2 Οκτωβρίου 2025

Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών

Τελευταία Άρθρα

Το νέο venue EON στη βιομηχανική ζώνη του Ελαιώνα

Το επικείμενο event "The Wall of Sound" αναμένεται να φέρει νέες εμπειρίες στην Αθηναϊκή νυχτερινή ζωή. Αυτό το μοναδικό οπτικοακουστικό πρότζεκτ του DVS1,

Οι καφέ αρκούδες κινδυνεύουν λόγω έλλειψης σολομού

Στην Ιαπωνία, ο πληθυσμός των καφέ αρκούδων μειώνεται ανησυχητικά λόγω ασιτίας. Σύμφωνα με έκθεση της εφημερίδας Guardian, 8 στις 10 μικρές αρκούδες που γε

Απεργία: Ακινητοποιημένα τρένα, προαστιακός και πλοία την Τετάρτη

Σήμερα, συνεχίζονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις από φορείς και οργανισμούς της χώρας, διαμαρτυρόμενοι για το δυστύχημα που συνέβη στα Τέμπη. Τα τρένα και

Η κλιματική αλλαγή απειλεί τους βραδύποδες μετά από 64 εκατ. χρόνια στη Γη

Οι βραδύποδες, τα πιο αργά θηλαστικά του κόσμου, έχουν εξελιχθεί για πάνω από 64 εκατομμύρια χρόνια σε ένα είδος που ζει σε όλη την Αμερική, αλλά η κλιματι

Το κρασί με απλά λόγια: Το καλύτερο οινοφιλικό podcast ήρθε στη LiFO

Πώς επιλέγουμε τι κρασί θα πιούμε σε ένα εστιατόριο και πώς το δοκιμάζουμε; Γιατί στριφογυρίζουμε το ποτήρι του κρασιού και μετά το μυρίζουμε; Πώς γίνεται

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της καινοτομίας, δεν διστάζει να επενδύει για να βελτιώσει συνεχώς την εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της. Αυτή τη φορά, με υπερηφάνεια παρουσιάζει την «Χαρά», το νέο της Chatbot που καταφέρνει να συνδυάσει ταχύτητα, ποιότητα και 24ωρη εξυπηρέτηση. Σχεδιασμένη για να προσφέρει άμεση εμπειρία στον χρήστη, η «Χαρά» ανακατεύεται σε ολόκληρο το «ταξίδι» του πελάτη, και προσαρμόζει ακόμα και τη συνομιλία ανάλογα με τα συναισθήματα του
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Επικρατώντας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η «Χαρά» ήταν υποψήφια και κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), κατακτώντας το βραβείο Customer Service Distinction Award». Επιπλέον, αναδείχθηκε στα E-volution Awards 2024 με το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Omnichannel Experience για την Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου»
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Η διευθύντρια του τομέα πελατών και ψηφιακού μετασχηματισμού της ERGO, κα Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, δήλωσε ενθουσιασμένη: «Με τη ψηφιακή αλλαγή, η σχέση μεταξύ πελάτη και ασφαλιστικής εταιρείας μετατρέπεται σε καθημερινή επικοινωνία, και εμείς θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Με την ψηφιακή βοηθό «Χαρά», που είναι διαθέσιμη 24/7, η ERGO κατάφερε να είναι πάντα δίπλα στους πελάτες μας. Οι διακρίσεις μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και στα E-volution Awards 2024 αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας για την πελατοκεντρικότητα»
Η «Χαρά» της ERGO Ασφαλιστικής: Μια βραβευμένη καινοτομία για εκπληκτική εμπειρία πελατών
Η ψηφιακή βοηθός «Χαρά» που αναπτύχθηκε από την EBO.ai με την υποστήριξη της Microsoft, συνεχίζει να βελτιώνεται και να εκπαιδεύεται για νέες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας έτσι ακόμα καλύτερες πληροφορίες για τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας.