Η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στη ΝΑ Ευρώπη είναι ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους κλάδους της τελευταίας δεκαετίας. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην περιοχή των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης ξεπερνά τα 100 δισεκατομμύρια ευρώ, με ετήσια αύξηση που φτάνει το 14%.
Ένα από τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της αυξανόμενης αγοράς αυτής είναι η ισχυρή παρουσία των social media και του smartphone. Σύμφωνα με έρευνα της Mediapost Hit Mail, το 89% της επισκεψιμότητας στα ηλεκτρονικά καταστήματα προέρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές πλέον επιλέγουν να αγοράζουν μέσω των social media, με δυνατό εργαλείο επικοινωνίας το smartphone τους.
Συνεπώς, το Digital Marketing αποκτά ιδιαίτερη σημασία σε αυτό το πλαίσιο και γίνεται κεντρικό θέμα στο Balkan eCommerce Summit που θα διεξαχθεί στη Σόφια της Βουλγαρίας τον Απρίλιο του 2024. Στο συνέδριο αυτό θα συζητηθούν και θα αναλυθούν οι τελευταίες τάσεις και προκλήσεις που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, με έμφαση στις αγορές της Ελλάδας, της Ρουμανίας και της Ουγγαρίας λόγω των θετικών προοπτικών τους.
Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα που απασχολεί τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η επιλογή της βέλτιστης λύσης για την αποστολή και παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή. Η ταχύτητα και η ασφάλεια αποτελούν κρίσιμες παράμετρους σε αυτόν τον τομέα, και για αυτό θα δοθεί έμφαση σε αυτό το θέμα κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.
Στο Balkan eCommerce Summit, θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε πολλά ενδιαφέροντα ομιλήτρια, όπως τον Αναστάσιο Σπανίδη, πρόεδρο του Ομίλου Επιχειρήσεων GPA και ιδρυτή της Generation Y, καθώς και την Χρύσα Φακή, Head of Business Development της Generation Y. Θα μας παρουσιάσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα μας δείξουν τους τρόπους για να μετατρέψουν αυτές τις προκλήσεις σε ευκαιρίες.
Επομένως, προσκαλούμε όλες τις ελληνικές και κυπριακές επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στο Balkan eCommerce Summit και να αντλήσουν έμπνευση και γνώσεις από τους ηγέτες του κλάδου, προκειμένου να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους στις αναπτυσσόμενες αγορές των Βαλκανίων και της ΝΑ Ευρώπης.