28 Απριλίου 2025

Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών

Τελευταία Άρθρα

Η αλλαγή και η ευτυχία: Ένα ταξίδι προς την αυθεντικότητα και την ικανοποίηση

Ο φόβος για το νέο και η αντίσταση στην αλλαγή είναι συναισθήματα που συνόδευαν συχνά το ταξίδι προς την ευτυχία. Αλλά τι συμβαίνει όταν αγκαλιάζουμε το άγνω

Ρένη Πιττακή: Μια ζωή αφιερωμένη στο θέατρο και στο τώρα”

Εκτίθεται στη ζωή, αποκρυπτογραφεί τη ψυχή της και αφήνει ένα αποτύπωμα της σε κάθε ρόλο που υποδύεται. Η Ρένη Πιττακή, μετά από εξήντα περίπου χρόνια στο ελ

Γυμναστική κατά την εγκυμοσύνη: Η επίδραση στις κινητικές δεξιότητες του μωρού

Η γυμναστική κατά την εγκυμοσύνη έχει μια νέα προσθήκη στη λίστα με τα οφέλη της άσκησης: βοηθά στην ανάπτυξη των κινητικών δεξιοτήτων του μωρού σας. Μια μελ

8 φυσικοί τρόποι να αντιμετωπίσετε τη δυσπεψία

Βρίσκεστε στην εποχή των γιορτών και οι συχνές οικογενειακές συγκεντρώσεις και εξορμήσεις σίγουρα επηρεάζουν τις διατροφικές συνήθειές μας. Η κατανάλωση λιπα

Νέες αποδείξεις αναιρούν τους μύθους για την ανάπτυξη των παιδιών”

Ποτέ άλλοτε οι γονείς δεν είχαν τόσες πολλές πληροφορίες στα χέρια τους για την ανάπτυξη των παιδιών, την ψυχολογία τους και τα περίφημα milestones. Η μαμά κ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της καινοτομίας, δεν διστάζει να επενδύει για να βελτιώσει συνεχώς την εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της. Αυτή τη φορά, με υπερηφάνεια παρουσιάζει την «Χαρά», το νέο της Chatbot που καταφέρνει να συνδυάσει ταχύτητα, ποιότητα και 24ωρη εξυπηρέτηση. Σχεδιασμένη για να προσφέρει άμεση εμπειρία στον χρήστη, η «Χαρά» ανακατεύεται σε ολόκληρο το «ταξίδι» του πελάτη, και προσαρμόζει ακόμα και τη συνομιλία ανάλογα με τα συναισθήματα του
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Επικρατώντας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η «Χαρά» ήταν υποψήφια και κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), κατακτώντας το βραβείο Customer Service Distinction Award». Επιπλέον, αναδείχθηκε στα E-volution Awards 2024 με το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Omnichannel Experience για την Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου»
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Η διευθύντρια του τομέα πελατών και ψηφιακού μετασχηματισμού της ERGO, κα Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, δήλωσε ενθουσιασμένη: «Με τη ψηφιακή αλλαγή, η σχέση μεταξύ πελάτη και ασφαλιστικής εταιρείας μετατρέπεται σε καθημερινή επικοινωνία, και εμείς θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Με την ψηφιακή βοηθό «Χαρά», που είναι διαθέσιμη 24/7, η ERGO κατάφερε να είναι πάντα δίπλα στους πελάτες μας. Οι διακρίσεις μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και στα E-volution Awards 2024 αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας για την πελατοκεντρικότητα»
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Η ψηφιακή βοηθός «Χαρά» που αναπτύχθηκε από την EBO.ai με την υποστήριξη της Microsoft, συνεχίζει να βελτιώνεται και να εκπαιδεύεται για νέες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας έτσι ακόμα καλύτερες πληροφορίες για τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας.