12 Μαρτίου 2025

Τι καύσιμο χρησιμοποιεί το νέο κινέζικο πρωτότυπο;

Τελευταία Άρθρα

Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ: Πρωτοπόρα της ανάπτυξης στην Ελλάδα

Το Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ αναδείχθηκε ως μία από τις πιο δυναμικές εταιρείες στην Ελλάδα, κερδίζοντας τον τίτλο του Growth Pioneer στα φετινά «Growth Awards». Τα β

Παιδί: Προς μια υγιεινή διατροφή

Η διατροφή είναι ένας σπουδαίος παράγοντας για την υγεία των παιδιών μας. Όμως, πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας θα τρώνε υγιεινά; Η απάντηση

Ο Χορός των Πουλιών: Ένα Φάρμακο για την Ψυχή μας”

Σε μία εποχή όπου ζούμε στη βιαστική και αγχωτική αστική ζωή, συχνά παραμελούμε τις απλές χαρές που μας προσφέρει η φύση. Ωστόσο, αν κοιτάξουμε γύρω μας, θα

Ανησυχία στην Ιταλία: Επιδείνωση της κατάστασης με τον κορονοϊό

Η Ιταλία βρίσκεται αντιμέτωπη με αυξητική τάση στα περιστατικά κορονοϊού, προκαλώντας ανησυχία στις αρχές της χώρας. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από το

Απάτη με επιθέματα στον ΕΟΠΥΥ – Εμπλέκονται 227 εταιρείες, ζημιά 8 εκατ. ευρώ

Νέοι και αποκαλυπτικοί όροι για την απάτη με επιθέματα που διαπράχθηκε κατά του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) ήρθαν στο φως της δημοσιό

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ο κινεζικός κρατικός κατασκευαστής GAC ανακοίνωσε ένα νέο πρωτότυπο κινητήρα που λειτουργεί με υγρή αμμωνία, προτείνοντάς τον ως εναλλακτική λύση για την ηλεκτρική ενέργεια και το υδρογόνο. Αυτός ο κινητήρας αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Toyota και εμπνεύστηκε από τις ναυτιλιακές και εμπορευματικές βιομηχανίες που εξερευνούν την αμμωνία ως εναλλακτική λύση για τα πλοία και τα φορτηγά μεταφοράς εμπορευμάτων.

Ο νέος αυτός κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει 161 ίππους και εκπέμπει 90% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη, σύμφωνα με την GAC. Παρόλο που δεν είναι ο πρώτος κινητήρας που λειτουργεί με αμμωνία, είναι ο πρώτος που προτείνεται για πιθανή χρήση σε επιβατικά αυτοκίνητα.

Η αμμωνία είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο που χρησιμοποιείται κυρίως ως λίπασμα, αλλά η φύση της ως εύφλεκτου υλικού την καθιστά κατάλληλη για μελλοντικές ανάγκες μεταφοράς. Παρόλο που έχει περίπου τη μισή ενεργειακή πυκνότητα της βενζίνης, η αμμωνία δεν εκπέμπει άνθρακα, υδρογονάνθρακες ή CO2 κατά την καύση της.

Η παραδοσιακή μέθοδος παραγωγής αμμωνίας θεωρείται ενεργοβόρα, αλλά υπάρχουν πρόσφατες εξελίξεις στην παραγωγή “πράσινης” αμμωνίας που χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Σχετικά Άρθρα

H Toyota επιμένει στο υδρογόνο και υπόσχεται μείωση κόστους

Πληροφορίες για το πρώτο σχετικό άρθρο.

Toyota: Με υδρογονοκίνητο αγωνιστικό στο Le Mans του 2026!

Πληροφορίες για το δεύτερο σχετικό άρθρο.

Χτύπησαν οι καμπάνες του υδρογόνου στην Ιαπωνία

Πληροφορίες για το τρίτο σχετικό άρθρο.

Πηγή