4 Οκτωβρίου 2025

«Νέοι πολιτισμοί, νέοι ταξιδιώτες: Πολιτισμός και τουρισμός στην εποχή του σήμερα»

Τελευταία Άρθρα

Πώς να τρώμε υγεινά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι η εποχή που μπορούμε να τρώμε πιο υγιεινά, λόγω των ευνοϊκών κλιματολογικών συνθηκών. Κατά τη διάρκεια των ζεστών μηνών, η πρόσληψη θερμ

Πίτσα με marmite; Τη φτιάχνουν στη Lisa στην Κυψέλη

Η πιτσαρία Lisa στην Κυψέλη φημίζεται για την παρασκευή της πίτσας με το ασυνήθιστο υλικό, το marmite. Παρόλο που η ταινία που πήρε το όνομά της αποκαλείτα

Βρετανία: 16χρονος συνελήφθη για την κοπή του δέντρου του «Ρομπέν των Δασών»

Το παρακάτω άρθρο αναφέρει ότι ένα 16χρονο αγόρι συνελήφθη ως ύποπτος για την κοπή του δέντρου Sycamore Gap στη Βρετανία, το οποίο είναι γνωστό και ως δέντ

Κανένα ίχνος προσωπικότητας: Όταν το BBC απέρριπτε τον David Bowie

Το 2 Νοεμβρίου 1965, το συγκρότημα Lower Third εμφανίστηκε στην έδρα του BBC Broadcasting House για μια οντισιόν μπροστά στην ομάδα επιλογής ταλέντων του B

Ο (απίστευτος) επιστημονικός λόγος για τον οποίο πρέπει να κοιμόμαστε την ίδια ώρα, κάθε βράδυ

Μια νέα μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της τακτικής ώρας ύπνου και τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχουν οι μεγάλες αποκλίσεις σε αυτήν. Μικρές διαφ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Μια συναρπαστική συζήτηση για τη σχέση του πολιτισμού και του τουρισμού πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο συνέδριο του Travel.gr. Ο διευθυντής του Μουσείου Uffizi, Eike Schmidt και η Γενική Διευθύντρια του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Άννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, απάντησαν στις ερωτήσεις της Τίνας Μανδηλαρά και προσέφεραν τη δική τους σκοπιά για το πώς μπορούν δύο από τα πιο αξιοσημείωτα μουσεία παγκοσμίως να διατηρήσουν την αξία τους και να ελκύσουν νέους ανθρώπους.

«Συνεργαζόμενοι με νέους ταξιδιώτες»

Το 2021, η γκαλερί Uffizi ανέβηκε στην κορυφή του πολιτιστικού πανθεώνα στην Ιταλία, χαρίζοντας σε αυτούς που την επισκέφθηκαν αξέχαστες εμπειρίες, ξεπερνώντας ακόμα και τα αρχαιολογικά αξιοθέατα της χώρας, όπως το Κολοσσαίο. Απαντώντας στην ερώτηση της Τίνας Μανδηλαρά σχετικά με το πώς κατάφερε αυτή η τεράστια αλλαγή στο προφίλ του μουσείου Uffizi να συμβεί μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα, ο κ. Schmidt εξήγησε: «Θεωρώ ότι το σημαντικότερο ήταν η απόφαση να συνεργαστούμε με νέους ταξιδιώτες για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Ξεκινήσαμε την παρουσία μας στο TikTok κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με στόχο να φέρουμε πιο κοντά τα νέα παιδιά στον πολιτισμό. Ανακαλύψαμε ότι αν και αρχικά είχαν αμφιβολίες για την επίσκεψη σε ένα μουσείο, μπορούσαν να γίνουν παθιασμένοι επισκέπτες. Τα μέλη της νέας γενιάς έχουν πολλές ιδιαιτερότητες και κάθε μία είναι ένας ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις προτιμήσεις τους. Προσπαθούμε να συνεργαστούμε μαζί τους, ακόμα και με νεαρούς influencers και σεφ, ένα πράγμα που ίσως φαινόταν εκκεντρικό πριν. Ωστόσο, η εξωτικότητα αποτελεί την καλύτερη πύλη για να βρούμε αυτό που τους αρέσει. Επιπλέον, μέσα στα τελευταία χρόνια, καταφέραμε να διπλασιάσουμε σχεδόν την έκταση της γκαλερί Uffizi, εκμεταλλευόμενοι τους υπάρχοντες χώρους και μεταφέροντας γραφεία και αποθήκες σε νέες τοποθεσίες. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να έχουμε περισσότερες αίθουσες με περισσότερα έργα τέχνης. Επίσης, δημιουργήσαμε έναν όμορφο καφέ χώρο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν ένα ποτό ή ένα γεύμα και να ξεκουραστούν πριν συνεχίσουν την περιήγησή τους στο μουσείο».