4 Δεκεμβρίου 2025

Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της καινοτομίας, δεν διστάζει να επενδύει για να βελτιώσει συνεχώς την εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της. Αυτή τη φορά, με υπερηφάνεια παρουσιάζει την «Χαρά», το νέο της Chatbot που καταφέρνει να συνδυάσει ταχύτητα, ποιότητα και 24ωρη εξυπηρέτηση. Σχεδιασμένη για να προσφέρει άμεση εμπειρία στον χρήστη, η «Χαρά» ανακατεύεται σε ολόκληρο το «ταξίδι» του πελάτη, και προσαρμόζει ακόμα και τη συνομιλία ανάλογα με τα συναισθήματα του
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Επικρατώντας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η «Χαρά» ήταν υποψήφια και κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), κατακτώντας το βραβείο Customer Service Distinction Award». Επιπλέον, αναδείχθηκε στα E-volution Awards 2024 με το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Omnichannel Experience για την Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου»
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Η διευθύντρια του τομέα πελατών και ψηφιακού μετασχηματισμού της ERGO, κα Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, δήλωσε ενθουσιασμένη: «Με τη ψηφιακή αλλαγή, η σχέση μεταξύ πελάτη και ασφαλιστικής εταιρείας μετατρέπεται σε καθημερινή επικοινωνία, και εμείς θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Με την ψηφιακή βοηθό «Χαρά», που είναι διαθέσιμη 24/7, η ERGO κατάφερε να είναι πάντα δίπλα στους πελάτες μας. Οι διακρίσεις μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και στα E-volution Awards 2024 αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας για την πελατοκεντρικότητα»
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Η ψηφιακή βοηθός «Χαρά» που αναπτύχθηκε από την EBO.ai με την υποστήριξη της Microsoft, συνεχίζει να βελτιώνεται και να εκπαιδεύεται για νέες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας έτσι ακόμα καλύτερες πληροφορίες για τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας.