5 Δεκεμβρίου 2025

Προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια: Μην ενοχλείτε, αλλά ας εξηγήσουμε το γιατί

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ένας εκπρόσωπος της Carnival Cruise Lines, μιας δημοφιλούς εταιρείας κρουαζιέρας με έδρα τη Φλόριντα, αποκάλυψε πρόσφατα τον λόγο για τον οποίο το προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια συχνά αγνοεί το καρτελάκι με την ένδειξη «Μην ενοχλείτε» που τοποθετείται έξω από τις καμπίνες επιβατών. Ο John Heald, διευθυντής της εταιρείας, απάντησε σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη σε μια ανάρτησή του στο Facebook, διευκρινίζοντας το ζήτημα που αφορά την ιδιωτικότητα των επιβατών.

Ο πελάτης είχε διαμαρτυρηθεί για το γεγονός ότι ο καθαριστής εισέβαλε στην καμπίνα του, αγνοώντας την ταμπέλα «Μην ενοχλείτε» που είχε τοποθετηθεί στην πόρτα της καμπίνας του. Έξαλλος, σχολίασε: «Πώς θα σας φαινόταν αν ένας καθαριστής μπαινόβγαινε ξαφνικά στην καμπίνα σας;». Και πρόσθεσε: «Η καμαριέρα μας παραβίασε το ένδειγμα και εισήλθε στην καμπίνα, αγνοώντας την ταμπέλα. Αυτό δεν γίνεται αποδεκτό. Εξήγησα την κατάσταση στην εταιρεία, προασπίζοντας τα συμφέροντα των επιβατών. Πώς εκπαιδεύετε το προσωπικό σας, Carnival;».

Ο απάντηση του διευθυντή της εταιρείας, μετά από μια επιμελημένη έρευνα για το επεισόδιο, ήταν η εξής: «Επιλέγω να αναρτήσω αυτό το σχόλιο, καθώς πολλοί από εσάς έχετε εκφράσει τη γνώμη σας, ισχυριζόμενοι ότι ήταν ένα σφάλμα και ότι δεν έπρεπε να συμβεί. Μίλησα με τον υπεύθυνο που εμπλέκεται και μου εξήγησε την κατάσταση. Η εταιρεία μας έχει ως πολιτική να προστατεύει την ασφάλεια και την ευημερία των επιβατών και σε αυτήν την περίπτωση αυτό σημαίνει ότι ο υπάλληλος εισήλθε στην καμπίνα με την παρουσία του υπεύθυνου. Το πλήρωμα απλώς πρόσφερε τις υπηρεσίες του. Ελπίζω να κατανοήσετε αυτήν την εξήγηση. Σας ευχαριστώ».

Αυτή η περίπλοκη κατάσταση ανοίγει τον διάλογο για την ιδιωτικότητα των επιβατών στα κρουαζιερόπλοια. Παρόλο που οι ταμπέλες «Μην ενοχλείτε» τοποθετούνται έξω από κάθε καμπίνα για να δώσουν σαφή ένδειξη ότι οι επιβάτες δεν επιθυμούν να ενοχληθούν, ορισμένες φορές η παρέμβαση του προσωπικού είναι αναπόφευκτη για λόγους ασφαλείας ή για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η προτεραιότητα των κρουαζιερόπλοιων είναι πάντα η ασφάλεια και η ευημερία των επιβατών και ως εκ τούτου, η ιδιωτικότητά τους μπορεί να διαταραχθεί, όταν αυτό είναι αναγκαίο. Αυτή η εξήγηση πρέπει να ληφθεί υπόψη, καθώς αξιολογούμε τις υπηρεσίες και την εμπειρία μας σε ένα κρουαζιερόπλοιο.