3 Οκτωβρίου 2025

Προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια: Μην ενοχλείτε, αλλά ας εξηγήσουμε το γιατί

Τελευταία Άρθρα

Τα highlights του Plissken Festival 2023

Το Plissken Festival επιστρέφει για δύο ημέρες γεμάτες μουσική! Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου και έχει πολλές αλλαγές φέτος, σ

Πάνω από 100 δελφίνια βρέθηκαν νεκρά στον Αμαζόνιο

Περισσότερα από 100 δελφίνια βρέθηκαν νεκρά στον Αμαζόνιο της Βραζιλίας, καθώς οι θερμοκρασίες των υδάτων αυξάνονται κατακόρυφα. Σύμφωνα με αναφορές από τη

Το διαρκές αίνιγμα της Kylie Minogue

Από τις αρχές της δεκαετίας του '90 και μετά, η Kylie Minogue έχει γίνει ένα μυστήριο που μας απασχολεί συνεχώς. Αρχικά, κατά την διάρκεια της παρουσίας τη

Λαθροκυνηγός σκότωσε μικρή αρκούδα- Είχε δύο τραύματα από όπλο

Ένας λαθροκυνηγός σκότωσε μια μικρή αρκούδα στην περιοχή Ραδόσι στη Φλώρινα. Η αρκούδα ήταν μόλις ένα έτος και δεν είχε αποχωριστεί ακόμα τη μητέρας της, σ

Μια βραδιά στην Εθνική Βιβλιοθήκη αφιερωμένη στον συνθέτη Μπέντζαμιν Μπρίτεν

Ο Βρετανός συνθέτης Μπέντζαμιν Μπρίτεν αποτελεί το αντικείμενο μιας νέας παράστασης που παρουσιάζεται στο πλαίσιο του 3ου Φεστιβάλ Λυρικός Νότος στην

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ένας εκπρόσωπος της Carnival Cruise Lines, μιας δημοφιλούς εταιρείας κρουαζιέρας με έδρα τη Φλόριντα, αποκάλυψε πρόσφατα τον λόγο για τον οποίο το προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια συχνά αγνοεί το καρτελάκι με την ένδειξη «Μην ενοχλείτε» που τοποθετείται έξω από τις καμπίνες επιβατών. Ο John Heald, διευθυντής της εταιρείας, απάντησε σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη σε μια ανάρτησή του στο Facebook, διευκρινίζοντας το ζήτημα που αφορά την ιδιωτικότητα των επιβατών.

Ο πελάτης είχε διαμαρτυρηθεί για το γεγονός ότι ο καθαριστής εισέβαλε στην καμπίνα του, αγνοώντας την ταμπέλα «Μην ενοχλείτε» που είχε τοποθετηθεί στην πόρτα της καμπίνας του. Έξαλλος, σχολίασε: «Πώς θα σας φαινόταν αν ένας καθαριστής μπαινόβγαινε ξαφνικά στην καμπίνα σας;». Και πρόσθεσε: «Η καμαριέρα μας παραβίασε το ένδειγμα και εισήλθε στην καμπίνα, αγνοώντας την ταμπέλα. Αυτό δεν γίνεται αποδεκτό. Εξήγησα την κατάσταση στην εταιρεία, προασπίζοντας τα συμφέροντα των επιβατών. Πώς εκπαιδεύετε το προσωπικό σας, Carnival;».

Ο απάντηση του διευθυντή της εταιρείας, μετά από μια επιμελημένη έρευνα για το επεισόδιο, ήταν η εξής: «Επιλέγω να αναρτήσω αυτό το σχόλιο, καθώς πολλοί από εσάς έχετε εκφράσει τη γνώμη σας, ισχυριζόμενοι ότι ήταν ένα σφάλμα και ότι δεν έπρεπε να συμβεί. Μίλησα με τον υπεύθυνο που εμπλέκεται και μου εξήγησε την κατάσταση. Η εταιρεία μας έχει ως πολιτική να προστατεύει την ασφάλεια και την ευημερία των επιβατών και σε αυτήν την περίπτωση αυτό σημαίνει ότι ο υπάλληλος εισήλθε στην καμπίνα με την παρουσία του υπεύθυνου. Το πλήρωμα απλώς πρόσφερε τις υπηρεσίες του. Ελπίζω να κατανοήσετε αυτήν την εξήγηση. Σας ευχαριστώ».

Αυτή η περίπλοκη κατάσταση ανοίγει τον διάλογο για την ιδιωτικότητα των επιβατών στα κρουαζιερόπλοια. Παρόλο που οι ταμπέλες «Μην ενοχλείτε» τοποθετούνται έξω από κάθε καμπίνα για να δώσουν σαφή ένδειξη ότι οι επιβάτες δεν επιθυμούν να ενοχληθούν, ορισμένες φορές η παρέμβαση του προσωπικού είναι αναπόφευκτη για λόγους ασφαλείας ή για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η προτεραιότητα των κρουαζιερόπλοιων είναι πάντα η ασφάλεια και η ευημερία των επιβατών και ως εκ τούτου, η ιδιωτικότητά τους μπορεί να διαταραχθεί, όταν αυτό είναι αναγκαίο. Αυτή η εξήγηση πρέπει να ληφθεί υπόψη, καθώς αξιολογούμε τις υπηρεσίες και την εμπειρία μας σε ένα κρουαζιερόπλοιο.