2 Οκτωβρίου 2025

Ο νέος δρόμος των πωλήσεων τον Μάρτιο – Εκτός από την αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων

Τελευταία Άρθρα

Προτεινόμενα Airbnb στη Μαδρίτη

Η Μαδρίτη είναι μια συναρπαστική πόλη με εντυπωσιακή αρχιτεκτονική και σημαντικά μουσεία. Εδώ ο επισκέπτης μπορεί να απολαύσει τη γαστρονομία, τις επιλογές

Ένα δώρο για του Αγίου Βαλεντίνου, απαραίτητο σε κάθε ταξίδι

Κάθε χρόνο πλησιάζει η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και όπως πάντα βρισκόμαστε σε αναζήτηση για το τέλειο δώρο που θα κάνουμε στον αγ

Χρειαζόμαστε περισσότερες σχεδιάστριες μόδας

Οι δύο κορυφαίες επιδείξεις της σεζόν, το show της Comme des Garçons από την Rei Kawakubo και η τελευταία συλλογή της Sarah Burton για τον Alexander McQuee

Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Πρόσφατα, το εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου της Vogue προκάλεσε μεγάλο ενθουσιασμό. Το εξώφυλλο απεικονίζει τεσσάρα από τα πιο αξεπέραστα supermodels

6 κομψά και οικονομικά Airbnb στο Παρίσι – Από 20 ευρώ

Το Παρίσι είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς του κόσμου και αγαπημένος των Ελλήνων ταξιδιωτών. Ωστόσο, η διαμονή σε αυτή την πόλη μπορεί να εί

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Τον προηγούμενο μήνα είδαμε μια γενική πτώση στις πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων, αλλά κάποιες κατηγορίες ξεχώρισαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους. Συγκεκριμένα, τα υβριδικά αυτοκίνητα επέδειξαν αύξηση 8,6%, καταλαμβάνοντας το 28,8% του συνόλου των πωλήσεων. Παρά τη γενική αβεβαιότητα στην αγορά, αυτή η κατηγορία κατάφερε να κρατήσει το μερίδιό της και να παραμείνει ελκυστική για τους Έλληνες αγοραστές.

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με φυσικό αέριο και υγραέριο παραμένουν σχεδόν σταθερές, με μια μικρή μείωση του 0,1% και μηδενική αύξηση αντίστοιχα. Ωστόσο, παρατηρήθηκε μια πτώση στις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (-4,1%) και των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-2,7%). Αυτές οι εξελίξεις αποδεικνύουν ότι οι Έλληνες οδηγοί επιθυμούν οικολογικότερες και πιο οικονομικές επιλογές για τις μετακινήσεις τους.

Παρόλα αυτά, η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων οδηγών παρέμεινε για έναν ακόμη μήνα η Β-SUV κατηγορία, καταλαμβάνοντας το 31,5% του συνόλου των πωλήσεων. Αυτή η κατηγορία συγκέντρωσε το 55,2% των πωλήσεων, αποδεικνύοντας τη δημοφιλία της μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών. Η ακόλουθη δημοφιλής κατηγορία ήταν η C, με μερίδιο αγοράς 27,1% (με τα SUV να αντιστοιχούν στο 21,4%), και ακολούθησε η Α κατηγορία με μερίδιο αγοράς 9,1%.

Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά αυτοκινήτων, τα υβριδικά αυτοκίνητα και οι Β-SUV κατηγορίες συνεχίζουν να προσελκύουν το ενδιαφέρον των Ελλήνων αγοραστών. Η ανάπτυξη αυτών των τύπων αυτοκινήτων αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη προτίμηση για περιβαλλοντικά φιλικές και οικονομικές επιλογές στην αγορά. Με αυτούς τους τύπους των αυτοκινήτων να ξεχωρίζουν στις πωλήσεις, αναμένεται να συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά των επόμενων μηνών.