12 Μαρτίου 2025

Νέα εποχή για το BMW Group: Καινοτόμες εμπειρίες και ψηφιακά πρότυπα στον κόσμο των games

Τελευταία Άρθρα

Κινδυνεύουμε όλοι από την χρήση του κινητού: Ποιοι είναι πιο ευάλωτοι;

Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου το κινητό τηλέφωνο έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας. Ωστόσο, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο

Πώς να προστατεύσετε τον εαυτό σας από χάκερ: Αποφεύγοντας αυτούς τους κωδικούς

Όταν πρόκειται για online ταυτοποίηση, οι κωδικοί πρόσβασης είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος. Με τον αυξανόμενο αριθμό εφαρμογών που απαιτούν κωδικούς, είναι δύ

Ο Μαγικός Κόσμος του Ροδόνερου: Ανακαλύψτε τις Πανίσχυρες Ιδιότητές του με Ένα Εύκολο Εγχειρίδιο για το Σπίτι

Ο ροδόνερος είναι ένας θησαυρός από φυσικές ιδιότητες και χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες για τα πολυάριθμα οφέλη του στην ιατρική, την ομορφιά και τη θρησκεί

18 καταπληκτικά χειμερινά Retreat Centers από όλο τον κόσμο για ψυχική και σωματική αναζωογόνηση

Μοναδικές εμπειρίες υπόσχονται τα 18 χειμερινά θέρετρα από όλο τον κόσμο, που σας προσκαλούν να απολαύσετε μια αναζωογονητική απόδραση ψυχής και σώματος. Με α

Ανθεκτικά μικρόβια: Η απειλή που πλήττει την υγεία μας – Νέοι τρόποι αντιμετώπισης

Η αντιμικροβιακή αντοχή αποτελεί μία από τις πιο σοβαρές απειλές για τη Δημόσια Υγεία παγκοσμίως. Φέτος, η Ευρωπαϊκή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τα Αντιβιοτικ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Το BMW Group, συνεχίζοντας την προσπάθεια μετασχηματισμού και ψηφιοποίησης του αυτοκινητοβιομηχανίας, ανοίγει νέα δρόμο στο χώρο του gaming και παρουσιάζει συναρπαστικές καινοτομίες. Ένα από αυτά είναι το πρώτο παγκοσμίως Car Creator στο Fortnite, το δημοφιλές διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι της Epic Games. Μέσω αυτού, το BMW Group δημιούργησε το νησί “Hypnopolis”, μια εικονική πόλη του μέλλοντος που ενσαρκώνει το καινοτόμο και βιώσιμο όραμα της εταιρείας
Νέα εποχή για το BMW Group: Καινοτόμες εμπειρίες και ψηφιακά πρότυπα στον κόσμο των games
Στο “Hypnopolis”, οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τη φουτουριστική πόλη και να αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις σχετικά με τη νέα BMW iX2. Το νησί συνδυάζει τα σημαντικότερα αρχιτεκτονικά τοπόσημα του BMW Group με υψηλούς ουρανοξύστες, πλωτές γέφυρες και χώρους πρασίνου. Το διακριτικό branding της BMW επαναλαμβάνεται σε πολλά σημεία του παιχνιδιού, προσθέτοντας διασκεδαστικά στοιχεία στην εμπειρία τους
Νέα εποχή για το BMW Group: Καινοτόμες εμπειρίες και ψηφιακά πρότυπα στον κόσμο των games
Ο αντιπρόεδρος του τμήματος Επικοινωνίας & Εμπειρίας Μάρκας BMW, Stefan Ponikva, τονίζει τη σημασία των δημιουργικών αλληλεπιδράσεων και των ατομικών εμπειριών που αντικατοπτρίζουν το καινοτόμο πνεύμα της εταιρείας στον ψηφιακό κόσμο. Με το “Hypnopolis”, η BMW προσφέρει στους παίκτες μια μοναδική ευκαιρία να εξατομικεύσουν ένα ψηφιακό όχημα και να ζήσουν μια πρωτοποριακή εμπειρία στο Fortnite
Το Car Creator, που βρίσκεται στο “Hypnopolis”, είναι η παγκόσμια πρεμιέρα για τη νέα BMW iX2 στον κόσμο των games. Οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν το όχημα σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις, επιλέγοντας χρώματα, ζάντες και εσωτερικές λεπτομέρειες. Κατά την πρώτη φάση, οι επιλογές είναι περιορισμένες, αλλά μετά την παρουσίαση της BMW iX2, οι παίκτες θα έχουν πλήρη πρόσβαση σε όλες τις επιλογές. Ο κωδικός για την είσοδο στο “Hypnopolis” είναι: 3541-0917-2429
Η BMW Group επεκτείνει τις εμπειρίες της όχι μόνο στον χώρο των παιχνιδιών, αλλά και σε άλλους τομείς όπως η παραγωγή, η ανάπτυξη, οι πωλήσεις και το aftersales. Μέσω εικονικής πραγματικότητας και ψηφιακών εμπειριών, η εταιρεία προσφέρει μοναδικές δυνατότητες στους πελάτες της. Επιπλέον, μέσω προγραμμάτων αναζήτησης προμηθευτών, όπως το BMW Group Supplierthon 2023, η εταιρεία εξερευνά καινοτόμες ιδέες και προτάσεις από νεοφυείς επιχειρήσεις για να τις ενσωματώσει στο δίκτυο συνεργατών της
Ο κόσμος των εικονικών παιχνιδιών αποδεικνύεται ένα πεδίο που προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες στις εταιρείες για να συνδεθούν με το κοινό τους. Το BMW Group αναδεικνύει τον πρωτοποριακό ρόλο του στον ψηφιακό χώρο και δημιουργεί μια νέα προσέγγιση στον κόσμο των αυτοκινήτων και των εμπειριών μέσα από τα παιχνίδια. Αυτή η στρατηγική επιτρέπει στους πελάτες να αισθανθούν και να εξατομικεύσουν τα οχήματά τους, δημιουργώντας μια πιο συναρπαστική και αληθοφανή εμπειρία στον κόσμο της οδήγησης.