5 Δεκεμβρίου 2025

Νέες Ελληνικές Προορισμοί: Μια Καινοτόμα Προσέγγιση για τον Βιώσιμο Τουρισμό

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η πρωτοβουλία “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” που διοργάνωσε η Marketing Greece, ανεβάζει στο επίκεντρο το “responsible travel” και τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού, μέσω της δημιουργίας περιεχομένου από οκτώ Έλληνες δημιουργούς περιεχομένου. Οι προορισμοί που επικεντρώθηκαν σε αυτό το έργο ήταν η Οίτη, η Ορεινή Αχαΐα και τα Καλάβρυτα, τα Τζουμέρκα, το Νότιο Ρέθυμνο, η Σίφνος, η Κίμωλος, η Κύθνος, η Κέα, η Ιθάκη και ο Ασπροπόταμος Τρικάλων. Οι Μανώλης Αρμουτάκης, Στέφανος Αντιμάντος, Γιώργος Βενιός, Μιχάλης Λαπαρδάς, Δημήτρης Παλαιογιάννης, Νικόλαος Πάνου, Παναγιώτης Παπαϊωάννου και Βασιλική Παπακωνσταντή και Γιώργος Τσαγκαράκης, ενώνοντας τη δημιουργικότητά τους με τη Marketing Greece, μας παρουσίασαν μια μοναδική αισθητική και ιστορίες από αυτούς τους προορισμούς
Νέες Ελληνικές Προορισμοί: Μια Καινοτόμα Προσέγγιση για τον Βιώσιμο Τουρισμό
Το φωτογραφικό και βιντεογραφικό υλικό που δημιουργήθηκε για την καμπάνια περιλαμβάνει 600 φωτογραφίες, 35 short forms και 13 longer form videos. Η καμπάνια προβλήθηκε στα social media του Discovergreece.com και στους λογαριασμούς των content creators, με κεντρικό μήνυμα την προτροπή προς τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν και να απολαύσουν την Ελλάδα με σεβασμό και υπευθυνότητα
Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, κ. Νίκος Διαμαντόπουλος, δήλωσε: “Έχοντας τη συνεργασία ως βασική μας αξία, αυτή τη φορά ενώσαμε δυνάμεις με Έλληνες content creators, ανθρώπους που βιώνουν με τον δικό τους τρόπο τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει στους ελληνικούς προορισμούς. Οι content creators αποτέλεσαν το εμπνευσμένο μυαλό πίσω από την αισθητική και τις ιστορίες που δημιουργήθηκαν, επικεντρώνοντας στον πολιτισμό, την αγροδιατροφή, τα φυσικά τοπία, και τις παραδοσιακές τέχνες και παραδόσεις, δημιουργώντας εμπειρίες με ήπιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και αναδεικνύοντας τον υπεύθυνο τρόπο ταξιδίου και διαμονής στους προορισμούς μας. Αυτή η πρωτοβουλία αποβλέπει στην προβολή του αξιοθέατου και του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες που μπορούν να απολαύσουν την ομορφιά των προορισμών μας με σεβασμό προς το περιβάλλον”
Το έργο “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” αποτελεί μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία για την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού στην Ελλάδα, που θα συνεχιστεί και θα αναπτυχθεί κάθε χρόνο, προβάλλοντας την υπέροχη χώρα μας και όλα όσα έχει να προσφέρει.