28 Απριλίου 2025

«Νέοι πολιτισμοί, νέοι ταξιδιώτες: Πολιτισμός και τουρισμός στην εποχή του σήμερα»

Τελευταία Άρθρα

Ανακούφιση για την Alfa Romeo: Ο οικονομικός της επαναφορά

Με νέα κατεύθυνση και στόχους για το μέλλον, η ιταλική Alfa Romeo βρίσκεται σε άνοδο μετά την οικονομική της ανάκαμψη. Έχοντας ενταχθεί πλήρως στον όμιλο Ste

2ο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για την Προστασία του Περιβάλλοντος – Το Ινστιτούτο ARISTEiA εκπαιδεύει Έλληνες φοιτητές

Στα Λουτρά Αιδηψού της Βόρειας Εύβοιας πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά το Διεπιστημονικό Πρόγραμμα για την Περιβαλλοντική Κρίση (Interdisciplinary

Ναρκοληψία στους σκύλους: Προσεκτική παρατήρηση και αντιμετώπιση της άγνωστης πάθησης

Εσείς και το νέο σκυλάκι σας απολαμβάνετε τη βόλτα στο πάρκο, όταν ξαφνικά πέφτει κάτω και λιποθυμάει. Πρώτο και κύριο, κρατήστε την ψυχραιμία σας και πάτε ν

Πυροτεχνήματα και ζωάκια: προστατέψτε τα από τον τρόμο

Η χρήση πυροτεχνημάτων σε γιορτές και εκδηλώσεις δημιουργεί θέαμα και ενθουσιασμό για τους ανθρώπους. Ωστόσο, αυτό που μπορεί να φαίνεται θεαματικό και ανεβα

«Συνεννοηθείτε με τα παιδιά σας» – Η σπουδαιότητα της ακριβής επικοινωνίας

Όταν προσπαθούμε να επηρεάσουμε τη συμπεριφορά των παιδιών μας, χρησιμοποιούμε συχνά τυπικές φράσεις, χωρίς να τις σκεφτόμαστε πολύ. Μία από αυτές είναι η φρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Μια συναρπαστική συζήτηση για τη σχέση του πολιτισμού και του τουρισμού πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο συνέδριο του Travel.gr. Ο διευθυντής του Μουσείου Uffizi, Eike Schmidt και η Γενική Διευθύντρια του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Άννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, απάντησαν στις ερωτήσεις της Τίνας Μανδηλαρά και προσέφεραν τη δική τους σκοπιά για το πώς μπορούν δύο από τα πιο αξιοσημείωτα μουσεία παγκοσμίως να διατηρήσουν την αξία τους και να ελκύσουν νέους ανθρώπους.

«Συνεργαζόμενοι με νέους ταξιδιώτες»

Το 2021, η γκαλερί Uffizi ανέβηκε στην κορυφή του πολιτιστικού πανθεώνα στην Ιταλία, χαρίζοντας σε αυτούς που την επισκέφθηκαν αξέχαστες εμπειρίες, ξεπερνώντας ακόμα και τα αρχαιολογικά αξιοθέατα της χώρας, όπως το Κολοσσαίο. Απαντώντας στην ερώτηση της Τίνας Μανδηλαρά σχετικά με το πώς κατάφερε αυτή η τεράστια αλλαγή στο προφίλ του μουσείου Uffizi να συμβεί μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα, ο κ. Schmidt εξήγησε: «Θεωρώ ότι το σημαντικότερο ήταν η απόφαση να συνεργαστούμε με νέους ταξιδιώτες για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Ξεκινήσαμε την παρουσία μας στο TikTok κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με στόχο να φέρουμε πιο κοντά τα νέα παιδιά στον πολιτισμό. Ανακαλύψαμε ότι αν και αρχικά είχαν αμφιβολίες για την επίσκεψη σε ένα μουσείο, μπορούσαν να γίνουν παθιασμένοι επισκέπτες. Τα μέλη της νέας γενιάς έχουν πολλές ιδιαιτερότητες και κάθε μία είναι ένας ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις προτιμήσεις τους. Προσπαθούμε να συνεργαστούμε μαζί τους, ακόμα και με νεαρούς influencers και σεφ, ένα πράγμα που ίσως φαινόταν εκκεντρικό πριν. Ωστόσο, η εξωτικότητα αποτελεί την καλύτερη πύλη για να βρούμε αυτό που τους αρέσει. Επιπλέον, μέσα στα τελευταία χρόνια, καταφέραμε να διπλασιάσουμε σχεδόν την έκταση της γκαλερί Uffizi, εκμεταλλευόμενοι τους υπάρχοντες χώρους και μεταφέροντας γραφεία και αποθήκες σε νέες τοποθεσίες. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να έχουμε περισσότερες αίθουσες με περισσότερα έργα τέχνης. Επίσης, δημιουργήσαμε έναν όμορφο καφέ χώρο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν ένα ποτό ή ένα γεύμα και να ξεκουραστούν πριν συνεχίσουν την περιήγησή τους στο μουσείο».