5 Οκτωβρίου 2025

Instagram: Η νέα αλλαγή που επιβραβεύει την αυθεντικότητα του περιεχομένου – Πώς αντιδρούν οι δημιουργοί περιεχομένου

Τελευταία Άρθρα

Ανανεωμένο Skoda Karoq

Η Skoda ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη φρεσκαρισμένη έκδοση του Skoda Karoq, του τσεχικού μικρομεσαίου SUV. Η ανανεωμένη έκδοση θα φέρει μια ανανεωμένη εμφά

Το πιο δύσκολο κομμάτι της γονεϊκής ζωής

Πριν αποφασίσεις να γίνεις γονιός, δεν μπορείς πραγματικά να κατανοήσεις πλήρως τι σημαίνει να αναλαμβάνεις αυτόν τον ρόλο, πόσο και αν είσαι προετοιμασμέν

SEAT – Έρχεται φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης

Η ισπανική μάρκα αυτοκινήτων SEAT ανακοίνωσε την έλευση ενός νέου, προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, καθώς και του CUPRA Tavascan, κατά την ετήσια συν

Έτσι θα είναι η νέα Mercedes-Benz T-Class

Η Mercedes έχει μεγάλες προσδοκίες για το νέο της μικρό βαν το Citan αλλά και για την επιβατική εκδοχή του που θα ονομάζεται T-Class. Θέλοντας να ανταγωνισ

Νέα πλατφόρμα Mercedes για μεγάλα ηλεκτρικά van +video

Η Mercedes ετοιμάζει μια νέα αρθρωτή πλατφόρμα για την παραγωγή των ηλεκτρικών van της από το 2026 και μετά. Η πλατφόρμα με το όνομα Van Electric Architect

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Το Instagram, το δημοφιλές social media της Meta, προχωράει σε μία ακόμα αλλαγή, αυτή τη φορά με στόχο να επιβραβεύσει το αυθεντικό περιεχόμενο και να τιμωρήσει όσους αντιγράφουν άλλους. Ο σημαντικός αυτός αλγόριθμος πλέον θα προβάλλει πρώτα το περιεχόμενο σε ένα μικρό κοινό, ανεξαρτήτως του αριθμού των ακολούθων που διαθέτει ο λογαριασμός. Καθώς το εν λόγω κοινό αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο, αυτό θα προβάλλεται σε έναν μεγαλύτερο αριθμό ατόμων, δημιουργώντας έναν αλυσιδωτό αντίκτυπο.

Το Instagram ανακοίνωσε επίσης ότι αντικαθιστά τα reposted Reels με τα αυθεντικά στις προτάσεις του, όταν ανιχνεύει το ίδιο περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει ότι τα posts των λογαριασμών που αναδημοσιεύουν Reels θα δείχνουν ένα εμφανές tag του αυθεντικού δημιουργού του περιεχομένου. Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπου το βίντεο είναι εμφανώς διαφορετικό από το αυθεντικό, όπως σε περιπτώσεις voice-overs ή αντιδράσεις, ή όταν το υλικό έχει επεξεργαστεί για να γίνει meme, δεν θα εφαρμόζεται αυτή η αλλαγή.

Οι πρόσφατες αλλαγές του Instagram, ωστόσο, έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην κοινότητα των δημιουργών περιεχομένου, ιδιαίτερα μεγάλους λογαριασμούς που έχουν πολλούς ακολούθους. Ο λόγος είναι ότι η πλατφόρμα προτείνει όλο και περισσότερο περιεχόμενο από δημιουργούς που δεν ακολουθούν οι χρήστες, αναιρώντας ουσιαστικά την έννοια του “follow” για να δει κανείς περισσότερα περιεχόμενα από τους ακολουθούμενους λογαριασμούς.

Παρόλα αυτά, η Meta εξερευνάει περαιτέρω τρόπους με τους οποίους μπορούν να ενσωματωθούν αυτές οι αλλαγές σε όλες τις μορφές περιεχομένου του Instagram. Εφόσον οριστικοποιηθούν, αυτές οι αλλαγές αναμένεται να μεταστραφούν σε μια πιο ισορροπημένη προβολή του περιεχομένου, χαρίζοντας σε όλους τους δημιουργούς περιεχομένου την ευκαιρία να φτάσουν σε νέο κοινό.