Η τεχνητή νοημοσύνη έχει καταφέρει να διαμορφώσει την καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας εντατικά τον τρόπο που εργαζόμαστε. Ταυτόχρονα, προσφέρει επίσης λύσεις που βελτιώνουν την αποδοτικότητα και μειώνουν τον ανθρώπινο παράγοντα στον τομέα του online gaming. Η εταιρεία Novibet πρωτοπορεί σε αυτήν την προσπάθεια, προσφέροντας στους πελάτες της μία πρωτοποριακή εμπειρία διασκέδασης με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Με συνεργασία της με την helvia.ai κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, δημιούργησε το έργο GenAI για Εξυπηρέτηση Πελατών στην Ελλάδα, με την ανάπτυξη του ΑΙ chatbot με την ονομασία ‘Novi’.
Ο φιλόδοξος αυτός ψηφιακός βοηθός παρέχει την πρώτη μεγάλης κλίμακας υπηρεσία ΑΙ chatbot για τους πελάτες της Novibet σε παγκόσμιο επίπεδο. Διαθέσιμος σε 9 χώρες και 5 γλώσσες, ο Novi έχει ήδη βοηθήσει στην άμεση επίλυση περισσότερων από 525.000 αιτημάτων πελατών, συμβάλλοντας στη βελτίωση της εμπειρίας τους. Αξιοποιώντας την αναγνώριση και επεξεργασία της φυσικής γλώσσας και την τεχνική της deep learning (Large Language Models), ο ψηφιακός βοηθός προσφέρει γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις στα ερωτήματα των χρηστών, ενισχύοντας έτσι την ψυχαγωγική εμπειρία τους.
Ο συγκεκριμένος AI chatbot αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο που διαφοροποιεί την Novibet από τους ανταγωνιστές της, προσφέροντας στους πελάτες της μία φιλική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Βάσει των προβλέψεων, αναμένεται ότι τα αιτήματα των πελατών θα ξεπεράσουν τις 6 εκατομμύρια κατά το 2024, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 80% σε σύγκριση με το 2023. Για να επιτευχθεί ολοκληρωμένη διασύνδεση, η Novibet έχει ως στρατηγικό στόχο την ενσωμάτωση του ψηφιακού βοηθού στα εσωτερικά της συστήματα, προσφέροντας αξιόπιστες υπηρεσίες και προσαρμόζοντας τις απαντήσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών. Με την υιοθέτηση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, η Novibet επενδύει στο μέλλον, ενισχύοντας τη λειτουργική της αριστεία και θέτοντας νέα πρότυπα στον κλάδο του GameTech.