το e-SelfMetering, με το οποίο μπορούν να έχουν έλεγχο της πραγματικής κατανάλωσής τους. Επιπλέον, οι επαγγελματίες μπορούν να αποκτήσουν το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter για επιχειρήσεις, που προσφέρει σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση χωρίς μηχανισμό διακύμανσης. Ταυτόχρονα, παρέχεται ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΗ που εξυπηρετεί αποκλειστικά επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους. Επίσης, για το νέο προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter, παρέχεται δυνατότητα επικοινωνίας μέσω video call ή live chat στον χρόνο που ταιριάζει σε κάθε πελάτη
Ως προαιρετικές υπηρεσίες, οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν το GreenPass, που εγγυάται ότι όση ενέργεια καταναλώνουν παράγεται και δεσμεύεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, καθώς και την πρόσθετη υπηρεσία FixIt για άμεση τεχνική βοήθεια στον χώρο. Επιπλέον, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για όλες τις ενεργειακές λύσεις της ΔΕΗ όσον αφορά τα φωτοβολταϊκά συστήματα και τις αντλίες θερμότητας, καθώς και να ανακαλύψουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living στον ειδικό χώρο τεχνολογίας. Με αυτόν τον τρόπο, η ΔΕΗ προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα της ζωής τους