9 Οκτωβρίου 2025

Νέα εποχή για το κατάστημα ΔΕΗ στα Ιωάννινα: Μια εξυπηρέτηση που εξελίσσεται

Τελευταία Άρθρα

Παιδιά: Πώς να κάνουμε τα αγαπημένα τους πιάτα πιο υγιεινά;

Το να τρώτε υγιεινά, δεν χρειάζεται να είναι μια διαδικασία ριζικής αλλαγής των γευμάτων που αρέσουν σε εσάς και τα παιδιά σας. Είναι όμως σημαντικό να προ

Πώς να χτίσετε μια δυνατή σχέση με το κουτάβι σας

Όλοι όσοι υπήρξαν κάποτε κηδεμόνες κουταβιών θυμούνται την αξέχαστη εκείνη μέρα που γνώρισαν το κουτάβι τους. Η πρώτη επαφή με ένα κουτάβι είναι μ

Οι συνήθειες των μαμάδων που δεν ξεχνάνε ποτέ τίποτα!

Πολλές φορές αναρωτιόμαστε γιατί όλες οι μαμάδες του σχολείου φαίνεται να θυμούνται πάντα τα πάντα, ενώ εμείς τα ξεχνάμε εύκολα. Ίσως πρέπει να εξετάσουμε

Μωρά του Σεπτεμβρίου: Τι μοναδικά χαρακτηριστικά έχουν;

Ο μήνας Σεπτέμβριος είναι γεμάτος νέα ξεκινήματα και φρεσκάδα. Είναι η εποχή της επιστροφής στα σχολεία, των ζωηρών χρωμάτων στα φύλλα των δέντρων και του

Παιδιά: Πώς η υγιεινή διατροφή θα τα βοηθήσει στην ενήλικη ζωή

Οι συνήθειες που αναπτύσσουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας συχνά επηρεάζουν την ενήλικη ζωή τους. Είναι σημαντικό να διασφαλίζουμε ότι έχ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ανοίγοντας ξανά τις πόρτες του, το ανακαινισμένο κατάστημα ΔΕΗ στην οδό Χρήστου Κατσάρη 4, στα Ιωάννινα, φέρνει μια νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης για τους επισκέπτες και τους πελάτες του. Με έναν μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και εκτεταμένο ωράριο λειτουργίας, το νέο κατάστημα έχει σχεδιαστεί με έμφαση στον πελάτη και στις ανάγκες του, με σκοπό να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή. Μετά τη μετατροπή του δικτύου της ΔΕΗ σε πάνω από 20 πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία σε όλη την Ελλάδα, ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των καταστημάτων ακολουθεί τις πιο σύγχρονες τάσεις, δημιουργώντας ανοιχτούς και φιλόξενους χώρους με εντυπωσιακό φωτισμό
Νέα εποχή για το κατάστημα ΔΕΗ στα Ιωάννινα: Μια εξυπηρέτηση που εξελίσσεται
Για να εξυπηρετήσει ακόμα καλύτερα τους πελάτες της, το κατάστημα ΔΕΗ προσφέρει υπηρεσίες σε τρεις ζώνες: τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης, τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας και τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint. Στην τελευταία, οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να λάβουν ηλεκτρονική εξυπηρέτηση ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους. Με αυτόν τον τρόπο, η ΔΕΗ προσφέρει στους πελάτες της μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες τους
Νέα εποχή για το κατάστημα ΔΕΗ στα Ιωάννινα: Μια εξυπηρέτηση που εξελίσσεται
Τα νέα καταστήματα ΔΕΗ προσφέρουν επίσης νέες υπηρεσίες και προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να ικανοποιήσουν ακόμα περισσότερο τις ανάγκες των πελατών. Στον νέο χώρο, οι πελάτες μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που προσφέρει η ΔΕΗ, όπως το ΔΕΗ myHome 4All, ένα οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που βοηθά νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν την ενεργειακή τους κατανάλωση ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. Επίσης, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενημερωθούν για νέα εργαλεία όπως το e-SelfMetering, με το οποίο μπορούν να έχουν έλεγχο της πραγματικής κατανάλωσής τους. Επιπλέον, οι επαγγελματίες μπορούν να αποκτήσουν το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter για επιχειρήσεις, που προσφέρει σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση χωρίς μηχανισμό διακύμανσης. Ταυτόχρονα, παρέχεται ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΗ που εξυπηρετεί αποκλειστικά επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους. Επίσης, για το νέο προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter, παρέχεται δυνατότητα επικοινωνίας μέσω video call ή live chat στον χρόνο που ταιριάζει σε κάθε πελάτη
Ως προαιρετικές υπηρεσίες, οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν το GreenPass, που εγγυάται ότι όση ενέργεια καταναλώνουν παράγεται και δεσμεύεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, καθώς και την πρόσθετη υπηρεσία FixIt για άμεση τεχνική βοήθεια στον χώρο. Επιπλέον, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για όλες τις ενεργειακές λύσεις της ΔΕΗ όσον αφορά τα φωτοβολταϊκά συστήματα και τις αντλίες θερμότητας, καθώς και να ανακαλύψουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living στον ειδικό χώρο τεχνολογίας. Με αυτόν τον τρόπο, η ΔΕΗ προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα της ζωής τους