28 Απριλίου 2025

Τι καύσιμο χρησιμοποιεί το νέο κινέζικο πρωτότυπο;

Τελευταία Άρθρα

Σκύλοι: Ανθρώπινες συμπεριφορές που προκαλούν σύγχυση

Μας αγαπούν, μας συντροφεύουν, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Οι σκύλοι είναι πραγματικά τα παιδιά μας. Ωστόσο, πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι ο

Πώς να γίνετε ένας εξαιρετικός γονιός χωρίς να έχετε απολαύσει απροϋπόθετη αγάπη στην παιδική σας ηλικία;

Στην πορεία της ανατροφής ενός παιδιού, η αγάπη αποτελεί αναγκαιότητα. Αγάπη που δεν λειψυδρίαζει, χωρίς προϋποθέσεις και αστυνομικά αυθαίρετα όρια. Αυτή η α

12 μοναδικές ιδέες για τα χτενίσματα σας κατά το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν και τα πάρτι

Το καλύτερο δώρο για τα αγαπημένα σας πρόσωπα έχει ήδη παρθεί και τα σχέδια για το τι θα κάνετε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς είναι έτοιμα. Όμως, τώρα πρέπει να

Παιδί: Μια προσέγγιση που διδάσκει τη νίκη και την ήττα

Όταν παρακολουθούμε τα παιδιά μας να αναμετρώνται σε ένα παιχνίδι ή σε ένα αθλητικό γεγονός, αντιλαμβανόμαστε πόσο σημαντικό είναι να μάθουν να ανταγωνίζοντα

Το Gamay: Ένα μπαρ γεμάτο φυσικά κρασιά, ντίσκο και pinsa με μορταδέλα

Τα τελευταία χρόνια, η έξοδος στην Αθήνα έχει αλλάξει ριζικά. Ο κόσμος του κρασιού έχει γίνει πιο οικείος και τα μπαρ και εστιατόρια προσέχουν όλο και περισσ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ο κινεζικός κρατικός κατασκευαστής GAC ανακοίνωσε ένα νέο πρωτότυπο κινητήρα που λειτουργεί με υγρή αμμωνία, προτείνοντάς τον ως εναλλακτική λύση για την ηλεκτρική ενέργεια και το υδρογόνο. Αυτός ο κινητήρας αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Toyota και εμπνεύστηκε από τις ναυτιλιακές και εμπορευματικές βιομηχανίες που εξερευνούν την αμμωνία ως εναλλακτική λύση για τα πλοία και τα φορτηγά μεταφοράς εμπορευμάτων.

Ο νέος αυτός κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει 161 ίππους και εκπέμπει 90% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη, σύμφωνα με την GAC. Παρόλο που δεν είναι ο πρώτος κινητήρας που λειτουργεί με αμμωνία, είναι ο πρώτος που προτείνεται για πιθανή χρήση σε επιβατικά αυτοκίνητα.

Η αμμωνία είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο που χρησιμοποιείται κυρίως ως λίπασμα, αλλά η φύση της ως εύφλεκτου υλικού την καθιστά κατάλληλη για μελλοντικές ανάγκες μεταφοράς. Παρόλο που έχει περίπου τη μισή ενεργειακή πυκνότητα της βενζίνης, η αμμωνία δεν εκπέμπει άνθρακα, υδρογονάνθρακες ή CO2 κατά την καύση της.

Η παραδοσιακή μέθοδος παραγωγής αμμωνίας θεωρείται ενεργοβόρα, αλλά υπάρχουν πρόσφατες εξελίξεις στην παραγωγή “πράσινης” αμμωνίας που χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Σχετικά Άρθρα

H Toyota επιμένει στο υδρογόνο και υπόσχεται μείωση κόστους

Πληροφορίες για το πρώτο σχετικό άρθρο.

Toyota: Με υδρογονοκίνητο αγωνιστικό στο Le Mans του 2026!

Πληροφορίες για το δεύτερο σχετικό άρθρο.

Χτύπησαν οι καμπάνες του υδρογόνου στην Ιαπωνία

Πληροφορίες για το τρίτο σχετικό άρθρο.

Πηγή