2 Οκτωβρίου 2025

Το brand της Meghan Markle: Ένα νέο κεφάλαιο με καλλυντικά

Τελευταία Άρθρα

“Αν καταπιείς τσίχλα, μένει στο στομάχι 7 χρόνια” μας έλεγαν- Τι ισχύει τελικά

Το κατάπως ατύχημα ενός κομματιού τσίχλας είναι κάτι που ίσως σε κάνει να αναρωτηθείς για πόσο χρόνο θα παραμείνει στο στομάχι σου. Καθώς μεγαλώναμε, πολλο

Κόβεται το κάπνισμα σε 4 βήματα; Η μέθοδος που «δουλεύει»

Ο James Clear, συγγραφέας του βιβλίου «Προσωπικές συνήθειες», παρουσιάζει μια μέθοδο για να βοηθήσει τους ανθρώπους να απαλλαγούν από τις κακές συνήθειες τ

Ο Giorgio Armani και η αφοσίωσή του στη μόδα

Στα 89 του ο Giorgio Armani εξακολουθεί να είναι το απόλυτο αφεντικό στον κόσμο της μόδας. Με το μεγάλο του σόου με τίτλο "One Night Only Venice", ο διάσημ

Στην Kinsen-Europcar Greece το βραβείο «Network Development Award 2022»

Η εταιρεία Kinsen-Europcar Greece ανακήρυξεται νικήτρια του βραβείου «Network Development Award 2022» στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο του Europcar Mobility G

Κοιμάστε με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια; Υπάρχει λόγος (και καλά κάνετε)

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να κοιμούνται με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια τους, προκαλώντας γέλιο ή και... θέμα με τον αριθμό των μαξιλαριών που χρειάζοντ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η ανακοίνωση του lifestyle brand της Meghan Markle, το American Riviera Orchard, προκάλεσε αμέσως ενθουσιασμό και περιέλαβε τη φαντασία των θαυμαστών της. Οι προβλέψεις για τα περιεχόμενα του brand ήταν πολλές, με τις αναφορές στα οπωροφόρα δέντρα του ονόματος να δημιουργούν παραδείγματα όπως τα ποτά, τα προϊόντα διακόσμησης σπιτιού και πολλά άλλα. Ωστόσο, γιατί να περιοριστεί η Δούκισσα σε μία κατηγορία, όταν μπορεί τόσο εύκολα να επεκτείνει το εύρος των δραστηριοτήτων της; Σύμφωνα με νέα έγγραφα που υποβλήθηκαν για λογαριασμό της βασιλικής οικογένειας, φαίνεται ότι η Meghan έχει αποφασίσει να περιλάβει και καλλυντικά στο brand της, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων περιποίησης σώματος όπως έλαια, λοσιόν και σαπούνια.

Τα νέα αυτά δικαιώματα χρήσης προϊόντων καλλυντικής περιποίησης ενσωματώνονται στις ήδη υπάρχουσες άδειες που έχει η Meghan για το brand της, που καλύπτουν κυριολεκτικά τα πάντα: από τη διακόσμηση του σπιτιού μέχρι τα κοσμήματα και ακόμη και τις τροφές για κατοικίδια. Μπορούμε να πούμε ότι η αμερικανική αυτή επιχείρηση της Meghan επεκτείνεται με γοργούς ρυθμούς, κάτι που η ίδια γνωρίζει πολύ καλά από το παρελθόν της. Πριν από την γνωριμία και τον γάμο με τον πρίγκιπα Χάρι, η ίδια διαχειριζόταν το The Tig, ένα δημοφιλές site που παρουσίαζε τις αγαπημένες της επιλογές και προϊόντα από διάφορες κατηγορίες.

Με αυτήν τη νέα επέκταση στο brand της, η Meghan δείχνει τη δυναμική της να ανακαλύπτει καινοτόμους τρόπους επιχειρηματικότητας και να διευρύνει το πεδίο των ενδιαφερόντων της. Με την εκτεταμένη γκάμα προϊόντων που θα περιλαμβάνει το brand της, η Meghan αναμένεται να προσφέρει μία πλήρη εμπειρία στους καταναλωτές, ανώτερη ποιότητα και ικανοποίηση μέσα από την προσωπική της αφετηρία. Αυτό αναδεικνύει τον επιχειρηματικό της όραμα και την αφοσίωσή της στη δημιουργία ενός επιτυχημένου brand.

Εν κατακλείδι, το American Riviera Orchard της Meghan Markle ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην επιχειρηματική της πορεία, επεκτείνοντας το brand της και εξασφαλίζοντας δικαιώματα για καλλυντικά προϊόντα. Αν και παγκοσμίως γνωστή ως Δούκισσα του Sussex, η Meghan Markle αποδεικνύει μία ακόμη φορά ότι είναι πολύ περισσότερο από μια μέλος της βασιλικής οικογένειας. Με τον νέο αυτό τομέα του brand της, η Meghan είναι έτοιμη να μας εκπλήξει και να δημιουργήσει μία εντυπωσιακή επιτυχία στον κόσμο της ομορφιάς και των καλλυντικών.