2 Οκτωβρίου 2025

Καρακούσης (ΔΕΗ): «Είμαστε περήφανοι που οι πελάτες μας γίνονται πιο απαιτητικοί» (pic)

Τελευταία Άρθρα

“Αν καταπιείς τσίχλα, μένει στο στομάχι 7 χρόνια” μας έλεγαν- Τι ισχύει τελικά

Το κατάπως ατύχημα ενός κομματιού τσίχλας είναι κάτι που ίσως σε κάνει να αναρωτηθείς για πόσο χρόνο θα παραμείνει στο στομάχι σου. Καθώς μεγαλώναμε, πολλο

Κόβεται το κάπνισμα σε 4 βήματα; Η μέθοδος που «δουλεύει»

Ο James Clear, συγγραφέας του βιβλίου «Προσωπικές συνήθειες», παρουσιάζει μια μέθοδο για να βοηθήσει τους ανθρώπους να απαλλαγούν από τις κακές συνήθειες τ

Ο Giorgio Armani και η αφοσίωσή του στη μόδα

Στα 89 του ο Giorgio Armani εξακολουθεί να είναι το απόλυτο αφεντικό στον κόσμο της μόδας. Με το μεγάλο του σόου με τίτλο "One Night Only Venice", ο διάσημ

Στην Kinsen-Europcar Greece το βραβείο «Network Development Award 2022»

Η εταιρεία Kinsen-Europcar Greece ανακήρυξεται νικήτρια του βραβείου «Network Development Award 2022» στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο του Europcar Mobility G

Κοιμάστε με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια; Υπάρχει λόγος (και καλά κάνετε)

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να κοιμούνται με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια τους, προκαλώντας γέλιο ή και... θέμα με τον αριθμό των μαξιλαριών που χρειάζοντ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Ολοένα και πιο απαιτητικοί γίνονται οι καταναλωτές στην αγορά ενέργειας, και ο Γιώργος Καρακούσης, Deputy CEO – Commercial της ΔΕΗ, είναι περήφανος γι’ αυτό, σύμφωνα με τα λόγια του στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. Ο κ. Καρακούσης, συμμετέχοντας σε μια συζήτηση για την ενεργειακή μετάβαση από την πλευρά των καταναλωτών, τονίζει ότι η σχέση των πολιτών με την ενέργεια έχει εξελιχθεί σε κάτι ευρύτερο από απλή εμπορευματική.

Ο κ. Καρακούσης επισημαίνει ότι ακόμα και οι νεότερες γενιές προτιμούν τη φυσική συναλλαγή αντί της ψηφιακής, καθώς οι πράξεις που αφορούν την ενέργεια έχουν γίνει πιο περίπλοκες και ενδιαφέρουσες. Οι καταναλωτές αναζητούν την αλληλεπίδραση και τον διάλογο με εξειδικευμένους επαγγελματίες που θα τους εξηγήσουν ποια λύση είναι η καλύτερη για τις ανάγκες τους. Επιπλέον, οι πελάτες της ΔΕΗ ασκούν πίεση στην εταιρεία να γίνει πιο “πράσινη”, επηρεάζοντας και άλλους καταναλωτές να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους. Ο κ. Καρακούσης εκφράζει την υπερηφάνεια του για την αυξανόμενη απαιτητικότητα των πελατών της ΔΕΗ.

Από την πλευρά της, η Μαρτίνα Παγκάνι, Associate Partner της Bain & Company, υπογραμμίζει ότι οι καταναλωτές θέλουν όχι μόνο ανταγωνιστικές τιμές, αλλά και γρήγορη και εύκολη αλληλεπίδραση που να είναι προσαρμοσμένη στις δικές τους ανάγκες. Επιπλέον, πολλοί καταναλωτές ξεκινούν την αναζήτηση λύσεων ψηφιακά, αλλά ολοκληρώνουν αγορές και συναλλαγές δια ζώσης. Αυτό συμβαίνει διότι χρειάζονται τον χρόνο και τον χώρο για να ενημερωθούν και να εξερευνήσουν τις πιθανές λύσεις που τους προσφέρονται. Έτσι, προτιμούν να πραγματοποιήσουν την τελική απόφαση από κοντά ή μέσω τηλεφώνου. Στη Μεγάλη Βρετανία, περίπου το 50% των καταναλωτών ξεκινάνε και ολοκληρώνουν τις αγορές τους ψηφιακά.

Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται ενεργά για παρόχους που προσέχουν τη βιωσιμότητα και επενδύουν σε περιβαλλοντικά φιλικές λύσεις. Είναι φανερό ότι η απαιτητικότητά τους αυξάνεται και υποχρεώνει τις ενεργειακές εταιρείες να προσαρμοστούν και να επενδύουν στη βιωσιμότητα. Η αγορά εξελίσσεται και η ΔΕΗ είναι περήφανη που οι πελάτες της γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί.

                Καρακούσης (ΔΕΗ): «Είμαστε περήφανοι που οι πελάτες μας γίνονται πιο απαιτητικοί» (pic)