Η ευρωπαϊκή πορεία των ελληνικών ομάδων σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ, καθώς και ο έντονος ανταγωνισμός στη Super League, έχουν προσφέρει μια ώθηση στην εγχώρια αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης. Τα τελευταία τρίμηνα, ο αριθμός των συνδέσεων της Cosmote TV και της Nova αυξήθηκε κατά περίπου 40 χιλιάδες. Αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, εφόσον η αγορά είχε φθάσει σε κορεσμό και η πειρατεία εξακολουθούσε να είναι ευρέως διαδεδομένη.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα του ΟΤΕ, η Cosmote TV είχε 687.691 συνδρομητές στο τέλος Μαρτίου 2024, παρουσιάζοντας αύξηση 39.160 συνδέσεων σε σχέση με το τέλος του α’ τριμήνου του 2023. Η πιο εντυπωσιακή αύξηση σημειώθηκε τα τελευταία τρίμηνα, με 17 χιλιάδες νέους συνδρομητές το γ’ τρίμηνο του 2023, 13 χιλιάδες το δ’ τρίμηνο και 9 χιλιάδες το α’ τρίμηνο του 2024. Αυτή η αύξηση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχημένη πορεία των ελληνικών ομάδων στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και στον δυνατό ανταγωνισμό στη Super League, όπου οι τέσσερις πιο δημοφιλείς ομάδες διεκδικούν τον τίτλο του πρωταθλητή μέχρι το τέλος.
Ανάλογη αύξηση παρατηρείται και στη Nova, η οποία έκλεισε το 2023 με περισσότερες από 435 χιλιάδες συνδέσεις στην EON πλατφόρμα της. Σε μόλις 15 μήνες, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε κατά περίπου 43 χιλιάδες. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην προβολή των ελληνικών ομάδων στη Euroleague, καθώς και στη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων της ΑΕΚ, του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού στη Super League.
Ωστόσο, η απήχηση των συνδρομητικών τηλεοράσεων δεν οφείλεται μόνο στο αθλητικό περιεχόμενο. Τόσο η Cosmote TV όσο και η Nova έχουν ενισχύσει την ποικιλία τους με ακόμα περισσότερες επιλογές, πέραν του αθλητικού. Το περιεχόμενο παραμένει ένας σημαντικός λόγος για την αυξημένη ζήτηση και ανάπτυξη των συνδρομητικών πλατφορμών. Το ίδιο συμβαίνει και με τη Vodafone TV, η οποία έχει ξεπεράσει τους 200 χιλιάδες συνδρομητές, με αύξηση περίπου 40 χιλιάδων σε 15 μήνες. Η αύξηση αυτή οφείλεται στο περιεχόμενο της πλατφόρμας, καθώς συνεργάζεται με το HBO και τη Warner, ενώ παρέχει συνδυαστικό πακέτο με το Disney+.
Η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα βρίσκεται σε ανοδική πορεία, με την αγορά να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού και να προσφέρει πλούσιο περιεχόμενο σε αθλητικά γεγονότα αλλά και σε άλλα είδη ψυχαγωγίας. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των πλατφορμών φαίνεται να είναι όλο και πιο έντονος, με το κοινό να έχει όλο και περισσότερες επιλογές για να απολαμβάνει την αγαπημένη του τηλεόραση.