4 Δεκεμβρίου 2025

Τι καύσιμο χρησιμοποιεί το νέο κινέζικο πρωτότυπο;

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ο κινεζικός κρατικός κατασκευαστής GAC ανακοίνωσε ένα νέο πρωτότυπο κινητήρα που λειτουργεί με υγρή αμμωνία, προτείνοντάς τον ως εναλλακτική λύση για την ηλεκτρική ενέργεια και το υδρογόνο. Αυτός ο κινητήρας αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Toyota και εμπνεύστηκε από τις ναυτιλιακές και εμπορευματικές βιομηχανίες που εξερευνούν την αμμωνία ως εναλλακτική λύση για τα πλοία και τα φορτηγά μεταφοράς εμπορευμάτων.

Ο νέος αυτός κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει 161 ίππους και εκπέμπει 90% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη, σύμφωνα με την GAC. Παρόλο που δεν είναι ο πρώτος κινητήρας που λειτουργεί με αμμωνία, είναι ο πρώτος που προτείνεται για πιθανή χρήση σε επιβατικά αυτοκίνητα.

Η αμμωνία είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο που χρησιμοποιείται κυρίως ως λίπασμα, αλλά η φύση της ως εύφλεκτου υλικού την καθιστά κατάλληλη για μελλοντικές ανάγκες μεταφοράς. Παρόλο που έχει περίπου τη μισή ενεργειακή πυκνότητα της βενζίνης, η αμμωνία δεν εκπέμπει άνθρακα, υδρογονάνθρακες ή CO2 κατά την καύση της.

Η παραδοσιακή μέθοδος παραγωγής αμμωνίας θεωρείται ενεργοβόρα, αλλά υπάρχουν πρόσφατες εξελίξεις στην παραγωγή “πράσινης” αμμωνίας που χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Σχετικά Άρθρα

H Toyota επιμένει στο υδρογόνο και υπόσχεται μείωση κόστους

Πληροφορίες για το πρώτο σχετικό άρθρο.

Toyota: Με υδρογονοκίνητο αγωνιστικό στο Le Mans του 2026!

Πληροφορίες για το δεύτερο σχετικό άρθρο.

Χτύπησαν οι καμπάνες του υδρογόνου στην Ιαπωνία

Πληροφορίες για το τρίτο σχετικό άρθρο.

Πηγή