Η Anthropic, μια startup στον τομέα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, έχει κάνει σημαντικά βήματα τα τελευταία χρόνια με τη δημιουργία chatbots, όπως το ChatGPT της OpenAI και το Gemini της Google. Τώρα, η Anthropic κάνει άλλο ένα σπουδαίο βήμα, λανσάροντας το νέο της project με την ονομασία “Team”, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις.
Το Team, που έχει βρεθεί υπό ανάπτυξη τα τελευταία τρίμηνα, έχει ήδη προβληθεί σε 30 έως 50 πελάτες από διάφορους κλάδους, όπως η τεχνολογία, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οι νομικές υπηρεσίες και η υγειονομική περίθαλψη. Η Anthropic ιδρύθηκε από πρώην στελέχη έρευνας της OpenAI και διαθέτει την υποστήριξη μεγάλων εταιρειών, όπως η Google, η Salesforce και η Amazon. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το προηγούμενο έτος, η Anthropic κατάφερε να εξασφαλίσει οκτώ διαφορετικές συμφωνίες χρηματοδότησης, συνολικού ύψους περίπου 7,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η Daniela Amodei, συνιδρύτρια της Anthropic, αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο CNBC ότι η ιδέα για τη δημιουργία της υπηρεσίας προέκυψε από τις ανάγκες ίδιων πελατών που ήθελαν ένα chatbot ειδικά για τις επιχειρήσεις τους. “Το αίτημα από τις επιχειρήσεις ήταν να έχουν τον Claude ήδη στα γραφεία τους”, δήλωσε η Amodei. Το Team παρέχει πρόσβαση στα τρία τελευταία μοντέλα του Claude της Anthropic, με αυξημένα όρια χρήσης, εργαλεία και διαχείριση χρέωσης. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να ανεβάζουν μακροσκελή έγγραφα, όπως ερευνητικές εργασίες και νομικές συμβάσεις, για επεξεργασία. Άλλα χαρακτηριστικά του Team περιλαμβάνουν “παραπομπές από αξιόπιστες πηγές για την επαλήθευση των δημιουργημάτων από AI”, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.
Η τιμή για τη χρήση του Team είναι 30 δολάρια ανά χρήστη τον μήνα, με μηνιαία χρέωση. Ωστόσο, απαιτείται τουλάχιστον ένας ελάχιστος αριθμός χρηστών, πέντε προς το ελάχιστο. Το Claude 3 μπορεί να συνοψίσει έως και περίπου 150.000 λέξεις ή ένα μεγάλο βιβλίο, σε αντίθεση με την προηγούμενη έκδοση που μπορούσε να συνοψίσει μόνο 75.000 λέξεις. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μεγάλα σύνολα δεδομένων και να ζητούν περιλήψεις σε μορφή σημειώματος, επιστολής ή ιστορίας. Αντίθετα, το ChatGPT μπορεί να χειριστεί περίπου 3.000 λέξεις.
Με αυτήν τη νέα προσφορά της Anthropic, οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα και την απόδοσή τους, ενσωματώνοντας ένα εξελιγμένο chatbot στις καθημερινές τους επιχειρηματικές διαδικασίες. Αναμένεται ότι οι πελάτες θα επωφεληθούν από την αξιοποίηση της τεχνολογίας της Anthropic για την αυτοματοποίηση αρκετών καθημερινών εργασιών, εξοικονομώντας έτσι χρόνο και πόρους που μπορούν να επενδυθούν αλλού.