Μια νέα αναγνώριση και προβολή καταγράφεται για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες, καθώς διάφορες διεθνείς ταξιδιωτικές ιστοσελίδες και μέσα επικοινωνίας αναδεικνύουν αυτούς τους προορισμούς στις κορυφαίες θέσεις για το καλοκαίρι του 2024. Με θεματικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και μοναδικά φυσικά τοπία, η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες γίνονται αντικείμενο ενδιαφέροντος και επισκέψεων από τουρίστες από όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με το δημοφιλές ταξιδιωτικό Μέσο Thewom.it, η Δονούσα καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον ετήσιο κατάλογο με τους 13 άγνωστους νησιωτικούς “θησαυρούς” της Ελλάδας. Στην ίδια κατάταξη, συμπεριλαμβάνονται και τα Κουφονήσια, ενώ η Νάξος φιγουράρει ανάμεσα στα καλύτερα νησιά για το 2024, σύμφωνα με το National Geographic. Οι αρχαίοι ναοί και οι γιγαντιαίοι Κούροι αποτελούν απλά μερικά από τα μαρτυρία πλούσιας ιστορίας που το νησί προσφέρει, σύμφωνα με το δημοφιλές Μέσο. Επιπλέον, οι Times αφιερώνουν ένα εκτενέςγια τη Νάξο, επισημαίνοντας τις αρχαίες ιστορίες και τις επικές παραλίες του νησιού, καθώς και τη μοναδική γαστρονομική κουλτούρα που διαθέτει.
Πρόσφατα, το γερμανικό ιστότοπο freundin.de ανέδειξε την Ηρακλειά στην πρώτη θέση μεταξύ των 7 ιδανικών ελληνικών προορισμών για γαλήνιες αποδράσεις σε ειδυλλιακά φυσικά τοπία. Οι ταξιδιώτες αναγνωρίζουν την ομορφιά των νησιών και ζητούν να τα επισκεφθούν για να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες και να χαλαρώσουν σε ένα όμορφο περιβάλλον.
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, κ. Βαγγέλης Κατσαράς, επισημαίνει ότι η Νάξος έχει γίνει πόλος έλξης για πλήθος τουριστών από όλο τον κόσμο, τόσο κατά τη διάρκεια του Πάσχα των Καθολικών όσο και στο προηγούμενο τριήμερο. Εκφράζει επίσης την αισιοδοξία του για τη δυναμική τουριστικής σεζόν και τονίζει τη σημασία της προβολής και της επικοινωνίας με φορείς όπως τα Γραφεία ΕΟΤ, δημοσιογράφους, εκδότες ταξιδιωτικών οδηγών, τηλεοπτικούς παραγωγούς και bloggers για την αύξηση της τουριστικής προσέλευσης.
Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν με την ομορφιά και προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες τους. Η προβολή τους σε διεθνή μέσα επικοινωνίας δείχνει την αναγνώριση που απολαμβάνουν ως προορισμοί και την απήχηση που έχουν στον κόσμο.