Τον προηγούμενο μήνα είδαμε μια γενική πτώση στις πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων, αλλά κάποιες κατηγορίες ξεχώρισαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους. Συγκεκριμένα, τα υβριδικά αυτοκίνητα επέδειξαν αύξηση 8,6%, καταλαμβάνοντας το 28,8% του συνόλου των πωλήσεων. Παρά τη γενική αβεβαιότητα στην αγορά, αυτή η κατηγορία κατάφερε να κρατήσει το μερίδιό της και να παραμείνει ελκυστική για τους Έλληνες αγοραστές.
Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με φυσικό αέριο και υγραέριο παραμένουν σχεδόν σταθερές, με μια μικρή μείωση του 0,1% και μηδενική αύξηση αντίστοιχα. Ωστόσο, παρατηρήθηκε μια πτώση στις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (-4,1%) και των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-2,7%). Αυτές οι εξελίξεις αποδεικνύουν ότι οι Έλληνες οδηγοί επιθυμούν οικολογικότερες και πιο οικονομικές επιλογές για τις μετακινήσεις τους.
Παρόλα αυτά, η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων οδηγών παρέμεινε για έναν ακόμη μήνα η Β-SUV κατηγορία, καταλαμβάνοντας το 31,5% του συνόλου των πωλήσεων. Αυτή η κατηγορία συγκέντρωσε το 55,2% των πωλήσεων, αποδεικνύοντας τη δημοφιλία της μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών. Η ακόλουθη δημοφιλής κατηγορία ήταν η C, με μερίδιο αγοράς 27,1% (με τα SUV να αντιστοιχούν στο 21,4%), και ακολούθησε η Α κατηγορία με μερίδιο αγοράς 9,1%.
Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά αυτοκινήτων, τα υβριδικά αυτοκίνητα και οι Β-SUV κατηγορίες συνεχίζουν να προσελκύουν το ενδιαφέρον των Ελλήνων αγοραστών. Η ανάπτυξη αυτών των τύπων αυτοκινήτων αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη προτίμηση για περιβαλλοντικά φιλικές και οικονομικές επιλογές στην αγορά. Με αυτούς τους τύπους των αυτοκινήτων να ξεχωρίζουν στις πωλήσεις, αναμένεται να συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά των επόμενων μηνών.