Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των αγνώστων εταιρειών Leasing που επιβάλλουν υψηλά μηνιαία μισθώματα στους πελάτες τους, έως και 7%. Υπάρχει, όμως, μια εταιρεία που ξεχωρίζει καθώς όχι μόνο αυξάνει το μίσθωμα των πελατών της, αλλά επιβάλλει και ένα «καπέλο» στην αποζημίωση ζημιάς. Συγκεκριμένα, η συγκεκριμένη εταιρεία χρονομίσθωσης αυξάνει την απαλλαγή για ζημιά στα 650 ευρώ, ενώ στην πραγματικότητα το ποσό απαλλαγής είναι μόνο 300 ευρώ πλέον του ΦΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία κερδίζει 506 ευρώ παραπάνω από κάθε πελάτη που χρειάζεται επισκευή στο αυτοκίνητό του.
Το πρόβλημα ανακύπτει όταν οι πελάτες ανακαλύπτουν ότι οι όροι του ασφαλιστήριου συμβολαίου δεν είναι αυτοί που πραγματικά ισχύουν. Ένας πελάτης ενημερώθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία για την αποζημίωση της ζημιάς στο αυτοκίνητό του, αλλά ανακάλυψε ότι το ποσό απαλλαγής ήταν μόλις 300 ευρώ και όχι 650 ευρώ όπως τον είχαν ενημερώσει οι εκπρόσωποι της εταιρείας χρονομίσθωσης. Με απλή αποστολή ενός email στην ασφαλιστική εταιρεία, ο πελάτης επιβεβαίωσε το πραγματικό ποσό της απαλλαγής που ανέρχεται στα 300 ευρώ.
Επιπλέον, η εταιρεία χρονομίσθωσης επιβάλλει στους πελάτες της να πηγαίνουν σε συγκεκριμένο φανοποιείο για την επισκευή του αυτοκινήτου, σε αντίθεση με το νομοθετικό πλαίσιο που επιτρέπει στους πελάτες να επισκευαστούν σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εάν, λοιπόν, ο πελάτης δεν συμμορφωθεί σε αυτήν την απαίτηση, θα πρέπει να καλύψει ο ίδιος το κόστος της επισκευής.
Οι πελάτες περιμένουν να είναι προστατευμένοι από τις ασφαλιστικές εταιρείες και τις εταιρείες χρονομίσθωσης, αλλά απαιτείται προσοχή κατά την επιλογή της ασφαλιστικής εταιρείας και του συμβολαίου. Είναι σημαντικό να διενεργείται αναλυτική έρευνα για τη φήμη και την αξιοπιστία της εταιρείας πριν γίνει η συμφωνία, προκειμένου να αποφεύγονται ανεπιθύμητες καταστάσεις.