4 Οκτωβρίου 2025

Νέες Ελληνικές Προορισμοί: Μια Καινοτόμα Προσέγγιση για τον Βιώσιμο Τουρισμό

Τελευταία Άρθρα

Περιοχές με 9θέσια Ταξί

Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σχεδιάζει να εφαρμόσει μέτρα στήριξης για τους συγγενείς των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στις Τέμπες, που

Έτσι θα είναι οι λιμουζίνες του μέλλοντος

Η Audi παρουσιάζει το αναμενόμενο μοντέλο της, το Audi Grand Sphere. Αναμένεται να ενσωματώνει την κομψότητα, την άνεση και την ευρυχωρία σε μια λιμουζίνα

Η σημασία της ισότητας των φύλων

Αγαπητή μου κόρη, Σου γράφω αυτό το γράμμα γιατί ανησυχώ για τον επικίνδυνο κόσμο στον οποίο ζούμε, και για τον περιορισμένο ρόλο που αναμένεται να

Να πάρω συσκευή λευκού θορύβου για το μωρό μου;

Όταν η μωρό μου έγινε 4 μηνών είχα ήδη εξαντληθεί από την έλλειψη ύπνου καθώς δεν κοιμόταν πολύ. Αποφάσισα να δοκιμ

Ψάχνουν δύο εκατομμύρια οδηγούς…

Η έλλειψη οδηγών αποτελεί πραγματική απειλή για την κινητικότητα και τις αλυσίδες εφοδιασμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έχει σοβαρές επιπτώσεις στην οικονομ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Η πρωτοβουλία “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” που διοργάνωσε η Marketing Greece, ανεβάζει στο επίκεντρο το “responsible travel” και τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού, μέσω της δημιουργίας περιεχομένου από οκτώ Έλληνες δημιουργούς περιεχομένου. Οι προορισμοί που επικεντρώθηκαν σε αυτό το έργο ήταν η Οίτη, η Ορεινή Αχαΐα και τα Καλάβρυτα, τα Τζουμέρκα, το Νότιο Ρέθυμνο, η Σίφνος, η Κίμωλος, η Κύθνος, η Κέα, η Ιθάκη και ο Ασπροπόταμος Τρικάλων. Οι Μανώλης Αρμουτάκης, Στέφανος Αντιμάντος, Γιώργος Βενιός, Μιχάλης Λαπαρδάς, Δημήτρης Παλαιογιάννης, Νικόλαος Πάνου, Παναγιώτης Παπαϊωάννου και Βασιλική Παπακωνσταντή και Γιώργος Τσαγκαράκης, ενώνοντας τη δημιουργικότητά τους με τη Marketing Greece, μας παρουσίασαν μια μοναδική αισθητική και ιστορίες από αυτούς τους προορισμούς
Νέες Ελληνικές Προορισμοί: Μια Καινοτόμα Προσέγγιση για τον Βιώσιμο Τουρισμό
Το φωτογραφικό και βιντεογραφικό υλικό που δημιουργήθηκε για την καμπάνια περιλαμβάνει 600 φωτογραφίες, 35 short forms και 13 longer form videos. Η καμπάνια προβλήθηκε στα social media του Discovergreece.com και στους λογαριασμούς των content creators, με κεντρικό μήνυμα την προτροπή προς τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν και να απολαύσουν την Ελλάδα με σεβασμό και υπευθυνότητα
Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, κ. Νίκος Διαμαντόπουλος, δήλωσε: “Έχοντας τη συνεργασία ως βασική μας αξία, αυτή τη φορά ενώσαμε δυνάμεις με Έλληνες content creators, ανθρώπους που βιώνουν με τον δικό τους τρόπο τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει στους ελληνικούς προορισμούς. Οι content creators αποτέλεσαν το εμπνευσμένο μυαλό πίσω από την αισθητική και τις ιστορίες που δημιουργήθηκαν, επικεντρώνοντας στον πολιτισμό, την αγροδιατροφή, τα φυσικά τοπία, και τις παραδοσιακές τέχνες και παραδόσεις, δημιουργώντας εμπειρίες με ήπιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και αναδεικνύοντας τον υπεύθυνο τρόπο ταξιδίου και διαμονής στους προορισμούς μας. Αυτή η πρωτοβουλία αποβλέπει στην προβολή του αξιοθέατου και του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες που μπορούν να απολαύσουν την ομορφιά των προορισμών μας με σεβασμό προς το περιβάλλον”
Το έργο “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” αποτελεί μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία για την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού στην Ελλάδα, που θα συνεχιστεί και θα αναπτυχθεί κάθε χρόνο, προβάλλοντας την υπέροχη χώρα μας και όλα όσα έχει να προσφέρει.