3 Οκτωβρίου 2025

Νέος προγραμματισμός για τα ταξίδια εξοικείωσης: Η προώθηση του ελληνικού τουρισμού από τον ΕΟΤ

Τελευταία Άρθρα

Κουνούπια, φίδια, μέδουσες και άλλοι απρόσκλητοι επισκέπτες του καλοκαιριού

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μας διακοπών, συχνά αντιμετωπίζουμε την ενόχληση από κουνούπια, φίδια, μέδουσες και άλλα απρόσκλητα επισκέπτες. Οι κ

“Electabaz: «Όσα δεν μπορώ να πω, τα λέω με τη μουσική μου»”

Ο Electabaz, γνωστός και ως Παναγιώτης Μπαζάνης, είναι ένα από τα ανερχόμενα ονόματα στο ελληνικό beatmaking community. Γεννημένος το 1996 στην Καρδίτσα κα

Το νέο venue EON στη βιομηχανική ζώνη του Ελαιώνα

Το επικείμενο event "The Wall of Sound" αναμένεται να φέρει νέες εμπειρίες στην Αθηναϊκή νυχτερινή ζωή. Αυτό το μοναδικό οπτικοακουστικό πρότζεκτ του DVS1,

Οι καφέ αρκούδες κινδυνεύουν λόγω έλλειψης σολομού

Στην Ιαπωνία, ο πληθυσμός των καφέ αρκούδων μειώνεται ανησυχητικά λόγω ασιτίας. Σύμφωνα με έκθεση της εφημερίδας Guardian, 8 στις 10 μικρές αρκούδες που γε

Απεργία: Ακινητοποιημένα τρένα, προαστιακός και πλοία την Τετάρτη

Σήμερα, συνεχίζονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις από φορείς και οργανισμούς της χώρας, διαμαρτυρόμενοι για το δυστύχημα που συνέβη στα Τέμπη. Τα τρένα και

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και Υπηρεσιών Εξωτερικού (ΕΟΤ) έχει εκδώσει μια εγκύκλιο για τον βελτιωμένο προγραμματισμό και την αποτελεσματική συνεργασία με την Κεντρική Υπηρεσία του οργανισμού για την οργάνωση και υλοποίηση των ταξιδιών εξοικείωσης. Είναι σημαντικό ο προγραμματισμός και η υποβολή προτάσεων για αυτά τα ταξίδια να προσαρμόζονται στην στρατηγική μάρκετινγκ του Υπουργείου Τουρισμού για τον ελληνικό τουρισμό και την προβολή του ΕΟΤ, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής αγοράς
Νέος προγραμματισμός για τα ταξίδια εξοικείωσης: Η προώθηση του ελληνικού τουρισμού από τον ΕΟΤ
Για να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα, οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού πρέπει να υποβάλλουν αίτημα στην Κεντρική Υπηρεσία τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού, προκειμένου να εξασφαλιστούν λογικές τιμές για τις απαιτούμενες υπηρεσίες και να επιτευχθεί επιτυχία στο ταξίδι. Αποφεύγεται η διεξαγωγή των ταξιδιών εξοικείωσης κατά τη διάρκεια της περιόδου τουριστικής αιχμής, εκτός αν αυτά είναι αναγκαία λόγω έκτακτων συνθηκών ή στο πλαίσιο ενός πλάνου διαχείρισης κρίσης, ή εάν η θεματολογία τους περιλαμβάνει ειδικά έθιμα, γεγονότα και εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε περίοδο τουριστικής αιχμής
Νέος προγραμματισμός για τα ταξίδια εξοικείωσης: Η προώθηση του ελληνικού τουρισμού από τον ΕΟΤ
Οι άξονες προβολής του ελληνικού τουρισμού όπως αναφέρονται στο Σχέδιο Μάρκετινγκ Ελληνικού Τουρισμού ετών 2023-2024 περιλαμβάνουν τα εξής: προώθηση της χώρας κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου με έμφαση στις εμπειρίες και τα τουριστικά προϊόντα της κατά τη διάρκεια της χειμερινής και ανοιξιάτικης περιόδου, προκειμένου να επιτευχθεί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επίσης, προωθείται η γεωγραφική διασπορά των επισκεπτών, με έμφαση σε λιγότερο γνωστούς νησιωτικούς και ηπειρωτικούς προορισμούς, καθώς και στα City Break προορισμούς όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο και άλλες πόλεις
Επιπλέον, γίνεται προβολή περιοχών της χώρας που επηρεάζονται από ειδικές συνθήκες, όπως φυσικές καταστροφές, και υπάρχει έμφαση στην ενίσχυση της ζήτησης σε κλασικούς στόχους, αλλά και σε ειδικά κοινά όπως οι digital nomads, οι ΑμεΑ, η ομογένεια, η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα κλπ., προωθώντας τον προσβάσιμο τουρισμό για όλους. Επίσης, δίνεται έμφαση στη βιωσιμότητα και την προώθηση του πράσινου τουρισμού και των “green” εμπειριών
Τέλος, γίνεται γνωριμία με την πληθώρα πολιτιστικών και αθλητικών γεγονότων που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια του έτους και τονίζεται η συνολική εμπειρία του ελληνικού τρόπου ζωής και του πολιτισμού της χώρας. Με την υλοποίηση αυτών των άξονων προβολής, ο ΕΟΤ στοχεύει να ενισχύσει τον ελληνικό τουρισμό και να προάγει τον ποικίλο τουριστικό τομέα της χώρας.