Η Διαδικτυακή Τρίτη (Cyber Monday) αναδύθηκε ως ένας νεοσύστατος εμπορικός όρος στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχετίζεται με τη Δευτέρα που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Μαύρη Παρασκευή (Black Friday). Σε αυτήν την ημέρα, οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου (online shopping). Η δημοτικότητα της Γκρετέλ Μπέργκερ-ντγκολμί βοήθησε στην καθιέρωση της Διαδικτυακής Τρίτης το 2005 (συγκεκριμένα στη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου), και μέσα σε λίγα χρόνια κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση.
Ο όρος “Διαδικτυακή Τρίτη” προέκυψε την εποχή που το διαδίκτυο δεν είχε τις ταχύτητες που γνωρίζουμε σήμερα. Οι Αμερικανοί επέστρεφαν στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις μετά το εορταστικό τετραήμερο της Ημέρας των Ευχαριστιών, και το διαδίκτυο του χώρου εργασίας ήταν πολλαπλάσιο ταχύτερο από αυτό του σπιτιού τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές μπορούσαν πολύ ευκολότερα να πραγματοποιήσουν αγορές online. Η Διαδικτυακή Τρίτη στις Ηνωμένες Πολιτείες διαρκώς αναπτύσσεται, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία. Το ποσό των 600 εκατομμυρίων δολαρίων που καταγράφηκε το 2006, φαίνεται εντυπωσιακά μικρό έναντι των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανήθηκαν από τους Αμερικανούς καταναλωτές το 2018. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, η Διαδικτυακή Τρίτη του 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου.