4 Δεκεμβρίου 2025

Πώς η Apple επενδύει σε παραγωγές που δεν έχουν μεγάλη αναγνωρισιμότητα

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Apple έχει διαφορετική προσέγγιση από άλλες πλατφόρμες streaming, καθώς επενδύει σε παραγωγές που δεν έχουν μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Παρόλα αυτά, η εταιρεία έχει την οικονομική δυνατότητα να δοκιμάζει και να εξερευνά το χώρο του περιεχομένου
Πώς η Apple επενδύει σε παραγωγές που δεν έχουν μεγάλη αναγνωρισιμότητα
Το Apple TV+ διανύει έναν απασχολημένο Μάρτιο, με την πρεμιέρα του “Ναπολέων” του Ρίντλεϊ Σκοτ, καθώς και δύο φιλόδοξες σειρές, το Palm Royale και το Manhunt. Παρόλα αυτά, το κοινό δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα θερμό. Οι εκτιμήσεις για τους συνδρομητές στις ΗΠΑ κυμαίνονται από 15 έως 20 εκατομμύρια, σε σύγκριση με τα 80 εκατομμύρια του Netflix. Επιπλέον, υπάρχει πρόβλημα αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος του Apple TV+
Πώς η Apple επενδύει σε παραγωγές που δεν έχουν μεγάλη αναγνωρισιμότητα
Παρόλα αυτά, η Apple διαθέτει τα χρήματα για να αντιμετωπίσει τις ζημιές από αυτές τις παραγωγές. Η εταιρεία δαπανά 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως για ταινίες και 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια για τηλεοπτικά προγράμματα. Επιπλέον, αγοράζει παραγωγές που άλλοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά, όπως το Masters of the Air
Η στρατηγική της Apple με το Apple TV+ είναι διττή. Από τη μία πλευρά, ο στόχος είναι να πουλήσει περισσότερα iPhone, και από την άλλη πλευρά, ο στόχος είναι να δημιουργήσει έσοδα από συνδρομές. Το Apple TV+ αποτελεί μέρος αυτής της στρατηγικής και προσπαθεί να προσελκύσει το κοινό με το αποκλειστικό του περιεχόμενο
Παρόλα αυτά, η εταιρεία πρέπει να εξηγήσει γιατί συνεχίζει να επενδύει σε ακριβά και premium περιεχόμενο, ακόμη και όταν αυτό δεν έχει μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η Apple έχει την οικονομική δυνατότητα να κάνει αυτές τις επενδύσεις, αλλά θα πρέπει να αποδείξει την αξία τους στους ιθύνοντες της εταιρείας
Η Apple TV+ δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα streaming, αλλά μέρος της στρατηγικής της Apple για τη διάθεση υπηρεσιών στο ένα δισεκατομμύριο ανθρώπων που έχουν iPhone. Οι επενδύσεις στο Apple TV+ ανταποκρίνονται σε αυτήν τη στρατηγική και δείχνουν τη δέσμευση της Apple για τη διατήρηση των πελατών στο οικοσύστημά της.