4 Δεκεμβρίου 2025

καταλήγει ως εξής:

Τελευταία Άρθρα

Μια νέα προσέγγιση για το πρόβλημα της ρύπανσης από σκουπίδια έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην Ιταλία. Το πρωτάθλημα Plogging, ένας συνδυασμός του...

Μια πρόσφατη διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Plogging έλαβε χώρα στην Ιταλία, με περισσότερους από 70 αθλητές από 16 χώρες να συμμετέχουν. Οι αθλητές

8 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γονείς στην ανατροφή των παιδιών τους

Ο ρόλος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξή τους. Ωστόσο, πολλές φορές, λόγω έλλειψης

Εκπληκτικό: Δείτε ποσους πόρους χρειάστηκε να επενδύσει ο ιδιοκτήτης για τη συντήρηση του Tesla του

Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, υπάρχουν ανθρωποι που τα έχουν στην κατοχή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Ένας από αυτούς είναι

Αυξάνονται οι ψυχικές διαταραχές: Ευάλωτος 1 στους 6 Ευρωπαίους – Η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής

Το 2019, πριν από την πανδημία, περίπου 84 εκατομμύρια κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσίαζαν ψυχικά προβλήματα, δηλαδή ένας στους έξι κατοίκους της ΕΕ.

Κλιματική κρίση, ατμοσφαιρική ρύπανση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η ατμοσφαιρική ρύπανση σχετίζεται με εκατομμύρια πρώιμους θανάτους κάθε χρόνο. Ο αέρας που αναπνέουμε επηρ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Το ξεχωριστό προϊόν που συχνά κλέβεται από τα σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε από το The Hustle, υπάρχει ένα προϊόν που κλέβεται συχνότερα από τους καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Και αυτό το προϊόν δεν είναι άλλο από τα ξυραφάκια! Αν και μπορεί να φαίνεται ασυνήθιστο, η αλήθεια είναι ότι οι κλέφτες αξιοποιούν τη διάρκεια ζωής και την αξία του προϊόντος και επιλέγουν να κλέψουν ξυραφάκια.

Το γεγονός ότι τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες χρησιμοποιούν ξυραφάκια και τους αλλάζουν ανά 5-7 ξυρίσματα, καθιστά αυτά τα προϊόντα πολύ δημοφιλή. Σύμφωνα με την American Academy of Dermatologists, τα ξυραφάκια πρέπει να αντικαθίστανται τακτικά για να διατηρηθεί η επίδεσμος τους. Ο ειδικός στα θέματα εγκλήματος, Marcus Felson, εξηγεί ότι “η ίδια αρχή που κάνει ένα προϊόν να αξίζει να αγοραστεί, το κάνει να αξίζει και να κλαπεί”.

Οι κλέφτες επικεντρώνονται σε προϊόντα που έχουν συνεχή ζήτηση, διότι το κερδοφόρο μέσοτης ζωής αυτών των προϊόντων τους κάνει εύκολα πωλήσιμα. Επιπλέον, η μικρή τους μορφή επιτρέπει στους κλέφτες να τα κρύβουν εύκολα κάτω από τα ρούχα τους, προσποιούμενοι ότι δεν κάνουν τίποτα ύποπτο. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι πολλά σούπερ μάρκετ έχουν τα ξυραφάκια τους τοποθετημένα σε ειδικά διαφανή ντουλαπάκια δίπλα στα ταμεία και τα προσφέρουν σε όποιον τα χρειαστεί.

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι οι κλέφτες επιλέγουν με φροντίδα τα προϊόντα που έχουν μεγάλη ζήτηση, διότι γνωρίζουν ότι θα μπορέσουν να τα πουλήσουν εύκολα. Έτσι, ας μην εκπλήσσεται κανείς όταν βρει μια ολόκληρη διαρροή ξυραφακίων στα ταμεία των σούπερ μάρκετ!