2 Οκτωβρίου 2025

Νέα ευκαιρία για την Coca-Cola: Επιλογές με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερη ποικιλία

Τελευταία Άρθρα

Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Πρόσφατα, το εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου της Vogue προκάλεσε μεγάλο ενθουσιασμό. Το εξώφυλλο απεικονίζει τεσσάρα από τα πιο αξεπέραστα supermodels

6 κομψά και οικονομικά Airbnb στο Παρίσι – Από 20 ευρώ

Το Παρίσι είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς του κόσμου και αγαπημένος των Ελλήνων ταξιδιωτών. Ωστόσο, η διαμονή σε αυτή την πόλη μπορεί να εί

Η Όπερα του Παρισιού γίνεται Airbnb για ένα βράδυ

Για να γιορτάσει την παγκόσμια επιτυχία του μιούζικαλ που έσπασε κάθε ρεκόρ, το Palais Garnier θα ανοίξει τις πόρτες του για μια μαγευτική διαμονή στο πολυ

Κατανάλωση Βλαβερών Τρανς Λιπαρών

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), περίπου πέντε δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως συνεχίζουν να καταναλώνουν τρανς λιπαρά,

Το Smarthink: Καλύτερη ποιότητα ζωής, χαμηλότερος λογαριασμός ρεύματος

Η εταιρεία «Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας», που είναι ο παλαιότερος πάροχος ενέργειας στην Ελλάδα, πρωτοπορεί με τη χρήση της τεχνολογίας της Τε

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Σε μια εποχή που η υγιεινή διατροφή και ο τρόπος ζωής παίρνουν την προηγούμενη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Coca-Cola στην Ελλάδα επιδιώκει συνεχώς την ανάπτυξη προϊόντων με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Ο στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και να τους βοηθήσει να διαχειρίζονται καλύτερα την κατανάλωση ζάχαρης από τα προϊόντα της.

Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει επιτύχει σημαντική μείωση της ζάχαρης και των θερμίδων στα αναψυκτικά της. Συγκεκριμένα, η μείωση ανέρχεται σε 18,7% για τη ζάχαρη και 18,2% για τις θερμίδες ανά 100 ml προϊόντος από το 2017 έως το 2022. Παράλληλα, η εταιρεία έχει εισαγάγει στην ελληνική αγορά προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη, όπως η Coca-Cola Zero και η Fanta με μειωμένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων της Coca-Cola στην Ελλάδα προέρχεται πλέον από προϊόντα με χαμηλή ή καθόλου ζάχαρη. Συγκεκριμένα, το 44% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εταιρείας προέρχεται από αυτά τα προϊόντα. Αυτό αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο για την εταιρεία και αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές αναζητούν εναλλακτικές επιλογές με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Με στόχο να εξελιχθεί σε μία “total beverage” εταιρεία, η Coca-Cola αναπτύσσει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών. Πέρα από την Coca-Cola Zero και τη Fanta με μειωμένη ζάχαρη, η εταιρεία προσφέρει επίσης ποικιλία συσκευασιών για καλύτερο έλεγχο των μερίδων. Αυτή η στρατηγική ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών και στην προσπάθειά τους να διαχειριστούν καλύτερα την κατανάλωση ζάχαρης.

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής στρατηγικής “Από το αγρόκτημα στο πιάτο”, η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το 50% των πωλήσεών της μέχρι το 2025 να προέρχεται από προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μέσω αυτής της προσπάθειας, η εταιρεία υποστηρίζει την προώθηση ενός υγιεινού διατροφικού περιβάλλοντος.

Η Coca-Cola συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Με σταθερή δέσμευση για τη συνεχή καινοτομία, η εταιρεία προσφέρει προϊόντα που πέρα από την απόλαυση, προάγουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Οι προσπάθειες της Coca-Cola για τη μείωση της ζάχαρης στα προϊόντα της συμβάλλουν στη δημιουργία ενός υγιεινού διατροφικού περιβάλλοντος και την προσέλκυση νέων καταναλωτών που αναζητούν επιλογές προϊόντων με λιγότερη ζάχαρη.