12 Μαρτίου 2025

«Νέοι πολιτισμοί, νέοι ταξιδιώτες: Πολιτισμός και τουρισμός στην εποχή του σήμερα»

Τελευταία Άρθρα

Υπερβολικό βάρος και καρκίνος: Ο ρόλος του Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) στην εμφάνιση της νόσου

Ο καρκίνος έχει συνδεθεί επιστημονικά με πολλούς παράγοντες, αλλά μια νέα μελέτη αναδεικνύει τον ρόλο του Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) ως έναν από τους κύριους

Καρκίνος τραχήλου μήτρας: Νέοι παράγοντες για την εξάλειψή του – Αναλύεται από ειδικό

Ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα υγείας για τις γυναίκες. Η εξάλειψη του είναι δυνατή με την ανάληψη συγκεκριμένω

Συνάντηση του Υπουργού Υγείας με τον Γενικό Διευθυντή της DG Reform της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Προς την κατεύθυνση ανάπτυξης του ελληνικού συστήματος υγείας συζήτησαν ο Υπουργός Υγείας, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο Γενικός Διευθυντής της DG Reform της Ευρω

Πώς οι διαταραχές του εμμήνου κύκλου επηρεάζουν την καρδιά

Ο εμμήνος κύκλος της γυναίκας είναι ένας φυσιολογικός και σημαντικός κύκλος που συμβαίνει κάθε μήνα. Ωστόσο, οι διαταραχές του εμμήνου κύκλου μπορούν να επηρ

Επανάσταση στη θεραπεία του καρκίνου: Νέες ελπίδες για ασθενείς με δερματικό μελάνωμα

Το Metropolitan Hospital, μία από τις πιο προηγμένες ιατρικές μονάδες παγκοσμίως και ένα από τα κορυφαία κέντρα αναφοράς στην Ελλάδα, ανοίγει νέους δρόμους σ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Μια συναρπαστική συζήτηση για τη σχέση του πολιτισμού και του τουρισμού πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο συνέδριο του Travel.gr. Ο διευθυντής του Μουσείου Uffizi, Eike Schmidt και η Γενική Διευθύντρια του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Άννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, απάντησαν στις ερωτήσεις της Τίνας Μανδηλαρά και προσέφεραν τη δική τους σκοπιά για το πώς μπορούν δύο από τα πιο αξιοσημείωτα μουσεία παγκοσμίως να διατηρήσουν την αξία τους και να ελκύσουν νέους ανθρώπους.

«Συνεργαζόμενοι με νέους ταξιδιώτες»

Το 2021, η γκαλερί Uffizi ανέβηκε στην κορυφή του πολιτιστικού πανθεώνα στην Ιταλία, χαρίζοντας σε αυτούς που την επισκέφθηκαν αξέχαστες εμπειρίες, ξεπερνώντας ακόμα και τα αρχαιολογικά αξιοθέατα της χώρας, όπως το Κολοσσαίο. Απαντώντας στην ερώτηση της Τίνας Μανδηλαρά σχετικά με το πώς κατάφερε αυτή η τεράστια αλλαγή στο προφίλ του μουσείου Uffizi να συμβεί μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα, ο κ. Schmidt εξήγησε: «Θεωρώ ότι το σημαντικότερο ήταν η απόφαση να συνεργαστούμε με νέους ταξιδιώτες για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Ξεκινήσαμε την παρουσία μας στο TikTok κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με στόχο να φέρουμε πιο κοντά τα νέα παιδιά στον πολιτισμό. Ανακαλύψαμε ότι αν και αρχικά είχαν αμφιβολίες για την επίσκεψη σε ένα μουσείο, μπορούσαν να γίνουν παθιασμένοι επισκέπτες. Τα μέλη της νέας γενιάς έχουν πολλές ιδιαιτερότητες και κάθε μία είναι ένας ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις προτιμήσεις τους. Προσπαθούμε να συνεργαστούμε μαζί τους, ακόμα και με νεαρούς influencers και σεφ, ένα πράγμα που ίσως φαινόταν εκκεντρικό πριν. Ωστόσο, η εξωτικότητα αποτελεί την καλύτερη πύλη για να βρούμε αυτό που τους αρέσει. Επιπλέον, μέσα στα τελευταία χρόνια, καταφέραμε να διπλασιάσουμε σχεδόν την έκταση της γκαλερί Uffizi, εκμεταλλευόμενοι τους υπάρχοντες χώρους και μεταφέροντας γραφεία και αποθήκες σε νέες τοποθεσίες. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να έχουμε περισσότερες αίθουσες με περισσότερα έργα τέχνης. Επίσης, δημιουργήσαμε έναν όμορφο καφέ χώρο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν ένα ποτό ή ένα γεύμα και να ξεκουραστούν πριν συνεχίσουν την περιήγησή τους στο μουσείο».