2 Οκτωβρίου 2025

Δισεκατομμύρια Διαφημίσεις Μπλοκαρίστηκαν ή Αφαιρέθηκαν από την Google λόγω Παραβίασης Πολιτικών

Τελευταία Άρθρα

Το νέο venue EON στη βιομηχανική ζώνη του Ελαιώνα

Το επικείμενο event "The Wall of Sound" αναμένεται να φέρει νέες εμπειρίες στην Αθηναϊκή νυχτερινή ζωή. Αυτό το μοναδικό οπτικοακουστικό πρότζεκτ του DVS1,

Οι καφέ αρκούδες κινδυνεύουν λόγω έλλειψης σολομού

Στην Ιαπωνία, ο πληθυσμός των καφέ αρκούδων μειώνεται ανησυχητικά λόγω ασιτίας. Σύμφωνα με έκθεση της εφημερίδας Guardian, 8 στις 10 μικρές αρκούδες που γε

Απεργία: Ακινητοποιημένα τρένα, προαστιακός και πλοία την Τετάρτη

Σήμερα, συνεχίζονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις από φορείς και οργανισμούς της χώρας, διαμαρτυρόμενοι για το δυστύχημα που συνέβη στα Τέμπη. Τα τρένα και

Η κλιματική αλλαγή απειλεί τους βραδύποδες μετά από 64 εκατ. χρόνια στη Γη

Οι βραδύποδες, τα πιο αργά θηλαστικά του κόσμου, έχουν εξελιχθεί για πάνω από 64 εκατομμύρια χρόνια σε ένα είδος που ζει σε όλη την Αμερική, αλλά η κλιματι

Το κρασί με απλά λόγια: Το καλύτερο οινοφιλικό podcast ήρθε στη LiFO

Πώς επιλέγουμε τι κρασί θα πιούμε σε ένα εστιατόριο και πώς το δοκιμάζουμε; Γιατί στριφογυρίζουμε το ποτήρι του κρασιού και μετά το μυρίζουμε; Πώς γίνεται

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Google, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους διαφημίσεων στον κόσμο, ανακοίνωσε τη δημοσίευση του Ads Safety Report, το οποίο αφορά την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από αυτήν την έκθεση, η Google παρουσιάζει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, όπως το Gemini, προκειμένου να ενισχύσει τις προσπάθειες της για την επιβολή των πολιτικών της. Ο στόχος είναι να γίνει η διαδικασία αυτή ταχύτερη, ισχυρότερη και πιο ακριβής.

Η Google ανακοίνωσε ότι μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίαζαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι επενέβη σε περισσότερες από 9.000 διαφημίσεις ανά λεπτό. Επιπλέον, περιόρισε πάνω από 6,9 δισεκατομμύρια διαφημίσεις και ανέστειλε περισσότερους από 12,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών λόγω σοβαρών παραβιάσεων των πολιτικών της εταιρείας. Ο αριθμός των λογαριασμών που ανασταλούν είναι σχεδόν διπλάσιος από ό,τι το 2022.

Επιπλέον, η Google αφαίρεσε διαφημίσεις από περισσότερες από 2,1 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό μέτρο για την αντιμετώπιση των διαφημίσεων που παραβιάζουν τις κανονιστικές απαιτήσεις της εταιρείας σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο.

Επιπλέον, η Google ανέφερε ότι προστέθηκαν ή ενημερώθηκαν 31 πολιτικές που αφορούν τόσο διαφημιζόμενους όσο και εκδότες, προκειμένου να διασφαλίσει ακόμα μεγαλύτερη τήρηση των κανόνων και πολιτικών της. Ο ρόλος αυτών των πολιτικών είναι να εξασφαλίσουν μια ασφαλή και αξιόπιστη εμπειρία χρήσης για τους χρήστες της πλατφόρμας.

Έτσι, η Google συνεχίζει να ενισχύει τις προσπάθειές της για τον έλεγχο και την τήρηση των πολιτικών της εταιρείας, διασφαλίζοντας ένα ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον για τους χρήστες της πλατφόρμας. Η προσήλωσή της στην εφαρμογή των πολιτικών της και η απομάκρυνση των παραβάτων αποδεικνύει τη δέσμευσή της για έναν υγιή ψηφιακό χώρο.