4 Δεκεμβρίου 2025

Ο νέος δρόμος των πωλήσεων τον Μάρτιο – Εκτός από την αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Τον προηγούμενο μήνα είδαμε μια γενική πτώση στις πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων, αλλά κάποιες κατηγορίες ξεχώρισαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους. Συγκεκριμένα, τα υβριδικά αυτοκίνητα επέδειξαν αύξηση 8,6%, καταλαμβάνοντας το 28,8% του συνόλου των πωλήσεων. Παρά τη γενική αβεβαιότητα στην αγορά, αυτή η κατηγορία κατάφερε να κρατήσει το μερίδιό της και να παραμείνει ελκυστική για τους Έλληνες αγοραστές.

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με φυσικό αέριο και υγραέριο παραμένουν σχεδόν σταθερές, με μια μικρή μείωση του 0,1% και μηδενική αύξηση αντίστοιχα. Ωστόσο, παρατηρήθηκε μια πτώση στις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (-4,1%) και των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-2,7%). Αυτές οι εξελίξεις αποδεικνύουν ότι οι Έλληνες οδηγοί επιθυμούν οικολογικότερες και πιο οικονομικές επιλογές για τις μετακινήσεις τους.

Παρόλα αυτά, η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων οδηγών παρέμεινε για έναν ακόμη μήνα η Β-SUV κατηγορία, καταλαμβάνοντας το 31,5% του συνόλου των πωλήσεων. Αυτή η κατηγορία συγκέντρωσε το 55,2% των πωλήσεων, αποδεικνύοντας τη δημοφιλία της μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών. Η ακόλουθη δημοφιλής κατηγορία ήταν η C, με μερίδιο αγοράς 27,1% (με τα SUV να αντιστοιχούν στο 21,4%), και ακολούθησε η Α κατηγορία με μερίδιο αγοράς 9,1%.

Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά αυτοκινήτων, τα υβριδικά αυτοκίνητα και οι Β-SUV κατηγορίες συνεχίζουν να προσελκύουν το ενδιαφέρον των Ελλήνων αγοραστών. Η ανάπτυξη αυτών των τύπων αυτοκινήτων αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη προτίμηση για περιβαλλοντικά φιλικές και οικονομικές επιλογές στην αγορά. Με αυτούς τους τύπους των αυτοκινήτων να ξεχωρίζουν στις πωλήσεις, αναμένεται να συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά των επόμενων μηνών.