3 Οκτωβρίου 2025

καταλήγει ως εξής:

Τελευταία Άρθρα

Το μουστακαλίδικο τσολιαδάκι με την ηπειρώτικη ντοπιολαλιά

Ο μεγαλύτερος πλούτος μίας χώρας είναι η ποικιλομορφία της. Σε αυτήν την πολυμορφία περιλαμβάνονται και οι ντοπιολαλιές, εκφράσεις που αντικατοπτρίζουν τη

Ανταρκτική: Οι πάγοι συρρικνώθηκαν φέτος περισσότερο από ποτέ

Η έκταση των πάγων στην Ανταρκτική φέτος έχει φθάσει σε νέο αρνητικό ρεκόρ, σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Δεδομένων Χιονιού και Πάγου (NSIDC) στις ΗΠΑ. Συγκε

Lego: Απέτυχε το σχέδιό της να κατασκευάσει τουβλάκια από πλαστικά μπουκάλια

Η εταιρεία παιχνιδιών, Lego, αποφάσισε τελικά να εγκαταλείψει το σχέδιό της να κατασκευάζει τουβλάκια από ανακυκλώσιμα μπουκάλια, καθώς ανακάλυψε ότι δεν μ

Γεννήθηκε σπάνιος θηλυκός ρινόκερος της Σουμάτρας

Σε εθνικό πάρκο στην Ινδονησία γεννήθηκε ένας σπάνιος ρινόκερος Σουμάτρας. Πρόκειται για ένα είδος που απειλείται με εξαφάνιση. Σύμφωνα με μια ανακοίνωση π

Επτά γύπες από την Ισπανία αφέθηκαν ελεύθεροι στην Κύπρο

Σήμερα, επτά γύπες από την Ισπανία απελευθερώθηκαν στη φύση της Κύπρου. Τα πουλιά τοποθετήθηκαν με συσκευές παρακολούθησης, με στόχο να επιβιώσουν τα απει

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Το ξεχωριστό προϊόν που συχνά κλέβεται από τα σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε από το The Hustle, υπάρχει ένα προϊόν που κλέβεται συχνότερα από τους καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Και αυτό το προϊόν δεν είναι άλλο από τα ξυραφάκια! Αν και μπορεί να φαίνεται ασυνήθιστο, η αλήθεια είναι ότι οι κλέφτες αξιοποιούν τη διάρκεια ζωής και την αξία του προϊόντος και επιλέγουν να κλέψουν ξυραφάκια.

Το γεγονός ότι τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες χρησιμοποιούν ξυραφάκια και τους αλλάζουν ανά 5-7 ξυρίσματα, καθιστά αυτά τα προϊόντα πολύ δημοφιλή. Σύμφωνα με την American Academy of Dermatologists, τα ξυραφάκια πρέπει να αντικαθίστανται τακτικά για να διατηρηθεί η επίδεσμος τους. Ο ειδικός στα θέματα εγκλήματος, Marcus Felson, εξηγεί ότι “η ίδια αρχή που κάνει ένα προϊόν να αξίζει να αγοραστεί, το κάνει να αξίζει και να κλαπεί”.

Οι κλέφτες επικεντρώνονται σε προϊόντα που έχουν συνεχή ζήτηση, διότι το κερδοφόρο μέσοτης ζωής αυτών των προϊόντων τους κάνει εύκολα πωλήσιμα. Επιπλέον, η μικρή τους μορφή επιτρέπει στους κλέφτες να τα κρύβουν εύκολα κάτω από τα ρούχα τους, προσποιούμενοι ότι δεν κάνουν τίποτα ύποπτο. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι πολλά σούπερ μάρκετ έχουν τα ξυραφάκια τους τοποθετημένα σε ειδικά διαφανή ντουλαπάκια δίπλα στα ταμεία και τα προσφέρουν σε όποιον τα χρειαστεί.

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι οι κλέφτες επιλέγουν με φροντίδα τα προϊόντα που έχουν μεγάλη ζήτηση, διότι γνωρίζουν ότι θα μπορέσουν να τα πουλήσουν εύκολα. Έτσι, ας μην εκπλήσσεται κανείς όταν βρει μια ολόκληρη διαρροή ξυραφακίων στα ταμεία των σούπερ μάρκετ!