1 Οκτωβρίου 2025

Τι καύσιμο χρησιμοποιεί το νέο κινέζικο πρωτότυπο;

Τελευταία Άρθρα

Φαγητό και ποτό με θέα στο διάστημα – Όλα όσα φανταζόμασταν είναι σήμερα πραγματικότητα

Οι ταξιδιώτες στο διάστημα μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τροφή και ποτό με μια εκπληκτική θέα. Η εταιρεία Space Perspective δημιούργησε το εσωτερικό Space

5 Airbnb στα Ιωάννινα

Προσέχοντας τις γιορτές, η αναζήτηση καταλυμάτων για τις αποδράσεις μας γίνεται ολοένα και πιο εντατική. Τα Ιωάννινα αποτελούν έναν δημοφιλή προορισμό για

Νέος Έλληνας Σχεδιαστής στην Ομάδα της Beyoncé

Στην τελευταία περιοδεία της Beyoncé με τίτλο "Renaissance World Tour", η οποία περιλάμβανε και μια εμφάνιση στο Άμστερνταμ, ο νέος Έλληνας σχεδιαστής Στέφ

Αρχάριος vegan; Ένας μίνι οδηγός για να το πάρεις απόφαση

Σκέφτεσαι να αποκλείσεις το κρέας από τη διατροφή σου, αλλά ακόμα δεν είσαι πολύ σίγουρος. Αν τελικά το αποφασίσεις, τι είδους χορτοφάγος είσαι; Θα γίνεις

Πώς το ιστορικό Παλιό Τελωνείο της Καρδαμύλης μεταμορφώθηκε σε μοντέρνα design κατοικία

Οι επαγγελματίες αρχιτέκτονες της εταιρείας Etsi Architects παρέλαβαν την πρόκληση να μετατρέψουν το ιστορικό "Τελωνείο" στην Καρδαμύλη σε μία μοντέρνα κατ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ο κινεζικός κρατικός κατασκευαστής GAC ανακοίνωσε ένα νέο πρωτότυπο κινητήρα που λειτουργεί με υγρή αμμωνία, προτείνοντάς τον ως εναλλακτική λύση για την ηλεκτρική ενέργεια και το υδρογόνο. Αυτός ο κινητήρας αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Toyota και εμπνεύστηκε από τις ναυτιλιακές και εμπορευματικές βιομηχανίες που εξερευνούν την αμμωνία ως εναλλακτική λύση για τα πλοία και τα φορτηγά μεταφοράς εμπορευμάτων.

Ο νέος αυτός κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει 161 ίππους και εκπέμπει 90% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη, σύμφωνα με την GAC. Παρόλο που δεν είναι ο πρώτος κινητήρας που λειτουργεί με αμμωνία, είναι ο πρώτος που προτείνεται για πιθανή χρήση σε επιβατικά αυτοκίνητα.

Η αμμωνία είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο που χρησιμοποιείται κυρίως ως λίπασμα, αλλά η φύση της ως εύφλεκτου υλικού την καθιστά κατάλληλη για μελλοντικές ανάγκες μεταφοράς. Παρόλο που έχει περίπου τη μισή ενεργειακή πυκνότητα της βενζίνης, η αμμωνία δεν εκπέμπει άνθρακα, υδρογονάνθρακες ή CO2 κατά την καύση της.

Η παραδοσιακή μέθοδος παραγωγής αμμωνίας θεωρείται ενεργοβόρα, αλλά υπάρχουν πρόσφατες εξελίξεις στην παραγωγή “πράσινης” αμμωνίας που χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Σχετικά Άρθρα

H Toyota επιμένει στο υδρογόνο και υπόσχεται μείωση κόστους

Πληροφορίες για το πρώτο σχετικό άρθρο.

Toyota: Με υδρογονοκίνητο αγωνιστικό στο Le Mans του 2026!

Πληροφορίες για το δεύτερο σχετικό άρθρο.

Χτύπησαν οι καμπάνες του υδρογόνου στην Ιαπωνία

Πληροφορίες για το τρίτο σχετικό άρθρο.

Πηγή