5 Οκτωβρίου 2025

Πωλήσεις Αυτοκινήτων στην Ευρώπη: Οι ΕΒΖ Αγορές Παύουν να Αυξάνονται

Τελευταία Άρθρα

Η εγκυμοσύνη δεν είναι λαμπερή για όλους τους ανθρώπους

Συχνά συνδέουμε την εγκυμοσύνη με αγάπη, χαρά και ευτυχία: Μια σημαντική κορύφωση αγάπης και ευδαιμονίας μεταξύ δύο συντρόφων, με το απόλυτο αποτέλεσμα ένα

Το μεγάλο δώρο της ζωής μου

Ο ηθοποιός Μιχάλης Οικονόμου μίλησε σε μια νέα συνέντευξη για την τηλεοπτική σειρά "Καλύτερά μας Χρόνια" και την οικογενειακή του ζωή, που αντιμετωπίζει κα

Το νέο VW ID.5

Η Volkswagen παρουσιάζει το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, το VW ID.5, το οποίο αποτελεί την coupe-crossover εκδοχή του ID.4. Η εταιρεία έχει ως στόχο

9 ανησυχίες που έχουν οι περισσότερες γυναίκες πριν την πρώτη εγκυμοσύνη

Κάθε μέλλουσα μαμά έχει τις ίδιες αγωνίες και φοβίες πριν την πρώτη της εγκυμοσύνη. Είτε πρόκειται για μια επιθυμητή εγκυμοσύνη είτε για μια απρογραμμάτιστ

Μετακίνηση Βρεφών από Δημόσια Μαιευτήρια σε Ανάδοχες Οικογένειες

Με σκοπό να εξαλείψει ή τουλάχιστον να μειώσει το πρόβλημα της εγκατάλειψης βρεφών στα μαιευτήρια, ξεκίνησε το πρόγραμμα μετακίνησης βρεφών από τα δημόσια

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 10% τον Φεβρουάριο, με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να καλύπτουν τα ανεκτέλεστα υπόλοιπα παραγγελιών. Παρόλα αυτά, το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων παρέμεινε σταθερό. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν κατάφεραν να αυξήσουν το μερίδιό τους, καθώς η ζήτηση μειώθηκε σε αγορές όπως η Γερμανία και η Σουηδία.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν μια αδύναμη αρχή του έτους, καθώς το αυξημένο κόστος δανεισμού και η ύφεση στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στην περιοχή, αποθαρρύνουν τους πιθανούς αγοραστές. Επιπλέον, ορισμένες χώρες σταδιακά καταργούν τα κρατικά κίνητρα για τα ηλεκτρικά οχήματα, που ενίσχυαν τη ζήτηση επί χρόνια.

Η αργή επέκταση της υποδομής φόρτισης είναι ένα άλλο εμπόδιο για την ευρύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παρόλο που η Tesla προκάλεσε μια πόλεμο τιμών το προηγούμενο έτος, η ζήτηση δεν επιτάχυνε. Οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε plug-in υβριδικά μοντέλα, ενώ οι πωλήσεις αυτών αυξήθηκαν κατά 12% τον περασμένο μήνα.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Γερμανία μειώθηκαν κατά 15% τον Φεβρουάριο, παρά τις προσπάθειες της VW να αντισταθμίσει τις περικοπές των ενισχύσεων της χώρας με δικές της προσφορές. Η Renault, από την άλλη πλευρά, εξετάζει συνεργασίες με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για την κατασκευή πιο προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι επιδοτήσεις EV εξακολουθούν να είναι απαραίτητες για την υποστήριξη της αγοράς, αλλά ορισμένες χώρες ήδη μειώνουν τις ενισχύσεις τους. Η Γερμανία και η Γαλλία έχουν προχωρήσει σε περικοπές, ενώ η Ιταλία εξετάζει νέα κρατική βοήθεια για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Για την ώρα, οι πωλήσεις EV έχουν αρχίσει να επιβραδύνονται και το μερίδιό τους στη συνολική αγορά αναμένεται να παραμείνει στάσιμο φέτος, καθώς η όρεξη των καταναλωτών μειώνεται. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιδρούν σε αυτήν την εξέλιξη, περιορίζοντας τις στρατηγικές τους για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Οι πωλήσεις plug-in οχημάτων σημείωσαν αύξηση 12% τον περασμένο μήνα, ξεπερνώντας εκείνες των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αυτών με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Παρόλες αυτές τις εξελίξεις, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να αναζητούν τρόπους να ενθαρρύνουν την αγορά και να προσαρμοστούν στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για πιο φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα. Με την κυβέρνηση της Ιταλίας να προαναγγέλλει νέο πρόγραμμα βοήθειας και την Renault να εξετάζει συνεργασίες, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τον καλύτερο τρόπο για να ανταποκριθούν στις εξελίξεις του τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.