Με το νέο μήνυμα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού, οι φορείς υγείας «Ψάχτηκες;» και «Μητέρα» επιδιώκουν να αναστατώσουν τους πάντες. Μέσω της συναρπαστικής αυτής εκστρατείας, ζητείται από τις γυναίκες να ενημερωθούν και να εξεταστούν προληπτικά για τον επικίνδυνο όγκο του μαστού. Μέσα από την επιστήμη και την τεχνολογία, κάθε γυναίκα κρατά στα χέρια της το πιο αποτελεσματικό αντίστασης όπλο ενάντια στον καρκίνο του μαστού: τον τακτικό αυτοέλεγχο. Έναν έλεγχο που πρέπει να γίνεται πάντα και που δεν πρέπει να αμελείται. Στην πρωτοποριακή αυτή καμπάνια, οι φορείς υγείας «Ψάχτηκες;» και «Μητέρα» συνεργάζονται με αξιοσημείωτα πρόσωπα από τον χώρο της τέχνης, της μουσικής και του αθλητισμού, τα οποία προωθούν τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της ενημέρωσης, με το δυνατό μήνυμα: «Ψάχτηκες;». Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους συντελεστές αυτής της πρωτοβουλίας που, με αλφαβητική σειρά, είναι η Φωτεινή Αθερίδη, η Μαντώ Γαστεράτου, η Δέσποινα Γεωργιάδου, η Σύλβια Δελικούρα, ο Δημήτρης Μακαλιάς, η Μαίρη Μηνά, ο Πάνος Μουζουράκης, η Πέννυ Μπαλτατζή, η Χριστίνα Μπόμπα, η Τζένη Μπότση, ο Άκης Πετρετζίκης, η Γιούλικα Σκαφιδά, ο Κώστας Σλούκας, ο Πάνος Τριανταφύλλου και ο Αντώνης Τσαπατάκης. Έτσι, τώρα, η ερώτηση που πρέπει να κάνετε και εσείς είναι: Ψάχτηκα; Παρακαλώ, δείτε το σποτ της καμπάνιας εδώ. Οι φορείς υγείας «Ψάχτηκες;» και «Μητέρα» παρέχουν ακόμα περισσότερο εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και υποστηρίζουν ενεργά τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», προωθώντας το μήνυμα της πρόληψης για τη άμεση αντιμετώπιση και πλήρη ίαση των ασθενών.