4 Δεκεμβρίου 2025

Το ηλεκτρικό VW Polo

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει το ηλεκτρικό μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Polo. Το νέο αυτοκίνητο θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με το Polo και θα μοιράζεται κάποια σχεδιαστικά στοιχεία με το ID.3 της οικογένειας μοντέλων ID της VW.

Η VW θέλει να είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και έχει επενδύσει πολλούς πόρους για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μετά το ID.3 και το ID.4, η εταιρεία ετοιμάζει την σειρά ID.1, η οποία θα περιλαμβάνει ένα μικρότερο, προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το Polo.

Η VW αναφέρει ότι το μοντέλο ID.1 θα έχει παρόμοιο μήκος με το Polo, περίπου 4 μέτρα. Σχεδιαστικά, θα παρουσιάζει ομοιότητες με το ID.3, με κάποιες μικρές διαφορές, ειδικά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που θα έχει απότομη κλίση.

Η τιμή του ID.1 αναμένεται να είναι χαμηλότερη από 20.000 ευρώ, καθιστώντας το προσιτό σε ένα ευρύ κοινό. Επίσης, το αυτοκίνητο θα βασίζεται στη MEB-Lite πλατφόρμα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μικρά μοντέλα του VW Group.

Όσον αφορά την τεχνολογία των μπαταριών, το ID.1 θα χρησιμοποιήσει μπαταρίες σιδήρου φωσφορικού λιθίου (LiFePO4 ή LFP), οι οποίες προσφέρουν απόδοση σε ευρύ φάσμα θερμοκρασιών και είναι πιο οικονομικές. Αυτή η τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί επίσης από εταιρείες όπως η BYD και η Tesla.

Εκτός από το ID.1, η VW σχεδιάζει επίσης το ID.2, ένα υπερυψωμένο μοντέλο βασισμένο στο T-Cross. Και τα δύο μοντέλα αναμένεται να παραχθούν στο εργοστάσιο της VW στη Μαρτορέλ της Ισπανίας.

Η VW συνεχίζει να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση και στην ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με στόχο να εξασφαλίσει ένα πρωταγωνιστικό ρόλο στην αναμενόμενη ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας στον αυτοκινητοβιομηχανικό κλάδο.