15 Μαρτίου 2025

Η Διαδικτυακή Τρίτη: Μια Νέα Στροφή στον Ηλεκτρονικό Εμπορίο

Τελευταία Άρθρα

Απειλές για την υγεία μας το χειμώνα και πώς να τις αντιμετωπίσουμε”

Το χειμώνα, η υγεία μας αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις. Τα κρυολογήματα, οι ιώσεις και άλλες αναπνευστικές ασθένειες είναι πιο συχνές τους ψυχρούς μήνες. Ο

Ο δύσκολος δρόμος των σχέσεων: Όταν η μοναξιά είναι περισσότερη παρά ποτέ

Γενικά, οι συζητήσεις γύρω από τις σχέσεις μας είναι συχνές. Περιμένουμε να ακούσουμε για τη συμπεριφορά που αντιμετωπίζουμε ή προκαλούμε μέσα σε αυτές, για

Η δύναμη του “ναι”: Το κλειδί για μια αλλαγή ζωής

Γράμματα μήκους τρία μπορούν να έχουν ανατρεπτική επίδραση στη ζωή μας; Ίσως αυτό το ερώτημα φαίνεται ασήμαντο για τις μικρές αποφάσεις που παίρνουμε καθημερ

Νέα Διοίκηση στο Ωνάσειο: Ο Ιωάννης Μπολέτης παραμένει στην προεδρία

Μετά από την απόφαση του Υπουργού Υγείας, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, διορίστηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, με τον καθηγητή

Ο διαγωνισμός επανεκτέλεσης της Taylor Swift που καθαρίζει τα charts και άλλα 4 άλμπουμ για τον Νοέμβριο

Taylor Swift - 1989 (Έκδοση της Taylor) Οι περισσότεροι γνωρίζουν την ιστορία. Το 2020, η Taylor Swift βρέθηκε σε ένα άσχημο δικαστικό περιστατικό με την τότ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η Διαδικτυακή Τρίτη (Cyber Monday) αναδύθηκε ως ένας νεοσύστατος εμπορικός όρος στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχετίζεται με τη Δευτέρα που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Μαύρη Παρασκευή (Black Friday). Σε αυτήν την ημέρα, οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου (online shopping). Η δημοτικότητα της Γκρετέλ Μπέργκερ-ντγκολμί βοήθησε στην καθιέρωση της Διαδικτυακής Τρίτης το 2005 (συγκεκριμένα στη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου), και μέσα σε λίγα χρόνια κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση.

Ο όρος “Διαδικτυακή Τρίτη” προέκυψε την εποχή που το διαδίκτυο δεν είχε τις ταχύτητες που γνωρίζουμε σήμερα. Οι Αμερικανοί επέστρεφαν στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις μετά το εορταστικό τετραήμερο της Ημέρας των Ευχαριστιών, και το διαδίκτυο του χώρου εργασίας ήταν πολλαπλάσιο ταχύτερο από αυτό του σπιτιού τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές μπορούσαν πολύ ευκολότερα να πραγματοποιήσουν αγορές online. Η Διαδικτυακή Τρίτη στις Ηνωμένες Πολιτείες διαρκώς αναπτύσσεται, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία. Το ποσό των 600 εκατομμυρίων δολαρίων που καταγράφηκε το 2006, φαίνεται εντυπωσιακά μικρό έναντι των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανήθηκαν από τους Αμερικανούς καταναλωτές το 2018. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, η Διαδικτυακή Τρίτη του 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου.