4 Δεκεμβρίου 2025

Νέα ευκαιρία για την Coca-Cola: Επιλογές με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερη ποικιλία

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Σε μια εποχή που η υγιεινή διατροφή και ο τρόπος ζωής παίρνουν την προηγούμενη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Coca-Cola στην Ελλάδα επιδιώκει συνεχώς την ανάπτυξη προϊόντων με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Ο στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και να τους βοηθήσει να διαχειρίζονται καλύτερα την κατανάλωση ζάχαρης από τα προϊόντα της.

Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει επιτύχει σημαντική μείωση της ζάχαρης και των θερμίδων στα αναψυκτικά της. Συγκεκριμένα, η μείωση ανέρχεται σε 18,7% για τη ζάχαρη και 18,2% για τις θερμίδες ανά 100 ml προϊόντος από το 2017 έως το 2022. Παράλληλα, η εταιρεία έχει εισαγάγει στην ελληνική αγορά προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη, όπως η Coca-Cola Zero και η Fanta με μειωμένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων της Coca-Cola στην Ελλάδα προέρχεται πλέον από προϊόντα με χαμηλή ή καθόλου ζάχαρη. Συγκεκριμένα, το 44% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εταιρείας προέρχεται από αυτά τα προϊόντα. Αυτό αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο για την εταιρεία και αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές αναζητούν εναλλακτικές επιλογές με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Με στόχο να εξελιχθεί σε μία “total beverage” εταιρεία, η Coca-Cola αναπτύσσει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών. Πέρα από την Coca-Cola Zero και τη Fanta με μειωμένη ζάχαρη, η εταιρεία προσφέρει επίσης ποικιλία συσκευασιών για καλύτερο έλεγχο των μερίδων. Αυτή η στρατηγική ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών και στην προσπάθειά τους να διαχειριστούν καλύτερα την κατανάλωση ζάχαρης.

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής στρατηγικής “Από το αγρόκτημα στο πιάτο”, η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το 50% των πωλήσεών της μέχρι το 2025 να προέρχεται από προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μέσω αυτής της προσπάθειας, η εταιρεία υποστηρίζει την προώθηση ενός υγιεινού διατροφικού περιβάλλοντος.

Η Coca-Cola συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Με σταθερή δέσμευση για τη συνεχή καινοτομία, η εταιρεία προσφέρει προϊόντα που πέρα από την απόλαυση, προάγουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Οι προσπάθειες της Coca-Cola για τη μείωση της ζάχαρης στα προϊόντα της συμβάλλουν στη δημιουργία ενός υγιεινού διατροφικού περιβάλλοντος και την προσέλκυση νέων καταναλωτών που αναζητούν επιλογές προϊόντων με λιγότερη ζάχαρη.