4 Δεκεμβρίου 2025

Τα αγαπημένα social media των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου έχουν επιλέξει τα αγαπημένα τους social media, καθώς ξοδεύουν αρκετό χρόνο καθημερινά για να είναι συνδεδεμένοι. Ένας από τους βασικούς λόγους που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο είναι η παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και εντυπωσιακό είναι ότι αυτό το ποσοστό φθάνει το 88%. Μάλιστα, είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η τάση διατηρείται συνεχώς ακόμη και σε πιο ώριμες ηλικίες, όπως στους ανθρώπους 55-64 ετών, όπου το ποσοστό αυτό φθάνει το 87%.

Όσον αφορά στα δημοφιλέστερα social media, το Facebook κατέχει την πρώτη θέση με ένα ποσοστό 78%. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται όσο προχωράμε σε υψηλότερες ηλικίες, καθώς οι νεότερες γενιές προτιμούν άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Instagram ακολουθεί με ένα ποσοστό 68%, το οποίο φτάνει το 83% στην ηλικιακή ομάδα 16-24 ετών. Σημειώνεται μείωση του ποσοστού όσο αυξάνονται οι ηλικίες. Ωστόσο, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης με τη μεγαλύτερη άνοδο είναι το TikTok, το οποίο είναι προσβάσιμο σε περίπου 40% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου. Αυτό αποτελεί ένα εντυπωσιακό αύξηση από το 16% που ήταν το ποσοστό διείσδυσης του το β’ εξάμηνο του 2020.

Αν κοιτάξουμε τους αριθμούς χρηστών συγκεκριμένα, το YouTube ξεχωρίζει με περίπου 7,4 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς Ελλήνων χρηστών. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι όλοι οι Έλληνες χρήστες έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα βίντεο στην πλατφόρμα αυτή. Το Facebook ακολουθεί με 5 εκατομμύρια χρήστες, αλλά πρόσφατα υπήρξε μία μικρή μείωση του ποσοστού κατά περίπου 8,3%. Το Instagram ακολουθεί με 4,25 εκατομμύρια χρήστες και εκτιμάται ότι θα έχει μία αύξηση της τάξης του 4,9% μέσα στο 2023. Το TikTok σημειώνει μία από τις μεγαλύτερες αυξήσεις, με περίπου 3,84 εκατομμύρια Έλληνες χρήστες.

Είναι προφανές ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που προτιμούνται από τους Έλληνες χρήστες αντικατοπτρίζουν τις προτιμήσεις των διαφόρων ηλικιακών ομάδων. Ειδικότερα, οι νεότερες γενιές προτιμούν το Instagram και το TikTok, ενώ η παρουσία τους στο Facebook αρχίζει να μειώνεται. Είναι πιθανό στο μέλλον το TikTok και το Instagram να κατακτήσουν την κορυφή των πιο δημοφιλών social media. Επίσης, το LinkedIn και το Pinterest αναπτύσσονται σταθερά και έχουν αυξηθεί στους 2,4 εκατομμύρια και 2,03 εκατομμύρια χρήστες αντίστοιχα.