Μια επική επιτυχία κατάφερε να σημειώσει η έκθεση “Βαν Γκογκ στην Auvers-sur-Oise” στο Μουσείο Ορσέ (Musée d’Orsay) του Παρισιού, αποτυπώνοντας τους δύο τελευταίους μήνες της ζωής του Βίνσεντ βαν Γκογκ στην Οβερ-σιρ-Ουάζ. Αυτή η εκστρατεία, που περιελάμβανε εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας (V.R.), κατάφερε να προσελκύσει συνολικά 793.556 επισκέπτες, με άλλα λόγια 7.181 επισκέπτες καθημερινά για 108 ημέρες, από τις 3 Οκτωβρίου 2023 έως τις 4 Φεβρουαρίου 2024. Με την εν λόγω προσέλευση, η έκθεση γίνεται η πιο επιτυχημένη στην ιστορία του μουσείου, από την ίδρυσή του το 1986, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το ίδιο το μουσείο. Το 2022, η έκθεση “Έντβαρντ Μουνκ. Ένα ποίημα ζωής, αγάπης και θανάτου” είχε μαζέψει 724.414 επισκέπτες, ενώ το 2018, η έκθεση “Πικάσο. Μπλε και ροζ” είχε επισκεφθεί από 670.667 άτομα.
Ο ολλανδός ζωγράφος βρέθηκε στην Οβερ-σιρ-Ουάζ στις 20 Μαΐου 1890 και πέθανε εκεί στις 29 Ιουλίου του ίδιου έτους, μετά από μια αποτυχημένη αυτοκτονική προσπάθεια. Αν και η παρουσία του στην Οβερ-σιρ-Ουάζ διήρκεσε μόνο λίγο περισσότερο από δύο μήνες, αυτή η περίοδος αποτελεί μια επαναστατική καλλιτεχνική αναγέννηση. Τα έργα που δημιούργησε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου φέρουν το σημάδι της ψυχολογικής του κατάστασης, αλλά ταυτόχρονα περιλαμβάνουν ορισμένα από τα κορυφαία έργα του. Εντός δύο μηνών, ο καλλιτέχνης δημιούργησε 74 πίνακες και 33 σχέδια, μεταξύ των οποίων τα εμβληματικά έργα “Πορτρέτο του Δρ. Γκασέ”, “Η Εκκλησία της Οβερ” και “Σταροχώραφα με κοράκια”. Μέσω της έκθεσης και μιας συναρπαστικής εμπειρίας εικονικής πραγματικότητας, ο καλλιτέχνης ξαναζωντάνευε στιγμές μέσω της παλέτας του και ενός ηλεκτρονικού αβατάρ που δημιουργήθηκε με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις και να λάβουν απαντήσεις από το αβατάρ, με βάση την ανάλυση των γραπτών του επιστολών.